122. forduló, 124. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 26. 15h:41'
EZ A 319. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
320. játékheted kezdete: okt. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,106] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 26 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

vps 12 VP spórolása: 12
Félreraktunk, letiltottunk neked 12 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 250.]

kt 25 1 elkészíted a 25. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kavadu iszákot. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 1 VP-t.]

kt 334 3 elkészíted a 334. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 acéltűt. Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 242.]

bb 198 179 152 beraksz a bankba a 198. tárgyat (179 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 trikornis szarvat. Beraksz a bank széfjébe 4 grifftojást. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan lidércúr az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [15 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 3 VP-t.]

dd 33 69 14 eldobod a 33. tárgyat a 69. tárgyat a 14. tárgyat
Elhajítasz 1 lapockacsontot. Elhajítasz 3 szárnyas hernyót. Elhajítasz 10 sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

dd 108 64 652 eldobod a 108. tárgyat a 64. tárgyat a 652. tárgyat
Elhajítasz 6 nyílvesszőt. Elhajítasz 2 csontszablyát. Elhajítasz 1 darázsszárnyat. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[50,106] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy grákó denevér. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel végigmetszed a grákó denevér fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a grákó denevér testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. A grákó denevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [49,105] Tovább barangolsz a fák között. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy vadász varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [48,104] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 729 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 7 VP-t.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy vadász varkaudar

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vadász varkaudar bal lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszurkálod a vadász varkaudar nyakát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy vadász varkaudar.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar bal lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöfködöd a vadász varkaudar fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pókvadász.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász fekete lebernyegét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy vadász varkaudar.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszurkálod a vadász varkaudar bal oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 6 tolmokov-koktélt. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy mérges pók támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mérges pók testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pókvadász.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 áldott követ. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szőrös pók támad meg.

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szőrös pók jobb oldalát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszurkálod a szőrös pók bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőrös pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy szőrös pók támad rád.

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szőrös pók testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszurkálod a szőrös pók testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 remák szivet. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb pókvadász támad meg.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász jobb oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy grákó denevér.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a grákó denevér testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 3 szárnyas hernyót. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[47,104] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bakkura közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bakkura összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [46,103] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sünmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel végigmetszed a sünmedve bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a sünmedve jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 34 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [45,102] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [78 pontot használtál fel, van még 108. Kapsz 15 VP-t.]

vpf 12 VP elővétele: 12
Felszabadítottunk neked 12 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

be 31 bemész a 31. titkos labirintusba
A mínosz-kúp egy hajdani vár romjaira épült. A három, összekapcsolódó toronyra emlékeztető alaprajz is ezt sugallja. Odabent sötét honol. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. Lelépdelsz a lépcsőn a mélybe. Az évszázados nyugalmat sugárzó köveket itt-ott fekete ork írás csúfítja el. [5 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 1 VP-t.]

ek 7 16 2 t. energia kisütése: 7 16 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 zárnyitás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 103.]

lm 6 1 mozogsz 6 1
Belépsz a déli torony pincéjébe. Mindenhol törött szobrok, porkupacok. [2. PONT]
Ahová belépsz, az északnyugati torony pincéje. Ez maradt meg még aránylag a legjobb állapotban. [5. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Beléptél a rejtett kamra oldalán. A falakon ősi csatajeleneteket ábrázoló rajzok. [6. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál.
Ahová belépsz, az északnyugati torony pincéje. Ez maradt meg még aránylag a legjobb állapotban. [5. PONT]
Belépsz a déli torony pincéjébe. Mindenhol törött szobrok, porkupacok. [2. PONT]
Visszatérsz a déli toronyban levő kijárathoz, és visszamászol a mínosz-kúpba.
[42 pontot használtál fel, van még 61. Kapsz 8 VP-t.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy sünmedve

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy félelem-járó!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a félelem-járó jobb csápját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a félelem-járó testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a félelem-járó jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 8 quwarg tojást. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy surranó kígyó!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a surranó kígyó testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a surranó kígyó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A surranó kígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sünmedve.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sünmedve testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a sünmedve testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 varázskövet. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb mutáns pók támad meg.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 305 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy acéldarázs!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 91 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 szent kehelyt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy drótszőrű pincsi.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 49 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy sünmedve támad rád.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 47 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel megvágod a sünmedve testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz nála 4 karbin plazmát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sünmedve támad meg.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb csodabogár támad meg.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csodabogár fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a csodabogár testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a csodabogár nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 79 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 dorony tüdőt. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 56. Kapsz 1 VP-t.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[46,103] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [46,104] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Találsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. [36 pontot használtál fel, van még 20. Kapsz 7 VP-t.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy kaffogó hebrencs

