122. forduló, 124. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 23. 9h:58'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,99] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 szürke bőrkesztyűt (64 arany kikiáltási áron), 2 remák szivet (324 arany kikiáltási áron), 1 remák szivet (174 arany kikiáltási áron), 1 hűségérmét (724 arany kikiáltási áron), 1 távcsövet (94 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 troll csontot (50 arany), 1 elf csontot (150 arany).
A táborozás 1. napján összefutsz Cassandrával. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy törpe kovács trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Poomr Ko trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 1. napon találkozol Caius Brutusszal. Tharr kisebb papja. Egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított trikornis. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lauzit. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+9 életpont.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ezoterikus mardel (ld. enc.), a részeg kalandozó (ld. enc.), a kocsmai verekedő (ld. enc.) és a trosnyogó szakóca (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Arsa potrohgyűrűjét (ld. enc.), emberiség ékkövét (ld. enc.), királyi borosüveget (ld. enc.) és cetuszonyt (ld. enc.).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+79 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork sámán nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 3. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 252.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kno 15 4 képesség-növelés 15
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
[0 pontot használtál fel, van még 252.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 249.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 249.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 16 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 2 göcsörtös bunkót 16 aranyért, 4 kígyóbőr kesztyűt 20 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 3 rézsisakot 21 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 2 rövid kardot 32 aranyért, 2 sallank nyilat 6 aranyért, 2 téfea-agyat 16 aranyért, 18 ugh mérget 36 aranyért.
Találkozol Bee Twoman D.Monnal. Tharr tanítványa. Egy két kard szimbólumot visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy bíbor szulfagor trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hopp, átugrik egy főnixtoll! Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 234.]

ea 182 1 eladod a 182. tárgyat 1
Eladtál 1 vashegyű lándzsát. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ee 112 108 131 eladod a 112. tárgyat a 108. tárgyat a 131. tárgyat
Eladtál 33 madártollat. 33 aranyat kaptál.
Eladtál 3 nyílvesszőt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 45 ubuk tüskét. 45 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 234.]

ve 105 2 megveszed a 105. tárgyat 2
Vásároltál 2 evaporőr hájat. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ve 42 2 megveszed a 42. tárgyat 2
Vásároltál 2 távcsövet. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

be 595 bemész az 595. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Lamvelmukkbolk, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, ezüstdarab (#326) 8 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, acéltű (#334) 1 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db,
arx formázó minta (#298) 25 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db,
cru formázó minta (#300) 25 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db,
gnóm csont (#706) 4 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 10 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kobudera csont (#705) 4 ap /db,
mérleg (#81) 8 ap /db, moa burát (#384) 12 ap /db, moa gyöngy (#378) 20 ap /db, moa jádekő (#382) 16 ap /db,
moa obszidián (#380) 12 ap /db, moa üveggömb (#383) 5 ap /db, moa zafír (#381) 40 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
molluszk ház (#353) 2 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, remák szív (#264) 12 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db,
tatu dob (#234) 4 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db,
troll csont (#704) 4 ap /db, elf csont (#664) 4 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 229.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Észreveszel egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Van itt egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.).
Összefutsz Aquila Kyrával. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy proteinsólyom trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [9 pontot használtál fel, van még 220.]

bb 1113 1067 2 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (1067 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 16 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 jegesmedve bundát. Beraksz a bank széfjébe 44 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 8 mozogsz északra
[96,106] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 212.]

be 574 6 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 162.]

m 1 8 5 mozogsz északkeletre, északra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nysferatu vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar íjász került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy khór darázs. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a khór darázs fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Cassandrával. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy törpe kovács trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Chara-din nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összefutsz Caius Brutusszal. Tharr kisebb papja. Egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Lauzittal. Raia főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított trikornis. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy szutykos remák. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a szutykos remák bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Vasalt bunkóval eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Apa Tifusz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod az élőholt mirg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy díszes rézpajzs, egy bőrsisak és egy nyu-shuriken. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar jön feléd.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 36 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Találsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Daisyvel. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy szutykos remák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [106,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sebesült varkaudar íjász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg szabotőr. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [119 pontot használtál fel, van még 43.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[105,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Dornodon templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy legyengült varkaudar bajnok. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,101] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar mágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,102] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy varkaudar falu van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy legyengült varkaudar behemót. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 19.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[102,103] Dombos terepre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,102] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy királyi őrsáncot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy sötét főgnóm formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy piromenyét volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Bakacsinnal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve NaUgyanKii. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Aztán elköszöntök egymástól.
[16 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 4 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 28, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 264 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY)
Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort...

