123. forduló, 125. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 28. 14h:17'
EZ A 319. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
320. játékheted kezdete: okt. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,104] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+442 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A rum teljesen eltompította az agyad. Olyan mélyen aludtál, hogy még a nyálad is kicsordult.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a varázspáncél varázslatot! [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 1 VP-t.]

hu 33 236 95 hulladék: 33 236 95
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 196. Kapsz 10 VP-t.]

vps 12 VP spórolása: 12
Félreraktunk, letiltottunk neked 12 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 22 351 6 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 6 tolmokov-koktélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 6 zöld üveg, 30 spiritusz (Nincs mibe rakni 29 spirituszt.). [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 1 VP-t.]

v 22 343 13 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 12 rézgolyót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 12 rézdarab. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 1 VP-t.]

dd 95 106 14 eldobod a 95. tárgyat a 106. tárgyat a 14. tárgyat
Elhajítasz 1 bakkura bőrt. Elhajítasz 3 fabontót. Elhajítasz 6 sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
A hosszas meditációval a tüdődbe gyűjtött összes levegőt az aenouth ködkürt szájába fújod. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan drakolich az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a drakolich bal első lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (56 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: vizestömlő, huhogó bibe, 2 gyöngymangó, gyenge méreg, 8 tinta. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak élőholt quwarg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő drakolich trófeát. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Megpaskolod a ködkürt oldalát, lám jól teljesített, majd elteszed hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 171. Kapsz 3 VP-t.]

ek 7 16 5 t. energia kisütése: 7 16 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[45,103] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [45,102] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Találsz egy mínosz-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár hatalmas testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [32 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 6 VP-t.]

vpf 12 VP elővétele: 12
Felszabadítottunk neked 12 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

be 31 bemész a 31. titkos labirintusba
A mínosz-kúp egy hajdani vár romjaira épült. A három, összekapcsolódó toronyra emlékeztető alaprajz is ezt sugallja. A járatban sötétség van. Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. Lelépdelsz a lépcsőn a mélybe. Az évszázados nyugalmat sugárzó köveket itt-ott fekete ork írás csúfítja el. [5 pontot használtál fel, van még 134. Kapsz 1 VP-t.]

lm 6 3 1 mozogsz 6 3 1
Belépsz a déli torony pincéjébe. Mindenhol törött szobrok, porkupacok. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahová belépsz, az északnyugati torony pincéje. Ez maradt meg még aránylag a legjobb állapotban. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! Beléptél a rejtett kamra oldalán. A falakon ősi csatajeleneteket ábrázoló rajzok. [6. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 22 arany, 1 ezüst karkötő, 1 rézkulcs és 1 zöld üveg. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahová belépsz, az északnyugati torony pincéje. Ez maradt meg még aránylag a legjobb állapotban. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bemész a két északi tornyot elválasztó romos folyosóba. Csak nehogy beszakadjon! [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Átsétálsz az északkeleti torony pincéjébe. Itt-ott lerágott csontokat látsz eldobálva. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy csontszurony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a varkaudar bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 csontkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz a déli torony pincéjébe. Mindenhol törött szobrok, porkupacok. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Visszatérsz a déli toronyban levő kijárathoz, és visszamászol a mínosz-kúpba. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Erőd TF-elődött. [57 pontot használtál fel, van még 77. Kapsz 11 VP-t.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[46,103] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 88 életpontot sebeztél. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [47,104] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel végigmetszed a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 65. Kapsz 2 VP-t.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy szeppent rákfatty!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Csontkéssel párszor épp hogy megérintgeted a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megcsapod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 876 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy rőtmanó!

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 ezüstdarabot. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kőevő!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 97 életpontot sebeztél. A kőevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy kőevő.

Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kőevő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 10 angyalok gyűrűjét. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy tazunkaróka támad rád.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tazunkaróka testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tazunkaróka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb gyilkos tetű támad meg.

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel megvagdalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontkéssel többször eltalálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy gitonga.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gitonga bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel végigmetszed a gitonga testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gitonga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gitonga csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A gitonga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 szent kehelyt. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy északi aurach.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach bal oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az északi aurach bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb trappoló dinymák támad meg.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csontkéssel többször eltalálod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a trappoló dinymák bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 csontpálcát. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 60. Kapsz 1 VP-t.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[48,105] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy drótszőrű pincsi. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [49,106] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy gorombilla. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vadászkéssel végigmetszed a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy színes dözmöng. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel végigmetszed a színes dözmöng testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. A színes dözmöng szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [50,106] A terep továbbra is sűrű erdő. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 3 VP-t.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy pókvadász

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy vadász varkaudar!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vadász varkaudar testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöfködöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 Arsa potrohgyűrűjét. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy mutáns pók.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók csupasz testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöfködöd a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mutáns pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy liumbe!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a liumbe testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csontkéssel párszor épp hogy megérintgeted a liumbe testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a liumbe testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megbökdösöd a liumbe testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+31 életerő.) Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [45 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 9 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

kut 5 kutatsz -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

h 1419 használod az 1419. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -6.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 3, 23.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -6 pontod maradt, ebből a következő körre -6 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 29 (39) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 25 (32) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 112/118 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 319/224 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 874/11 Pénz: 1399 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 40/26 Pszi pont: 135/14
Eddig összesen 1753 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 172 TP-t kaptál. Jelenleg 505 328 TP-d van. A következő szinthez még 94 672 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, zombi mester, drakolich. A 114. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 24/85 (+12%) vágófegyverek: 15/68 (+26%)
ütőfegyverek: 18/88 (+15%) lőfegyverek: 25/5 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (300%) << csontpálca (#329) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
50,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/50 (+12%) 2. nyomkövetés: 22/20 (+30%) 3. mászás: 3/20
4. csapdakészítés: 10/24 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/80 6. gyógyítás: 17/75 (+50%)
7. titkosírás: 5/94 8. felderítés: 3/86 9. szörnyidomítás: 1/36
10. teológia: 17/40 (+44%) 11. taumaturgia: 73/78 (+68%) 12. versengés: 2/45
13. zene: 3/67 14. szörnyismeret: 6/83 15. pszi: 17/25 (+16%)
16. zárnyitás: 7/2 (+316%) 17. vadászat: 5/8 18. vitalitás: 1/23
19. bányászat: 12/59 (+18%) 20. főzés: 7/91

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 26 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
tűzgolyó (#155) >> 10. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 22, 24, 31, 41, 42, 53, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 989, az összesen kapott pontszám: 173320. (összesen ölhető: 1410 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 969 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura bőr (#95) 3 fabontó (#106) 1 gyenge méreg (#26)
2 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332) 1 madártoll (#112)
9 pirkit (#153) 12 rézgolyó (#343) 6 sünmedve tüske (#14)
8 tinta (#101) 6 tolmokov-koktél (#351) 9 tüske (#22)
8 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 10 angyalok gyűrűje (#529) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541)
1 csontkulcs (#74) 3 csontpálca (#329) 1 csontszurony (#12)
1 dözmöng szív (#122) 5 drótszőr (#37) 1 ezüst karkötő (#158)
5 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 15 rézdarab (#70) 1 rézkulcs (#75)
1 sullár hólyag (#168) 1 szent kehely (#257) 4 ugh méreg (#166)
1 varkaudar csont (#1113) 7 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51
101
102
103
104
105
106
107
(45,102) a 31. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), tetemember (#123), sullár (#101), varkaudar (#64)
(45,103) olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(46,103) ragyás burástya (#111), phua-kúp (#372)
(46,104) drakolich (#760)
(47,104) gyilkos tetű (#116), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Fairlight oltár, 22. jellempróba, szeppent rákfatty (#186), rőtmanó (#55), kőevő (#62), tazunkaróka (#81), gitonga (#76), északi aurach (#350), trappoló dinymák (#118)
(48,105) drótszőrű pincsi (#22), 23. jellempróba, olvasztókemence (#86), Dornodon oltár
(49,106) gorombillák (#38), színes dözmöng (#78)
(50,106) pókvadász (#59), vadász varkaudar (#108), mutáns pók (#117), liumbe (#349)

Üzenet küldése a karakternek