| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. nov. 24. 9h:30' EZ A 949. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD 950. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 4 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
| * 1. KP: tps 25 0 0 | TVP spórolása: 25 pontért |
| * 2. KP: ek 40 2 0 | t. energia kisütése: 40 2 |
| * 3. KP: kf 1559 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat |
| tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
| kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
| ef 10 506 | energia fejlesztése 10 |
| ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
| ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
| mak 1 | makró 1 |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| v 139 | elmormolod a 139. varázslatot |
| v 181 100 80 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 89 | 90 | 91 | |
| 87 | |
|
|
| 88 | |
|
|
| 89 | |
|
|
[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " (Feltételes vásárlás:) 2 db bumeráng 12 aranyért; 5 db lajhár csont 20 aranyért; 19 db pirkit 57 aranyért; 3 db drótszőr 9 aranyért; 3 db vas dobónyíl 45 aranyért;
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
| ve 153 100 | megveszed a 153. tárgyat 100 |
| ve 236 30 | megveszed a 236. tárgyat 30 |
| ve 108 50 | megveszed a 108. tárgyat 50 |
| bb 108 100 | beraksz a bankba a 108. tárgyat (100 darabot) |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Elszántan a másikra rohansz. Méregtagadóval többször mélyen végigmetszed az útonálló testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Megmarkolva a méregtagadót a másikra rontasz. Méregtagadóval párszor kilyukasztod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos nyakát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 286 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 313, gyógyulás: 1, összesen: -312 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 48 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos fejét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 337 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 161 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász bal lábát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Megmarkolva a méregtagadót a másikra támadsz. Méregtagadóval végigvagdosod az ork bérgyilász bal vállát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyengén megütöd az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 101 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 61 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 52, gyógyulás: 1, összesen: -51 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Marokra fogva a méregtagadót ellenfeledre ugrasz. Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
| ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
| ve 153 100 | megveszed a 153. tárgyat 100 |
| bb 153 529 37 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (529 darabot) |
| pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
| m 7 2 2 | mozogsz északnyugatra, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Meglengetve a méregtagadót ellenfeledre ugrasz. Méregtagadóval hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 106 életpontot sebeztél. A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[90,88] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Shleff fülig érő szájjal üdvözöl, mikor megpillant. Honnan kerülhetett elő?
- Aáá, barátom! Úgy örülök, hogy újra látom! Nagyszerű előadás volt, nagyszerű, én mondom! Ha gondolja, bármikor szívesen látjuk ám nézőként is - áradozik, és rögtön beljebb invitál. Rákérdezel, van-e újabb feladata számodra, de ő sajnálkozva rázza a fejét.
- Köszönöm a meghívást, Shleff, de dolgom van - mondod erre, és otthagyod.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy szent tölgyfát. Délre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy szent tölgyfa van. Északra egy móricserje van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sullár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 61-68.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár hatalmas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Méregtagadóval párszor kilyukasztod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sullár fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 112 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 sullár hólyagot. 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,88] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Vad csatakiáltással, felemelve a méregtagadót ellenfeledre rohansz. Méregtagadóval hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 uzbány csőrt. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Megmarkolva a méregtagadót a másikra ugrasz. Méregtagadóval alaposan megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kt 1754 1 | elkészíted az 1754. tárgyat (1 darabot) |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Vad csatakiáltással, felemelve a méregtagadót a másikra ugrasz. Méregtagadóval kilukasztod a goldugar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Vad csatakiáltással, felemelve a méregtagadót ellenfeledre ugrasz. Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 104 életpontot sebeztél. A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Méregtagadóval többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 108 életpontot sebeztél. A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,87] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mosolygó rettenet jobb csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Méregtagadóval kegyetlenül összevagdalod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a téfea magoflux testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Elszántan a másikra támadsz. Méregtagadóval végigmetszed a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,87] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux! {max. életpontja: 43-48.}
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a téfea magoflux fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Megmarkolva a méregtagadót a másikra támadsz. Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a méregtagadót. Vad csatakiáltással, felemelve a méregtagadót ellenfeledre rontasz. Méregtagadóval párszor kilyukasztod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
| szk 58 | keresed az 58. szörnyet |
| * 1. BP: tpf 25 0 0 | TVP elővétele: 25 pontért |
| * 2. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
| * 3. BP: tf 2 10 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. BP: tf 2 10 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
| MENTÁLIS RONCSOLÁS II. (573. TUDATI KÉPESSÉG) A mentális roncsolás nem bizonyult túl hatékonyan az isteni síkokon, ezért kerested annak a lehetőségét, hogy növeld a hatásfokát. Szerencsére az isteni síkok olyannyira telítve vannak pszi energiákkal, hogy azt veszed észre, sokkal, sőt SOKKAL erősebben tudod megidézni egykor volt társaidat. Mindez azzal jár, hogy a Létsíkokon a mentális roncsolás sebzése szint*D10-re nő, korlátozás nélkül. Apró hátrány, hogy a létsíkos szörnyek mágikus ellenállása képes ezt a sebzést csökkenteni. |
| TERMIKTRAJZÁS Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Világunkat most egy új veszély fenyegeti! A Résföldre más síkról átjutott termikeket sajnos nem sikerült megfékezni. Azok spóráikkal már a Résföldön túl is számos szörnyet megfertőztek, sőt, a spórák még a külső létsíkokra is átjutottak, a kalandozók ruhájára tapadva! Szerencsére, a veszélyt még sikerült idejében azonosítani! A fertőzött szörnyek termikfészkekbe vonultak vissza, sok esetben bebábozódva és megkezdve átalakulásukat vérszomjas termikekké! Ha ezeket a fészkeket még idejében sikerül purgálni a fenyegetés megállítható! A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket. (Játéktechnikai információk: - Termikfészkek bukkantak fel szerte Ghallán és a síkokon. - Minden karakter a fordulója végén (amennyiben nem épületben vagy labirintusban tartózkodik) megkapja a közelében levő termikfészkek koordinátáit. A termikfészkek nem fix tereptárgyak, akkor kerülnek rá a mezőre, amikor a karakter, aki kapta a koordinátát, rámozog, és lemozgáskor eltűnnek. - A termikfészekbe a BE 2685 paranccsal lehet bemenni, és maximum 5 szörnnyel lehet csatázni egy bemenetelkor. A TVP költség 4-szer annyi, ahány szörnnyel csatázik a karakter, de max. 20 TVP. - A BE parancsra költött TVP beleTFelődik a beállított tulajdonságba. - Minden megölt szörnynél van kincs, és ha mind az 5 szörnyet megöli valaki, akkor egy egyedi kincset talál. - A szörnyek ebben az eseményben is erősödnek, és az erősödés csökkenthető az ERO paranccsal. - 600 megölt szörny után a karakter nem tud termikfészekbe menni többet. A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
| CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
| TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
| Erő: | 36 (53) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 176 cm |
| IQ: | 28 (39) | Támadás: | 59 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
| Ügyesség: | 14 (26) | Védekezés: | 61 (67) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
| Egészség: | 14 (35) | Életpont: | 845/793 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 16 (32) | Varázspont: | 996/882 | Pénz: | 15671 arany | Kép. pont: | 27 |
| Tudatpont: | 84/10 | Pszi pont: | 265/280 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 21/0 | vágófegyverek: | 22/64 (+18%) | ütőfegyverek: | 32/0 (+7%) |
| lőfegyverek: | 21/75 (+12%) | dobófegyverek: | 28/8 (+8%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: méregtagadó (#1531) (500%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyílvessző (#108) max. 1 db (6 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -23.); bumeráng (#249) max. 2 db (24 -27.); bumeráng (#249) max. 3 db (28 -31.); bumeráng (#249) max. 4 db (32 -35.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (36 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 96,87 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116 |
| Az idő kódexe: legutóbb 79. fordulóban. |
| Legfeljebb 38 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 192 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1. | ||
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2/81 | 2. nyomkövetés: | 19/0 (+22%) | 3. mászás: | 8/44 (+16%) |
| 4. csapdakészítés: | 26/14 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/1 | 6. gyógyítás: | 31/38 |
| 7. titkosírás: | 3/53 | 8. felderítés: | 11/40 | 9. taumaturgia: | 77/59 (+30%) |
| 10. szerencsejáték: | 7/43 | 11. versengés: | 7/65 | 12. zene: | 1/64 |
| 13. szörnyismeret: | 12/66 | 14. pszi: | 33/2 | 15. zárnyitás: | 5/16 |
| 16. vadászat: | 5/86 | 17. bányászat: | 15/63 (+44%) | 18. testépítés: | 27/20 |
| 19. főzés: | 9/50 | 20. csapatmunka: | 3/57 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 30 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), rézpajzsot (#73) (max. 1 darabot ) |
| mászol max. 300 TVP-ért |
| bankba raksz esszenciakristályt (#350), grifftojást (#179), karbin plazmát (#199), galachmitot (#310), purifikátor hájat (#269), remák szivet (#264), mithrilt (#352), lidércesszenciát (#1074), eknozolt (#540), rókafarkat (#124), vízionár szemet (#102), fenőkövet (#1618), nyu-shurikent (#157), vortexvesszőt (#2331), ekharion dárdát (#1557), manifeszt.nyúlványt (#214) |
| bankból kiveszel drótszőrt (#37) (12 darabig), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (12 darabig), lajhár csontot (#236) (5 darabig), bumerángot (#249) (10 darabig), ezüstshurikent (#327) (6 darabig), nyílvesszőt (#108) (10 darabig), megsemmisítőt (#1540) (2 darabig), áldott követ (#642) (5 darabig), angyalok gyűrűjét (#529) (10 darabig), ezüsttollú nyilat (#363) (10 darabig), pirkitet (#153) (20 darabig), tolmokov-koktélt (#351) (10 darabig) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 12 lehet) |
| vásárolsz bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), spirituszt (#170) (max. 15 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), ezüstdarabot (#326) (max. 10 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), varányszemet (#30) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 20 darabot ), kaját (#2) (max. 12 darabot ), ragasztót (#83) (max. 50 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 100 darabot ), rézpajzsot (#73) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 30 darabot ) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
| teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
| direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
| Alakváltó és tudati képességeid | ||
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| direkt kontaktus I (#121) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), gázpajzs (#467), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | harci mágus (#265) | |
| lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | lángcsóva (#31) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
| agybénítás (#114) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | agybénítás (#114) | >> | Pikoló (#7010) | |
| agybénítás (#114) | >> | varkaudar bajnok (#190) | agybénítás (#114) | >> | Poomr Ko (#957) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | |
| háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | 22. szintű lényekre | |
| savhurrikán (#107) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | Dögvész (#7495) | villámcsapás (#50) | >> | 38. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) | speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem II (#108) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. Fősátor (770): kész. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 21, 22, 25, 53, 54, 124, 125, 126, 134, 244. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Folyamatban: 14. |
| Kész: 5, 9, 16, 47, 83. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 689, az összesen kapott pontszám: 162520. (összesen ölhető: 1230 ) | ||
| 2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 47205 | ||
| A Sötét Kor eljövetelekor a Fény oldalán harcoltál, összesen 10 csatát vívtál, és 24 alkalommal pusztítottad a monolitokat. | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
| Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 31559 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: v 224, h 1100, h 745, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| profizmus (200) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vallási öntudat (290) |
| fegyvermester (302) |
| harci mágia (334) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU. |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4031 TU szükséges.) |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 435 | arany (#50) | 7 | angyalok gyűrűje (#529) | 85 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | fémrúd (#104) | 1 | madártoll (#112) | 44 | nyílvessző (#108) | |||
| 2 | rájabőr (#404) | 1 | spiritusz (#170) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 1 | tankány karom (#237) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 14 | vasérc (#152) | |||
| 7 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
| 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | kaja (#2) | |||
| 1 | kétfejű csatabárd (#1754) | 35 | lajhár csont (#236) | 19 | pirkit (#153) | |||
| 1 | púderkő (#119) | 5 | ragasztó (#83) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
| 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | uzbány csőr (#169) | 5 | varányszem (#30) | |||
| 4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
| 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | |
| 86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|