RÉSZEG KALANDOZÓ (187. ELLENFÉL)
A városok utcáin kóborolva, előfordul, hogy összefutsz egy-egy iszonyúan részeg, végtelenül buta és rettentően kötekedő kedvű kalandozóval. Az ilyeneket legjobb elkerülni, mert keményebb ellenfelek némely elvetemültebb szörnynél is, de ha mégis küzdelemre kerül a sor, nos, akkor sem számíthatsz nagy zsákmányra győzelem esetén, mivel az ilyen fickók már tárgyaik/vagyonuk nagy részét elitták/elvesztették.

KOCSMAI VEREKEDŐ (188. ELLENFÉL)
A fogadók leggyakoribb közönsége mindig vevő egy kis bunyóra. Ilyenkor a legbutább trollból is hős lehet rövid percekre, amikor egyszerre több fejet is összetrancsírozhat szögekkel kivert jókora bunkójával. Persze a pillanat hamar elszáll, amikor egy nála erősebb és kötekedésre hajlamos alakba botlik. Márpedig a fogadók törzsközönsége pont ennyire változatos; soha nem tudhatod, hogy van-e nálad erősebb kocsmatöltelék a teremben.

TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY)
A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra.

ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

AZ EMBERISÉG ÉKKÖVE (1267. TÁRGY)
Az Emberiség Ékköve egy páratlanul érdekes drágakő. A szivárvány minden színében pompázik, hirdetve hatalmát és elpusztíthatatlanságát. Komoly varázshatalommal bír, de igazi erejét keveseknek adatik meg kihasználni. Amennyiben csak egy enciklopédiát kapsz róla valamelyik ismerősödtől, kezdheted sajnálni önmagad, mert valami gyönyörű dolog kimarad az életedből. Ha azonban azon kevesek közé tartozol, akik közvetlen közelről is megcsodálhatják ezt a tárgyat, tudd meg, igazi kiváltságos vagy. Az ékkő ritkaságáról még a gnóm tudósok véleménye is megosztott, mert egyesek szerint ilyen nem létezik, mások viszont a körömszakadtáig állítják, hogy bár igen ritka, de néhány példány a mai napig fellelhető belőle. Az óidők meséi szerint az Emberiség Ékköve valaha az ősi népek igaz barátságát volt hivatott szolgálni. Ez a mágikus erejű jelkép tartotta össze a barátokat, a szövetségeseket, egységes erejük által szinte legyőzhetetlenekké téve őket. Segítségével az igaz barátok távolságtól függetlenül tudtak egymásnak segíteni, egymással kommunikálni. Hogy a legendából mi igaz, és mi a kitaláció, talán soha nem tudjuk meg, de ha valaha is birtokodba kerül egy ilyen drágakő, ne feledd: Kiváltságos lettél, és valahol valaki mostantól bármikor készen áll, hogy szükségedben megsegítsen. Egyet azonban jól jegyezz meg! IGAZ barátod csak EGY lehet! (Az Emberiség Ékköve a Humán Páholy KT tárgya. Az ékkövet a Humán Páholy tagjai hozhatják létre. Ekkor egyszerre két kalandozónál anyagiasul ez a párosan is páratlan drágakő. Az egyik a parancs kiadójánál, a második pedig azt általa megadott "legjobb barátnál". Az ékkő elpusztíthatatlan, KF-elned nem kell, elég, ha a zsákodban tartod. Működése gyakorlatilag megegyezik a jegygyűrűvel, ha találkozol valakivel, a házassághoz hasonlóan látni fogja, kinek a legjobb barátja vagy. Ha mindketten tagjai vagytok valamelyik Közös Tudatnak, küldhettek egymásnak információt és cserélhettek tárgyakat. A súlyosabb dolgok után ugyanúgy tudatpontot kell felhasználni, mintha egy tudattársadnak küldenéd. Igaz barátja csak egy van az embernek, tehát dönts bölcsen, s megfontoltan. A barátság finom szálainak önkényes megbontása igen fájdalmas mentális sokkot okoz. (-10 max. ÉP.) Ezt egyébként végszükség esetén az ékkő eldobásával teheted meg, ám jól vigyázz: Az igaz barát ritka kincs. Ezután fél éven (húsz fordulón) keresztül biztosan nem találsz új barátra.

KIRÁLYI BOROSÜVEG (1092. TÁRGY)
Most már bevallhatod, hogy a királyi borosüvegre vetett első pillantásod után azt hitted, csupán egy egyszerű, minden fogadóban kapható pálinka üvegéhez van szerencséd. Csak miután felfedezted az aranyszínű napkorongot az üveg nyakán, hátul pedig egy címkét, Borax király képével ellátva, vallottad be magadnak, hogy tévedtél. Kár, hogy üres. Ha megtöltenéd, finom nedűt jelenthetne az esőtlen mindennapokra! A királyi borosüvegbe 50 korty királyi bor fér. Elég csak a mámorító borcseppek finom ízére gondolnod ahhoz, hogy tudd, a tárgyat semmi pénzért nem adnád át másik kalandozóknak.

CETUSZONY (1075. TÁRGY)
A lábascetek néhány példányának van uszonya, még ha eléggé csökevényes is. Talán csak azoknak a fajoknak, akik nem rugaszkodtak el annyira a szárazföldi élettől, talán azoknak, akiknek legalább egyik szülője a tengerek nagytestű ragadozójának született. Ha már ők nem használták ezt az ébenfekete végtagot, miért ne használnád te... Na de mire?

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight felszentelt papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 18 Merészség: 5/4 Magasság: 104 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 284/85 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 220/2 Pénz: 688 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 15/-4 Pszi pont: 47/-2
Eddig összesen 718 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5476 TP-t kaptál. Jelenleg 270255 TP-d van. A következő szinthez még 69745 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 110. fordulódban 2099 arany került a bankszámládra. 2245 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 14/64 vágófegyverek: 8/52 (+5%)
ütőfegyverek: 19/68 (+11%) lőfegyverek: 6/96 dobófegyverek: 22/10 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << vasalt bunkó (#181) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 86 időszaki: 34

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/82 (+44%) 2. nyomkövetés: 19/80 (+33%) 3. lopás: 1/60
4. mászás: 10/62 5. csapdakészítés: 10/19 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/11
7. gyógyítás: 29/6 8. titkosírás: 3/40 9. felderítés: 11/21 (+25%)
10. szörnyidomítás: 3/84 11. teológia: 13/20 (+32%) 12. taumaturgia: 11/54 (+15%)
13. szerencsejáték: 1/40 14. versengés: 4/89 15. zene: 6/47 (+400%)
16. szörnyismeret: 9/4 (+18%) 17. pszi: 8/58 (+9%) 18. vadászat: 3/91
19. bányászat: 14/4 (+17%) 20. főzés: 7/32 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 95 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 2)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 ezüst kulcs (#184) 1 főnixtoll (#563)
2 göcsörtös bunkó (#123) 1 jegesmedve bunda (#1067) 36 kaja (#2)
4 kígyóbőr kesztyű (#49) 29 madártoll (#112) 2 nyílvessző (#108)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpajzs (#98) 3 rézsisak (#72)
2 rövid íj (#107) 2 rövid kard (#171) 2 sallank nyíl (#129)
2 téfea-agy (#172) 45 ubuk tüske (#131) 18 ugh méreg (#166)
13 varkaudar csont (#1113) 4 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű lándzsa (#182)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
149 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 1 díszes rézpajzs (#84)
2 evaporőr háj (#105) 16 mákrózsa virág (#56) 1 nyu-shuriken (#157)
1 remák szív (#264) 2 távcső (#42)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, piromenyétek (#99), Bakacsin (2795. kalandozó), NaUgyanKii (3310. kalandozó)
(102,103) Fairlight oltár, vaskohó (#155), 34. jellempróba, érclelőhely
(103,102) művészi porolit (#720), 48. jellempróba, Leah oltár, varkaudar behemót (#189)
(104,101) oltár, varkaudar mágus (#128)
(105,100) tavacska, Tharr oltár, 47. jellempróba, varkaudar bajnok (#190)
(106,99) varkaudar íjász (#687), szopógödör (#177), quwarg szabotőr (#301)
(107,98) szutykos remák (#191), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Daisy (4938. kalandozó)
(107,99) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba, varkaudar íjász (#687), khór darázs (#348), Cassandra (1200. kalandozó), egy törpe férfi, Caius Brutus (2301. kalandozó), Lauzit (2488. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek