123. forduló, 125. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 10. 18h:06'
EZ A 166. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
167. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy lila, tüsi hajú, szemüveget viselő alakváltó férfival. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Fairlight áldozópapja. Egy behemót amulettet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór kesztyűjét, egy kotét, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy örökkéval. éjkövét, egy q. pusztító medált, egy réz végzetmedált, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Sistergő Pumpa trófea, egy gnóm szolgáló trófea és egy tyrex egyeduralkodó trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Ketál. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A kalandozó megkínál néhány szem szamócával. - Nagyon kedves! - mondod, és bekapod őket.
Az 1. napon újból találkozol Ketállal. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Kellemes meglepetés: kapsz néhány szem szamócát! Mosolyogva megeszed. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból összeakadsz Ketállal. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. A kalandozó megkínál néhány szem szamócával. - Nagyon kedves! - mondod, és bekapod őket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból összeakadsz Ketállal. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. A kalandozó megkínál néhány szem szamócával. - Nagyon kedves! - mondod, és bekapod őket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 279.]

* 5. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy vasszervezet varázslat! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

hu 351 350 45 hulladék: 351 350 45
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz esszenciakristályt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

tv 97 150 38 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 150. varázslatot a 38. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. Támadó varázslatok listájára került: nagyobb tűzlehelet. Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+17 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 274.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy bolyongó lidérc hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Tüzet köpsz. 56 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a bolyongó lidérc fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 88, gyógyulás: 21, összesen: -67 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 259.]

ve 176 20 megveszed a 176. tárgyat 20
Vásároltál 20 vashegyű nyilat. 240 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

ve 108 40 megveszed a 108. tárgyat 40
Vásároltál 40 nyílvesszőt. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

ve 636 1 megveszed a 636. tárgyat 1
Vásároltál 1 Végítéletet. 12000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]

ve 1535 megveszed az 1535. tárgyat
Vásároltál 1 quwarg katalizátort. 3300 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 16, gyógyulás: 10, összesen: -6 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 csontpálcát. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 219.]

ve 186 2 megveszed a 186. tárgyat 2
Vásároltál 2 nagy vaskulcsot. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,107] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Khór szobrát. (ld. enc.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A varkaudarok életében a Fősátor az egyik legfontosabb szimbólum. Egyszerre testesíti meg a hatalmat, a dicsőséget és az egységet. Békeidőben a Fősátort csak a legmerészebb törzsfők merészelik felhúzni, mert amint a törzs zászlaja a csúcsára kerül, az egyben a többi varkaudar felé intézett, visszavonhatatlan kihívás is! Azt jelenti: "Gyere, próbálj meg legyőzni, és ha sikerül, a hatalmam a tiéd!" Háború esetén persze kicsit más a helyzet. A fősátor ilyenkor parancsnoki főhadiszállásként szolgál, valamint ez a sátor a varkaudar haderők fővezérének lakóhelye, és a fogadószobája is egyben. Kihívás háborúban is lehetséges, de a fővezérnek a magasabb érdekre való tekintettel ilyenkor lehetősége van a küzdelmet visszautasítani, vagy későbbre halasztani, a megszégyenülés veszélye nélkül. A kihívó persze megteheti, hogy hetekig vár a sátor előtt arra, hogy a fővezér végre kiálljon vele. Ez azért is érdekes, mert ha háború alatt győzi le valaki a fővezért, akkor azzal a hadba vonuló összes törzs felett átveheti az uralmat. No persze a fővezér sem véletlenül vált azzá. A párharcban a szemtelen kihívókat többnyire könyörtelenül felkoncolja. A sátor csúcsán egy pusztító lándzsa mered az ég felé, amire egy keskeny, vörös selyemcsíkot kötöttek. Megtudod, hogy ez a Romboló törzsének jelzése. Az ajtó mellett egy varkaudar pusztító őrködik a fővezér nyugalma felett. (770. épület.)
Utad során felfedezed egy vörös, tarajos hajú, villámló tekintetű varkaudar férfi táborát. Bőre olajbarna, és rücskös. Amint meglát, gúnyosan végigmér. Ő a varkaudarok népének ünnepelt arénabajnoka. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea díszíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasa egy idomított csataremák. Érzékeled auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[8 pontot használtál fel, van még 211.]

be 770 bemész a 770. épületbe
Közlöd az őrrel, hogy a Romboló színe elé kívánsz járulni. Nem kérdez semmit, beenged, de a fegyvereidet kint kell hagynod. A Romboló egy asztal mellett áll, mikor a sátor legbelső részébe érsz. Az asztalon egy térkép hever kiterítve, rajta a környék minden fontosabb tereptárgya látható, az utak, erdők, hegyek, és hágók, egyszóval mindaz, amit egy jó fővezérnek számításba kell vennie a hadmozdulatok tervezése során. Rád emeli a tekintetét, de nem túl barátságos hangon fogad:
- Egy kalandozó... Tudhatnád, hogy nem bízom meg a fajtádban!
- Sejtettem, én mégis felajánlom a fegyverem a harcodhoz, Romboló! Mondd meg, hogyan lehetnék a legnagyobb hasznodra, és én megszolgálom a bizalmadat!
Romboló elgondolkodik, aztán előszed valahonnan egy rongyos szélű pergamenlapot.
- Rendben van. Egy próbát megér. Lássuk hát, tényleg hajlandó vagy-e szolgálni engem? A vadászaim mostanában nem túl eredményesek. Kevés vadat ejtenek, és a sereget élelmeznem kell valahogy. A felszerelésük egyébként is hiányos. Ha ellátod őket a megfelelő tárgyakkal, hajlandó vagyok komolyabb feladattal is megbízni téged.
- És mégis miféle felszerelésre gondoltál, Romboló?
- Hozz el 3 db vadászkést, 3 db kígyóbőr öv, 3 db vas fejpánt, és egy ryuku mellvértet! Ne késlekedj, indulj máris!
Hm. Szép kis lista. Nem lesz egyszerű összeszedni, de azért nem is megoldhatatlan - gondolod, és némi tűnődés után megígéred, hogy hamarosan a kért tárgyakkal térsz vissza. Kurtán biccentesz, mintegy köszönésképpen, aztán elhagyod a fősátrat. Odakint az őr szó nélkül visszaadja a fegyvereidet. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,107] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz. 62 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel felnyársalod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 198.]

be 497 bemész a 497. épületbe
A kerítéshez lépve észreveszel egy púpos varkaudart, aki egy pergament szorongat a kezében. Egy írástudó varkaudar, micsoda ritka jelenségnek vagy szemtanúja! Mielőtt bármit szólhatnál, a púpos feléd fordul:
- Jöjj kalandozó, mérettesd meg magad az arénában! Bárki részt vehet a játékainkon, nem csak a varkaudarok. Ha vállalod a harcot, te adhatod meg, hány ellenféllel állsz ki, persze csak ha nem végez veled már az első. Itt ugyanis a gyáváknak nincs helye, ha menekülsz, nincs jutalom! Ha győzöl annyiszor, ahány ellenfelet vállaltál, akkor ennek mértékében arannyal jutalmazunk. Négy ellenfélért 300, nyolcért már ezer arany jár.
[Kockáztathatsz is. Amennyiben harmadik paramétert is megadsz, és az nem 0, akkor nálad erősebb ellenfeleket is kaphatsz. Ez esetben a jutalom arany duplázódik. Az arénába lépés tvp költsége 5+ellenfelek száma*10.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vörös rakolits testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Tüzet köpsz. 78 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló. (ld. enc.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel megbököd a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis quwarg nagymester trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar varázsló trófeát. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy orbitális mackósajt. (ld. enc.)

Tüzet köpsz. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az orbitális mackósajt fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az orbitális mackósajt bal vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 31 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megütöd az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak zombi mester trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes orbitális mackósajt trófeát. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 130, gyógyulás: 7, összesen: -123 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Tüzet köpsz. 46 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a hegyi góliát jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát bal lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a hegyi góliát testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. Elhajítod a vacak Ciang Csí trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő hegyi góliát trófeát. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 71, gyógyulás: 20, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy áldott okerón. (ld. enc.)

Tüzet köpsz. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad az áldott okerón bal középső lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod az áldott okerón testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod az áldott okerón fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 29, gyógyulás: 55, összesen: +26 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [65 pontot használtál fel, van még 128.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,63] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 120.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Varldortrip néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Könnyű feladatot kapsz: egy prüszkölő, tomboló alanori csatamént kell betörnöd és beidomítanod! Rögvest hozzálátsz. Nekifutsz, és felugrasz a ló hátára, majd megpróbálsz megkapaszkodni. A csatamén ugrálni kezd, és levet magáról.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 110.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[117,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog (ld. enc.). 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,60] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kétfejű troll nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-26 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 40, gyógyulás: 2, összesen: -38 ÉP}

[42 pontot használtál fel, van még 68.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Télen láthatod, de nyáron sosem
Bár könnyű, mint egy tollpihe,
Még a legnagyobb harcos sem tudja sokáig tartani.
[5 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 216 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 3, 18.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉGÍTÉLET (636. TÁRGY)
A földet minden szennytől, gonoszságtól megtisztítani akaró, már-már inkvizítori szigorral gondolkodó Raia papok állítása szerint a Sötét Földön csak a végítélet napja segíthet, amikor az istenek minden teremtett lényt eltörölnek e fertőzött világból. Ezt a nézetüket tükrözi szent fegyverük, a Végítélet, egy adamantit és mithril ötvözetéből kovácsolt, kristályfénnyel csillogó lándzsa. A végítélet a maga 6D5+6-os sebzésével, +3 támadásával már önmagában is jónak tűnik, de emellett még a lándzsa bizonyos esetekben az ellenfelet egy armageddon varázslattal is megkínálja, győzelmed ilyenkor garantált. A végítélet forgatásához legalább 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges, és csakis jó jelleműek használhatják.