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszurkálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csontpálcával eltalálod a kaffogó hebrencs bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb süvítő rája támad meg.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vadászkéssel megvagdalod a süvítő rája testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megbökdösöd a süvítő rája testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 1 VP-t.]

jlk 14621 jelszó kimondása 14621
Belépsz a kinyílt phua-kúpba és alaposan körülnézel. Egy berendezés zümmög benn, halkan duruzsolva, mint egy apró darázs. Hangosan kimondod a kódszót, mire az ismeretlen szerkezet hangosan felzümmög, majd elhallgat. Néma csend üli meg a kúpot. Bízol benne, hogy sikerrel jártál, és mások is kimondják a jelszót, hogy véget érjen ez az őrület! Elégedetten távozol a kúpból. [5 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 1 VP-t.]

h 1419 használod az 1419. tárgyat
Előkeresed zsákodból a rumos flaskát, és beleszagolsz. Valahogy rögtön elmegy a kedved tőle, de aztán megembereled magad, és hátrahajítod az egészet. Egy hosszú percig csak csuklani, meg hápogni tudsz tőle, megszólalni nem. [1 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [9 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 17, 12.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 264 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 28 (38) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 25 (32) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 112/118 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 318/311 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 874/26 Pénz: 1377 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 40/25 Pszi pont: 135/4
Eddig összesen 1731 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 821 TP-t kaptál. Jelenleg 492 156 TP-d van. A következő szinthez még 107 844 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, zombi mester, élőholt quwarg. A 114. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5090 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 24/73 (+13%) vágófegyverek: 15/42 (+50%)
ütőfegyverek: 18/73 (+14%) lőfegyverek: *24/100 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (300%) << csontpálca (#329) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
46,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 852 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/38 (+12%) 2. nyomkövetés: 21/90 (+20%) 3. mászás: 3/20
4. csapdakészítés: 10/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/80 (-1000%) 6. gyógyítás: 17/25
7. titkosírás: 5/94 8. felderítés: 3/86 9. szörnyidomítás: 1/36
10. teológia: 16/96 (+17%) 11. taumaturgia: 73/10 (+28%) 12. versengés: 2/45
13. zene: 3/67 (+11%) 14. szörnyismeret: 6/83 15. pszi: 17/9 (+21%)
16. zárnyitás: 3/86 (+206%) 17. vadászat: 5/8 18. vitalitás: 1/23
19. bányászat: 12/41 (+18%) 20. főzés: 7/91

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 26 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
tűzgolyó (#155) >> 10. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 22, 24, 31, 41, 42, 53, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 976, az összesen kapott pontszám: 169080. (összesen ölhető: 1398 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1020 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontpálca (#329) 2 csontszablya (#64) 1 darázsszárny (#652)
4 grifftojás (#179) 3 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 lapockacsont (#33) 6 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153)
3 rákfatty váladék (#333) 1 rum (#1419) 4 sünmedve tüske (#14)
2 trikornis szarv (#198) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 acéltű (#334) 1 áldott kő (#642) 1 bakkura bőr (#95)
2 dorony tüdő (#212) 2 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
4 karbin plazma (#199) 1 kavadu iszák (#25) 2 ősi rúna (#2520)
1 pszi kő (#248) 8 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
1 rézdarab (#70) 1 szent kehely (#257) 6 tolmokov-koktél (#351)
24 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51 52
101
102
103
104
105
106
107
(45,102) a 31. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), tetemember (#123), sünmedve (#33), félelem-járó (#56), surranó kígyó (#30), mutáns pók (#117), acéldarázs (#140), drótszőrű pincsi (#22), csodabogár (#755)
(46,103) phua-kúp (#372), sünmedve (#33)
(46,104) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), kaffogó hebrencs (#88), süvítő rája (#113)
(47,104) bakkura (#52), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Fairlight oltár, 22. jellempróba, érclelőhely
(48,104) kardfogú fülemüle (#146), vadász varkaudar (#108), pókvadász (#59), mérges pók (#20), szőrös pók (#100), grákó denevér (#25)
(49,105) vadász varkaudar (#108)
(50,106) grákó denevér (#25)

Üzenet küldése a karakternek