122. forduló, 124. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 14. 12h:06'
EZ A 124. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
125. játékheted kezdete: febr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,10] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 220 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 288.]

ek 7 3 2 t. energia kisütése: 7 3 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 288.]

fm 100 feltételes mászás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[8,9] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy földsárkány került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a földsárkány bal hátsó lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány kőfejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a földsárkány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [9,8] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy sziklafészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy óriás griff!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás griff tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az óriás griff testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás griff csupasz nyakát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy griffőniksz!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz bal oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a griffőniksz bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Kőkéssel végigvágod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a griffőniksz. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy aranygriff!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az aranygriff jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az aranygriff aranyszínű testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az aranygriff testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aranygriff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranygriff csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [8,7] Továbbra is magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a griffőniksz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz bal oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a griffőniksz bal lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A griffőniksz megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a griffőniksz farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Belecsipked a griffőniksz a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy griffőniksz!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz jobb oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy griffőniksz!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a griffőniksz bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Belecsipked a griffőniksz a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a griffőniksz jobb szárnyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A griffőniksz megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal vállát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a smaragdgólem testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 101 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 440 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. A fejedben egy énekhang csendül. Hiába tapasztod első reakcióként mindkét tenyered a füleidre, a dalnak csak nem lesz vége. Aztán már nem is akarod, hogy így legyen, a zene átjárja minden porcikád, és teljesen kiszipolyoz. Elveszted az eszméleted. Két óra múlva, mikor magadhoz térsz, megsemmisülten keresed meg a visszavezető utat a labirintusban. 440 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [96 pontot használtál fel, van még 192.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[7,6] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bibircsók-óriás került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás jobb oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy barátság szent tüze van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [7,5] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a púpos burástya fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya farkát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 magszim belet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadtroll ragyás bőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [7,4] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az óriás griff bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az óriás griff bal szárnyát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az óriás griff tollas testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az óriás griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az óriás griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvágod az óriás griff jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás griff tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy griffőniksz!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a griffőniksz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Eláraszt a tűz. (36 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: isteni könnycsepp, aranygyűrű, sáfránypor, csillezsályalevél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a griffőniksz bal vállát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a griffőniksz bal szárnyát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a griffőniksz csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy griffőniksz!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a griffőniksz tollas testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Belecsipked a griffőniksz a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [65 pontot használtál fel, van még 127.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[8,3] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mélységi grittang szagot érzel! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a mélységi grittang. A következő pillanatban azonban szörnyű dolog történik: a háló szétszakad, és a szörny elszalad! Lógó orral hagyod el kudarcod színhelyét. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Jo-Lee a Mágus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [7,2] Továbbra is dombság. Látsz egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy Tharr templom van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő kétfejű troll nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a kétfejű troll testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kétfejű troll testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!

(Továbbmész...) [7,1] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy spagulár közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tükröt. [39 pontot használtál fel, van még 88.]

fku 45 felt. kutatás 45
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

6 7 8 9 10
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
(7,1) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, 21. jellempróba, Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, spagulárok (#82)
(7,2) vaskohó (#155), 44. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(7,4) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), óriás griff (#105), griffőniksz (#106)
(7,5) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), quwarg felderítő (#299), vadtroll (#70)
(7,6) bibircsók-óriás (#120), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(8,3) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely
(8,7) zafír sárkányok (#329), sziklafészek (#167), Fairlight rúnaköve, griffőniksz (#106), smaragdgólem (#417)
(8,9) oltár, érclelőhely, földsárkány (#359)
(9,8) fémbontó szójer (#150), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), óriás griff (#105), griffőniksz (#106), aranygriff (#304)

[12,14] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bumeráng, egy bronzpáncél, egy ubuk tüske és egy bőrsisak. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 ubuk tüske, egy kis vaspajzs, egy mutáns csont, egy mandibulakasza (ld. enc.), egy bronzsisak, 3 ubuk dobónyíl és egy bumeráng. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Napsugár. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Látsz egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-1 TU.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 38.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 3.]

id 103 30 idomítod a 103. szörnyet 3 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hu 98 351 hulladék: 98 351
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját nyel le a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 264 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY)
Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 28 Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 110 cm
IQ: 20 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 303/219 Jellem: gonosz (229) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 171/39 Pénz: 3775 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 36/10 EFejl: 30
Eddig összesen 1142 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 905 TP-t kaptál. Jelenleg 503 190 TP-d van. A következő szinthez még 96 810 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 17/88 (+50%) ütőfegyverek: 25/84 (+7%) lőfegyverek: 24/32 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -12.); tüske (#22) (13 .); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
102,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 97,88
Kedvenc táborhely: 102,101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/62 (+22%) 2. nyomkövetés: 26/44 (+32%) 3. mászás: 13/83 (+213%)
4. csapdakészítés: 12/82 (+11%) 5. csapdaészlelés: 2/90 6. gyógyítás: 12/44
7. titkosírás: 2/57 8. felderítés: 9/93 (+24%) 9. szörnyidomítás: 6/8
10. teológia: 9/72 (+8%) 11. taumaturgia: 11/18 12. versengés: 6/24 (+27%)
13. zene: 2/68 (+11%) 14. szörnyismeret: 17/38 (+20%) 15. zárnyitás: 9/37
16. vadászat: 3/77 (+11%) 17. bányászat: 27/64 (+87%) 18. főzés: 6/72 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), jók (#990) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pszinapszis (#974), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Nehezen beszerezhető tárgy a xirnox szív, de én megtisztelő áldozatnak tartanám.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 135.87 kg Megterheltség: 156%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 5 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 dobóháló (#221) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211) 12 tüske (#22)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytoll (#572) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpáncél (#90)
1 bronzsisak (#88) 2 bumeráng (#249) 1 csuklyavirág (#133)
1 deus ex machina (#1) 1 gyöngymangó (#135) 1 kis vaspajzs (#159)
10 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 15 mákrózsa virág (#56)
1 mandibulakasza (#127) 2 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
18 pirkit (#153) 1 tükör (#43) 3 ubuk dobónyíl (#138)
8 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166) 4 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152)


Üzenet küldése a karakternek