Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. ápr. 30. 9h:21' EZ A 151. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD 152. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
ek 40 34 | t. energia kisütése: 40 34 |
m 8 | mozogsz északra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élőholt mirg támad rád.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a khór darázs testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel eltalálod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [104,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Felfedeztél egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy tavacska van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy szutykos remák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy vadász varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg fejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [108,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Észreveszel egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
be 592 | bemész az 592. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | vasvért (#164) 120 ap /db, |
rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, |
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, |
láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, |
tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, |
gromak páncél (#270) 60 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, |
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, |
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, |
rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, |
bányászcsákány (#434) 20 ap /db, | raptor szablya (#482) 50 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | troll dorong (#550) 100 ap /db, |
csatabárd (#555) 44 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, |
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db. |
Aritma ostora (#1605) 130 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | harci maszk (#1739) 50 ap /db, |
hosszú íj (#111) 20 ap /db, | Khór maszkja (#1138) 500 ap /db, | lánckesztyű (#230) 15 ap /db, | Mallon botja (#1526) 180 ap /db, |
mászókarom (#78) 10 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | optiri agysisak (#315) 50 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, |
tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, | vadászkés (#1264) 12 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, |
vasvért (#164) 60 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, | rövid kard (#171) 16 ap /db, | sallank nyíl (#129) 3 ap /db áron. |
be 595 | bemész az 595. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, |
antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
csontkulcs (#74) 8 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
mérleg (#81) 16 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, |
madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, |
dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
gromak bőr (#268) 16 ap /db, | purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, |
tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, |
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | ezüstdarab (#326) 8 ap /db, |
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, |
shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa gyöngy (#378) 40 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa zafír (#381) 80 ap /db, |
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, |
era formázó minta (#418) 50 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, |
darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, |
elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | sáska amulett (#668) 30 ap /db, |
rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | rubinkő (#679) 300 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, |
kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, |
párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, |
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, |
azuka vese (#1462) 18 ap /db, | teknőstojás (#1514) 30 ap /db. |
álompor (#396) 1 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | bőrkantár (#1125) 30 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, |
cirkuszi pergamen (#1233) 80 ap /db, | cru formázó minta (#300) 25 ap /db, | csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dorony tüdő (#212) 8 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | etra hályog (#712) 25 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, | ezüstdarab (#326) 4 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, |
galachmit (#310) 30 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | hattyútoll vánkos (#1226) 70 ap /db, | hűségérme (#1141) 40 ap /db, |
karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, |
kék orchidea (#68) 4 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, | kisebb teleportkő (#1633) 200 ap /db, | koboldkorona (#1629) 300 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, |
márványkulcs (#245) 16 ap /db, | mászókampó (#165) 12 ap /db, | moa obszidián (#380) 12 ap /db, | moa varázsdoboz (#1133) 410 ap /db, |
mocsári penke (#148) 1 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | nyomkereső talizmán (#671) 150 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, |
párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | pszi kő (#248) 100 ap /db, | quwarg teleportgömb (#1534) 500 ap /db, |
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rakolits por (#669) 7 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, | sáska amulett (#668) 15 ap /db, |
Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db, | shinai gömb (#348) 40 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, |
szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent jogar (#150) 50 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, |
téfea-agy (#172) 8 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | mutáns csont (#331) 4 ap /db áron. |
be 376 | bemész a szentélybe |
beaj 1092 | beajánlod a K.T.-be az 1092. kalandozót |
ef 30 507 | energia fejlesztése 30 |
kb 182 1 | kiveszel a bankból a 182. tárgyat (1 darabot) |
a 182 1092 1 | átadod a 182. tárgyat az 1092. kalandozónak (1 darabot) |
a 223 1092 1 | átadod a 223. tárgyat az 1092. kalandozónak (1 darabot) |
a 1171 1092 1 | átadod az 1171. tárgyat az 1092. kalandozónak (1 darabot) |
a 317 1092 1 | átadod a 317. tárgyat az 1092. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 17 (23) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 32 | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 26 (30) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/26 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 287/268 | Jellem: | jó (324) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 19 (23) | Varázspont: | 513/317 | Pénz: | 24104 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 47/23 | Pszi pont: | 65/29 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/9 (+50%) | ütőfegyverek: | 24/90 (+5%) | lőfegyverek: | 24/11 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/99 | 2. nyomkövetés: | 30/43 (+44%) | 3. mászás: | 7/18 |
4. csapdakészítés: | 10/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 18/30 (+38%) | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
10. teológia: | 8/84 (+8%) | 11. taumaturgia: | 17/22 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 1/38 |
13. harcművészetek: | 6/13 | 14. szörnyismeret: | 15/56 (+34%) | 15. pszi: | 11/34 (+7%) |
16. vadászat: | 1/64 | 17. bányászat: | 6/3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csábmosoly (#16) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | fürkésző szemek (#213) |
feltámadás (#168) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | Rodrig (#7126) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 390 TU szükséges.) közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 8 | varkaudar csont (#1113) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
96 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | kaja (#2) | 12 | madártoll (#112) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rövid kard (#171) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 9 | spiritusz (#170) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vas dobónyíl (#189) |