QUWARG KATALIZÁTOR (1535. TÁRGY)
A quwarg katalizátor a kisebb quwarg istenek birtokában lévő förtelmes találmány, amivel az alájuk beosztott csapatokat tudják mágikus úton erősíteni. A leggyengébb bogarak is félelmetes ellenfelekké válnak így - talán ez volt a titka az első invázió elhúzódásának is. Félelmetes belegondolni, mi történne, ha több ilyen katalizátor is dolgozna egyszerre! És most Te is megszereztél egy darabot belőle, de hogy áldás-e vagy átok, ezt döntsd el magad. Mindenesetre, ha találkozol egy quwarggal, a szörny harci értékeit a katalizátor közelsége rögtön felerősíti kb. 20%-kal. Ha több katalizátorod van, a hatás felszorzódik, egészen az ötödik katalizátorig. Ennél több hatása még ezzel a különös mágiával sem adódhat össze.

KHÓR SZOBRA (1824. ÉPÍTMÉNY)
A varkaudarok nemzetségekben élnek, amelyek törzsekre tagolódnak. A törzsek csak valamilyen külső veszély, vagy háború esetén hajlandóak egymással - időleges - szövetséget kötni, egyébként állandóak közöttük a kisebb-nagyobb csetepaték. Egyetlen vezér létezett a varkaudarok - nem túl hosszú, és nem túl változatos - történelmében, aki kivétel nélkül az összes nemzetséget, és az összes törzsfőt maga mellé tudta állítani. Ő pedig Khór, az Első. Ha a varkaudarok háborúba indulnak, akkor az aktuális vezérnek mindig fel kell használnia az Első alakját a fegyelem és a hűség megteremtéséhez, majd a fenntartásához. Így tett Sistergő Pumpa is az I. Invázió során, és így tesz most Romboló is, a Hódítás alatt. Khór szobra egy három ember magas kőépítmény, de csak megközelítőleg hasonlít egy valódi varkaudarhoz. Ez azonban nem baj. Nem az a lényeg, hogy hasonlítson rá. Egyetlen más varkaudarnak sem emeltek soha szobrot, csakis Khór-nak. Ezért, ha egy ilyen építményre találsz valahol, és tisztelettel ejted ki Khór nevét, a vadak onnantól már nem tekintenek rád ellenségként. Azt is jó tudnod, hogy Khór szobra némi mágikus töltést is hordoz magában, hála a sámánok tisztátalan felavató szertartásának. A varkaudarok a tövében pihenve dupla varázspont mennyiséget regenerálnak! Ha az invázió alatt őket támogattad, te is részesülhetsz ebben az áldásban.

ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY)
Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at). Adhatsz meg harmadik paramétert is. Ha ez 1, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Ha 4, akkor csak olyan szörnyekkel csatázol, amik elég erősek a szintedhez képest, nem állsz ki gyengébb szörnyekkel. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként.

VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.

VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY)
A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál.

ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY)
Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka.

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia tanítványa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (72). Ez a 124. fordulód.

Erő: 31 (48) Szint: 25 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (33) Támadás: 41 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (30) Védekezés: 66 Menekülés: 35 % Életkor: 39/71 év
Egészség: 27 (36) Életpont: 571/553 Jellem: jó (323) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (38) Varázspont: 551/20 Pénz: 35869 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 133/35
Eddig összesen 2027 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 483 TP-t kaptál. Jelenleg 1 536 945 TP-d van. A következő szinthez még 163 055 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, varkaudar varázsló, hegyi góliát. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5210 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/87 (+30%) szúrófegyverek: 24/18 (+7%) ütőfegyverek: 23/80
lőfegyverek: 25/30 (+5%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
119,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/59 2. nyomkövetés: 13/90 (+8%) 3. mászás: 12/90
4. csapdakészítés: 7/76 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/3 6. gyógyítás: 41/57
7. titkosírás: 1/50 8. felderítés: 7/9 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/76 (+7%)
10. teológia: 29/68 (+5%) 11. taumaturgia: 32/51 (+10%) 12. versengés: 8/23
13. harcművészetek: 14/60 14. zene: 2/79 15. szörnyismeret: 2/42
16. pszi: 14/59 (+13%) 17. zárnyitás: 1/6 18. vadászat: 2/53
19. vitalitás: 2/19 (+20%) 20. bányászat: 11/78 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 192, 201.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1109, az összesen kapott pontszám: 267055. (összesen ölhető: 1122 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 2 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8734 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15486 arany (#50) 1 keg gomba (#1615) 14 rézgolyó (#343)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontpálca (#329) 1 etra hályog (#712) 1 kaja (#2)
2 nagy vaskulcs (#186) 40 nyílvessző (#108) 1 quwarg katalizátor (#1535)
1 rakolits por (#669) 20 vashegyű nyíl (#176) 1 Végítélet (#636)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118 119 120
59
60
61
62
63
64
(116,63) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), élőholt quwarg (#202)
(117,62) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 36. jellempróba, kérődző etra (#368)
(118,61) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, vadtroll (#70)
(119,60) Leah oltár, phua-kúp (#372), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 36. jellempróba, Chara-din rúnaköve, kétfejű troll (#163)

Üzenet küldése a karakternek