122. forduló, 124. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 20. 6h:28'
EZ A 130. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
131. játékheted kezdete: ápr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 21

BALOARG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,54] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+271 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+55 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 298.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[111,55] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb karját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy éltető morf.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az éltető morf testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az éltető morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az éltető morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy mágiamorfáló.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a mágiamorfáló bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 rézgolyót.

(Továbbmész...) [112,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a smaragdgólem bal vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 660 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a smirglilevél a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 2 rakolits por, 1 vaskulcs, 1 bunthar bőr, 3 moa üveggömb, 1 karbin plazma.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Garokk, 1 Mákrózsa főzet, 1 Vérfürdető magszim, 1 Influenza, 1 Orzag bilincse. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 660 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 52 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. A fejedben egy énekhang csendül. Hiába tapasztod első reakcióként mindkét tenyered a füleidre, a dalnak csak nem lesz vége. Aztán már nem is akarod, hogy így legyen, a zene átjárja minden porcikád, és teljesen kiszipolyoz. Elveszted az eszméleted. Két óra múlva, mikor magadhoz térsz, megsemmisülten keresed meg a visszavezető utat a labirintusban. 660 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy változatos morf.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a változatos morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A változatos morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a halálos morf jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálos morf többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 boszorkánykendőt. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [113,56] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szeppent rákfatty. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (Nincs mibe rakni 3 rákfatty váladékot.) 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy mágiamorfáló.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a mágiamorfáló jobb oldalát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mágiamorfáló nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (17 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A harcias morf csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 1 áldott követ. [73 pontot használtál fel, van még 225.]

kt 205 elkészíted a 205. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 219.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[112,55] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy lomha morf áll veled szemben.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+39 életerő.) Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,54] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku futárbérenc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc bal vállát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű. 1 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy éltető morf.

A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az éltető morf karmával. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az éltető morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az éltető morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy éltető morf.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf karmával. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az éltető morf karmával. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az éltető morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 remák szivet.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+41 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [110,53] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra fejét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy védelmező morf.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a védelmező morf jobb lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a védelmező morf testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A védelmező morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+39 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [173 pontot használtál fel, van még 46.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[109,52] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy harcias morf áll veled szemben.

A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a harcias morf lecsap a bal karodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy domináns morf.

Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elhajolsz a domináns morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 gernim balzsamot.

(Továbbmész...) [108,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg bal első lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy mágiamorfáló.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 20.]

f 2452 kísérletezel a 2452. tárggyal
Sajnos nincs nálad morf esszencia. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 330 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [12 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 7, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 264 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI VÉDELEM (530. TUDATI KÉPESSÉG)
Az avatári védelem elsajátításával természetesen nem ért véget a kasztroplanáris sík csodáinak sora. Azt a lehetőséget, hogy elmédet, és lelkedet (egyszóval a személyes esszenciádat) egy szemvillanásnyi idő alatt át tudod lényegíteni a tudati térbe, nem hagyhatod kihasználatlanul! A legtöbb, valamely istentől származó varázslat közvetlenül ezt az esszenciát támadja, ezért ha hátrahagyod a tested, és elmenekíted belőle, ezek a mágiaformák többnyire hatástalanok maradnak. Sajnos halandóságod egyik átka, hogy testedet nem vagy képes átmozgatni más síkokra pusztán az akaratod által (egyelőre), de a részeredmény is eredmény. A tested sérüléseit biztosan meg tudod gyógyítani önerőből is. Az isteni védelem képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt még harc közben is meg tudod cselekedni! [Mostantól minden támadó papi varázslatok ellen extra rezisztenciát kapsz. A rád lőtt teológiás és ősteológiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély teológiás varázslatok esetében max. 20%, ősteológiás varázslatok esetében max. 10% lehet, és a kiszámításánál mindig felfelé kerekítünk)]

BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY)
Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád.
Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 77. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 28 (40) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 32 (39) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 17 (24) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 23 (30) Életpont: 452/161 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (35) Varázspont: 641/341 Pénz: 357 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 36/24 Pszi pont: 169/74 EFejl: 8
Eddig összesen 1326 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 978 TP-t kaptál. Jelenleg 889 635 TP-d van. A következő szinthez még 110 365 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, varkaudar felderítő, harcias morf. A 96. fordulódban 2203 arany került a bankszámládra. 2247 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 27/18 (+8%) vágófegyverek: 6/0 ütőfegyverek: 6/0
lőfegyverek: 19/50 dobófegyverek: 2/44

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
108,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/43 2. nyomkövetés: 24/46 3. mászás: 6/54
4. csapdakészítés: 23/1 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/59 6. gyógyítás: 20/66 (+169%)
7. titkosírás: 1/45 8. felderítés: 4/88 9. szörnyidomítás: 1/56
10. teológia: 11/37 (+30%) 11. taumaturgia: 16/52 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/37 (+12%)
13. versengés: 7/32 (+50%) 14. zene: 25/50 (+25%) 15. szörnyismeret: 5/47
16. pszi: 18/5 (+20%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 6/57 (+12%)
19. bányászat: 20/33 (+18%) 20. főzés: 7/65 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
elfogod uzbányt (#102) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 478, az összesen kapott pontszám: 47800. (összesen ölhető: 480 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 172.83 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
168 arany (#50) 1 madártoll (#112) 4 smirglilevél (#29)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 áldott kő (#642) 1 boszorkánykendő (#1697) 1 ezüst gyűrű (#180)
4 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete morfplazma (#2446) 3 gernim balzsam (#1894)
3 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205) 1 narancs morfplazma (#2449)
1 óndarab (#85) 4 pirkit (#153) 1 remák szív (#264)
4 rézgolyó (#343) 3 ugh méreg (#166) 2 vörös morfplazma (#2443)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

107 108 109 110 111 112 113 114
50
51
52
53
54
55
56
57
(108,51) élőholt quwarg (#202), mágiamorfáló (#7623), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, arató csattanat (#144)
(109,52) gumifa (#38), Fairlight oltár, alpesi tehenek (#91), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624)
(110,53) kérődző etra (#368), védelmező morf (#7622), Elenios oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720)
(111,54) ryuku futárbérenc (#765), éltető morf (#7625), Chara-din monolitja (#534)
(111,55) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), egy ismeretlen isten rúnaköve, 33. jellempróba, ragyás burástya (#111), éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623)
(112,55) oltár, smaragdgólem (#417), nukleáris cickány (#155), változatos morf (#7626), halálos morf (#7618), lomha morf (#7621)
(113,56) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 26. jellempróba, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), mágiamorfáló (#7623), harcias morf (#7619)

Üzenet küldése a karakternek