122. forduló, 124. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 23. 12h:07'
EZ A 226. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
227. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,62] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy nektoraf fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a nektoraf testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 53 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 261.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 253.]

jlk 8291 jelszó kimondása 8291
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 140 tapasztalati pontot kaptál.

1 12
13 21 11
22 20
2 28
14 29 27 10
34
38
30
3 40 39 26 19
15 23 35 37 33
9
36
31 32 25
4
16
24 18 8
17
5
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
40: kijárat

Ez az 59. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 248.]

ftv 31 221 110 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 221. szörnyet a 110. varázslatot
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ftv 30 365 33 felt. tám/véd. varázslat a 30. varázslatot a 365. szörnyet a 33. varázslatot
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ftv 110 362 felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 362. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ftv 110 417 felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 417. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[122,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a rájanyék farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán The Undertaker vigyorog kajánul. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A negyedik feladat: sörivás időre. Örömmel látsz neki a korsó kiürítésének, a benne lévő nedű rendkívül ízletes. Kicsúszol az időből. Kárpótlásul csupán a mézsör kellemes aromája marad emlékeidben. 360 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt az ezüst nyaklánc. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 15 sünmedve tüske, 1 szulfagor agyar, 2 mocsári penke, 29 smirglilevél, 1 raptor szablya.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Garokk, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Kisebb quwarg istenség, 2 Garokk. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 4 Tisztítótűz, 1 Garokk. Ez póker! Vesztettél. 360 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 55 aranyad, ami most már az övé.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Pár lépés után meghallod a legcsodálatosabb énekhangot, amellyel egész életed során találkoztál. Teljesen elbódulsz a szerelemről, hősiességről és hazafiasságról szóló melódiától. Kábultan indulsz a hangforrás irányába, és csak akkor térsz magadhoz, amikor észreveszed, hogy visszaérkeztél a kiindulási pontra. 360 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Raia templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [123,64] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din híveié. Észreveszel egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ork sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az ork sámán bal oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [123,65] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy quwarg boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [74 pontot használtál fel, van még 174.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[123,66] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Találsz egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Johnnyu Lee előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy quwarg boly van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [123,67] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy quwarg boly van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy troll ritualista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a troll ritualista bal vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a troll ritualista testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+65 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,68] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Látsz egy sziklafészket. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy bibircsók-óriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy fémbontó szójer ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 148.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[124,69] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [125,70] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [125,71] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Sheran templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

[33 pontot használtál fel, van még 115.]

m 4 mozogsz délre
[125,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ramirez Espanza vigyorog kajánul. Látsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 107.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 87.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 84.]

szk 355 keresed a 355. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy nektorafot. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

ef 20 504 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 0.]

in 3264 27 94 leírod a 3264. kalandozónak a 27. szörnyet a 94. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás sáska. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 3264 29 127 leírod a 3264. kalandozónak a 29. szörnyet a 127. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyilkos mókus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 3264 72 138 leírod a 3264. kalandozónak a 72. szörnyet a 138. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás skorpió. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 3264 76 243 leírod a 3264. kalandozónak a 76. szörnyet a 243. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gitonga. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nyílcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 3264 121 275 leírod a 3264. kalandozónak a 121. szörnyet a 275. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy homokféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ametiszt medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 13, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 264 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 13 (17) Szint: 18 Merészség: 7/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 22 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 22 (25) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 17 (21) Életpont: 271/235 Jellem: semleges (-14) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 341/77 Pénz: 430 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 33/8 Pszi pont: 143/73
Eddig összesen 996 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 085 TP-t kaptál. Jelenleg 303 891 TP-d van. A következő szinthez még 36 109 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, miksziszi húsgólem, Poomr Ko. A 112. fordulódban 3159 arany került a bankszámládra. 3190 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/3 (+5%) vágófegyverek: *23/100 (+6%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 23/9 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -13.); tüske (#22) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
125,72 mezőn táborozol
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/57 (+12%) 2. nyomkövetés: 28/104 (+25%) 3. mászás: 5/0
4. csapdakészítés: 12/47 (+14%) 5. csapdaészlelés: 6/30 6. gyógyítás: 16/60
7. titkosírás: 4/42 (+25%) 8. felderítés: 5/80 (+32%) 9. szörnyidomítás: 5/0
10. teológia: 8/59 (+9%) 11. taumaturgia: 15/5 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/21 (+12%)
13. versengés: 6/89 (+50%) 14. zene: 2/25 (+12%) 15. szörnyismeret: 14/9 (+27%)
16. pszi: 19/40 (+8%) 17. zárnyitás: 15/76 18. vadászat: 1/95 (+12%)
19. bányászat: 14/29 (+26%) 20. főzés: 7/3 (+7%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot )
mászol max. 5 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 79 TU. szükséges még: 11 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 514 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * harci maszk (#1739) 1 * láncing (#222)
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 * rejtőköpeny (#277)
1 * sárga erőöv (#276) $1 tankány karom ($237)
Fegyverek és lövedékek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 2 kerek kő (#19)
4 * mérgezett vasnyíl (#187) 1 * rövid kard (#171) 15 tüske (#22)
6 vashegyű nyíl (#176) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 denevér szimbólum (#140)
$1 ezüst gyűrű ($180) 1 * halálhozó talizmán (#813) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
2 * korinthai talizmán (#814) 1 * lajstrom medál (#1753) $1 obszidián függő ($195)
$2 * obszidián karkötő ($229) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
$1 trófea nyaklánc ($196) 1 * varkaudar ékkő (#2168) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 2 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147)
6 kaja (#2) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 + nyílcsapda (#243) 2 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 29 csepp tinta (#101), fér még: 51]
5 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 31]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 80 csepp spiritusz (#170), fér még: 60]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 18 csepp ugh méreg (#166), fér még: 102]
6 vizestömlő (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 69]
5 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 88]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 berzerker tüske (#713) 1 csuklyavirág (#133) 3 elkarog szőr (#665)
4 fekete gyöngy (#99) 7 gyöngymangó (#135) 2 ¤ kazmár gyökér (#205)
18 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 moa jádekő (#382)
1 Morgan kristálya (#659) $2 nektoraf faggyú ($667) 9 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 2 pular kristály (#239) 5 + remák szív (#264)
1 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128) 2 trikornis szarv (#198)
$1 + vapár ág ($110) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 40.25 kg Megterheltség: 40%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 50 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 3 karbin plazma (#199) 10 ork csodaszer (#1228)
$1 rinóbőr ($651) 1 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128)
$2 szulfagor agyar ($677) 1 tudás gyöngye (#522) 2 varázskő (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
70 arany (#50) 1 ezüst nyaklánc (#117) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 tankány karom (#237)
6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
(122,63) rájanyékek (#58), gumifa (#38), phua-kúp (#372), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), korinthai amőba (#420)
(123,64) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ork sámán (#345)
(123,65) karmos tankány (#137), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), 30. jellempróba, Dornodon oltár
(123,66) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, trappoló dinymák (#118)
(123,67) vaskohó (#155), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(123,68) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), érclelőhely, bibircsók-óriások (#120), fémbontó szójer (#150)
(124,69) vaskohó (#155), törpe bánya (#435), 49. jellempróba, érclelőhely
(125,70) Elenios rúnaköve, Fairlight oltár
(125,71) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 49. jellempróba
(125,72) mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek