125. forduló, 127. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 1. 13h:42'
EZ A 139. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
140. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,4] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ef 7 503 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 223.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

fvh 17 felt. varázslat haszn. 17
Harci varázslataidat használni fogod minden 17. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

dd 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ff 6 434 felt. fegyverváltás: 6 434
Felt. fegyverváltás: << kőkés << bányászcsákány. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy #! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegymélyi lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[100,4] Még mindig dombos terepen vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy pattanóböde nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a pattanóböde bal oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,4] Még mindig dombos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [20 pontot használtál fel, van még 193.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[102,3] Még mindig dombos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pattanóböde. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde tüskés bőrét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [103,2] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [34 pontot használtál fel, van még 159.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. A járatban sötétség van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 4 mozogsz 4
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 139.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 5 mozogsz 5
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 amniosz, 6 kaja és 1 dobóháló (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 6 7 8 mozogsz 6 7 8
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [6. PONT.] Hirtelen egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Tugt-ork bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tugt-ork bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a Tugt-ork testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 bőrsisakot. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 9 10 14 mozogsz 9 10 14
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyilkos tetű. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Hamarosan egy gyilkos tetűt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 79.]

lm 18 1 mozogsz 18 1
Egy széles, magas terembe érsz. [18. PONT.] Hamarosan egy gyilkos tetűt pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szabotázs sikeres volt. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [8. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [40 pontot használtál fel, van még 39.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[102,2] Dombos terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a Thargodan csontváz nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor meglegyinted a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [101,2] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy dombi yeti. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 773 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [100,2] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc bal vállát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia. 1 482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy drakolich. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 9.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 3, 28.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 268 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 23 Támadás: 20 (22) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 20 (24) Menekülés: 35 % Életkor: 104/104 év
Egészség: 12 Életpont: 355/354 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 274/10 Pénz: 710 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 6/4
Eddig összesen 1337 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 760 TP-t kaptál. Jelenleg 475 074 TP-d van. A következő szinthez még 124 926 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, miksziszi húsgólem, óriás szőröspók. A 113. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 12/0 (+36%) ütőfegyverek: 26/16 (+6%)
lőfegyverek: 24/15 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bányászcsákány (#434)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/8 (+77%) 2. nyomkövetés: 23/83 (+13%) 3. mászás: 4/15 (+6%)
4. csapdakészítés: 12/34 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/28 6. gyógyítás: 37/79
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/57 (-1200%) 9. szörnyidomítás: 4/67
10. teológia: 5/41 (+11%) 11. taumaturgia: 10/82 12. szörnyismeret: 9/30
13. pszi: 1/69 14. vadászat: 10/45 15. bányászat: 12/42 (+55%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), szubreális vámpír (#223), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 612 (limit: 1750), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 60626.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 1 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 109 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 7 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 7 * tüske (#22) 36 ubuk tüske (#131)
9 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
12 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
2 * nekrofun medál (#253) 2 * Tharr Keresztje (#287) 1 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst papi karkötő (#308)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 aranygyűrű (#193) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 43]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 62 csepp spiritusz (#170), fér még: 18]
5 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 82 csepp ugh méreg (#166), fér még: 2]
3 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 23]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618)
2 fülemüle síp (#1576) 4 gernim balzsam (#1894) 8 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 23 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
2 légiós hátizsák (#1560) 4 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
3 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540)
1 nagy bronzkulcs (#185) 5 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75)
2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 távcső (#42)
11 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 6 amniosz (#203)
8 aurach fog (#657) 6 bordacsont (#16) 8 csillezsályalevél (#1253)
2 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
8 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122) 26 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 9 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 galachmit (#310) 4 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268) 9 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 2 lidércesszencia (#1074) 248 madártoll (#112)
7 magszim bél (#103) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 Morgan kristálya (#659)
4 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 41 pirkit (#153) 3 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360) 2 remák szív (#264)
10 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 18 sallank karom (#128)
4 sámán erszény (#650) 2 smirglilevél (#29) 50 sünmedve tüske (#14)
14 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 21 szvó-ektoplazma (#151) 2 Tiume batyuja (#660)
2 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
3 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 17 vasérc (#152)
7 vízionár szem (#102) 8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 114.41 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 éjkő (#2369) 1 göcsörtös bunkó (#123)
19 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 amniosz (#203) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpenge (#126)
1 dobóháló (#221) 1 kaja (#2) 9 kaktusztüske (#114)
1 lidércesszencia (#1074) 2 pirkit (#153) 6 spiritusz (#170)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104
1
2
3
4
5
(100,2) dermesztő lidérc (#645), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(100,4) pattanóböde (#145), vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(101,2) dombi yeti (#366), Leah oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 37. jellempróba, érclelőhely
(101,4) Raia oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(102,2) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), Thargodan csontváz (#297), trappoló dinymák (#118)
(102,3) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(103,2) a 49. labirintus bejárata, mély kút (#93), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 22. jellempróba, százfogú (#53), nukleáris cickány (#155), Tugt-ork (#46), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek