124. forduló, 126. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 3. 12h:04'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,24] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+4 varázspont.)

kt 88 elkészíted a 88. tárgyat
Legyártottál 1 bronzsisakot. [45 pontot használtál fel, van még 250.]

fkt 138 5 felt. készítesz a 138. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

d 2 55 17 eldobod a 2. tárgyat (55 darabot) 17
Gondosan elrejtesz 55 kaját. [6 pontot használtál fel, van még 244.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[56,23] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bibircsók-óriás lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,23] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [58,23] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy rát-fát. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy woor-antilop jelenlétét jelzi. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a woor-antilop köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [114 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[59,23] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya farkát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Mandibulakaszával végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [60,23] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy phua-kúp van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,23] Továbbra is dombság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tazunkaróka. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a tazunkaróka testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tazunkaróka feléd harap, de sikertelenül. A tazunkaróka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 4 csontszablya. Elrakod őket. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [52 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[61,22] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Utad során felfedezel egy gumifát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,22] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy agglomerátor került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 48.]

gyk 181 30 gyakorolsz a 181. tárggyal 30 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 18.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 13.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a woor-antilop. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 279 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 125. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 22 Támadás: 15 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 22 Menekülés: 35 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 21 Életpont: 225/225 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 79/79 Pénz: 310 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 814 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 402 TP-t kaptál. Jelenleg 128 258 TP-d van. A következő szinthez még 51 742 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 16 (+1)
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 16

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bumeráng (#249) (11 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
62,22 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 18 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 (+1) 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 5 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 6
13. zárnyitás: 3 14. vadászat: 4 15. bányászat: 22 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) ketrec-csapdával (#218), sóhajtó doronyt (#112) ketrec-csapdával (#218), piromenyétet (#99) szuper hálócsapdával (#274), királygyíkot (#26) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
woor-antilop (#31) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 99.95 kg Megterheltség: 161%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
58 kaja (#2) 5 madártoll (#112) 5 sünmedve tüske (#14)
5 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 bronzsisak (#88) 4 csontszablya (#64)
1 óndarab (#85) 1 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170)
5 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

55 56 57 58 59 60 61 62 63
21
22
23
24
25
(56,23) bibircsók-óriás (#120), világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(57,23) tetemember (#123), mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár
(58,23) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), woor-antilop (#31)
(59,23) púpos burástya (#92), 27. jellempróba
(60,23) Dornodon oltár, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(61,22) gumifa (#38), 29. jellempróba, Tharr oltár
(61,23) Raia oltár, érclelőhely, tazunkaróka (#81)
(62,22) agglomerátor (#138), Elenios rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek