121. forduló, 123. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 14. 9h:02'
EZ A 251. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
252. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,96] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Kiábrándultan nézed a vérvörös rózsát: veled is előfordult már, hogy a szerelmes éjszaka után csak egy virágot hagytál kedvesed ágyán... Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt. Az aranytermő erszény 35 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+69 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 299.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

m 6 mozogsz nyugatra
[113,96] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Utad során felfedezel egy elpusztított gumifát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított szent tölgyfát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy vadász tatu egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sámán erszény. 497 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [8 pontot használtál fel, van még 286.]

tps 300 TVP spórolása: 286 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 286 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [286 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 238 TVP elővétele: 238 pontért
Felszabadítottunk neked 238 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 208.]

tpf 100 TVP elővétele: 100 pontért
Felszabadítottunk neked 48 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 232 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 253.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

fkt 92 2 felt. készítesz a 92. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

kb 434 1 kiveszel a bankból a 434. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[112,97] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Qulli Brann vigyorog kajánul. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [111,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított csillezsályát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [110,98] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwargok által elpusztított elhagyott bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ekharion bébi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ekharion bébi fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted az ekharion bébi testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az ekharion bébi fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Brod buzogányával megpöccinted az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod az ekharion bébi fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 34, gyógyulás: 29, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 213.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[109,99] Még mindig hegyvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,100] Még mindig hegyvidéken vagy. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bíbor szulfagor. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rohansz. Csatabárddal megcsapod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 szulfagor agyart. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,101] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bíbor szulfagor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bíbor szulfagor megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 szulfagor agyart. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [48 pontot használtál fel, van még 165.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[108,102] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal alaposan megvágod a vadtroll testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy bibircsók-óriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás bal vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 aranyat. 754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított nekrofunt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 147.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 147.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+22 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 117.]

bb 434 1 beraksz a bankba a 434. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

bb 1113 4 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ef 8 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] Egészséged TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 24, 8.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr kisebb papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.

Erő: 20 (33) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 119 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 22 (25) Életpont: 401/266 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 18 (25) Varázspont: 386/35 Pénz: 6432 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 36/20 Pszi pont: 127/114 EFejl: 30
Eddig összesen 702 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4803 TP-t kaptál. Jelenleg 355215 TP-d van. A következő szinthez még 94785 TP szükséges. Trófeáid: Vérmes Amazon, varkaudar íjász, óriás szőröspók. A 83. fordulódban 5353 arany került a bankszámládra. 5808 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/66 (+8%) szúrófegyverek: 10/30 vágófegyverek: 13/82 (+12%)
ütőfegyverek: 20/59 (+7%) lőfegyverek: 7/17 dobófegyverek: *19/101 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
108,103 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/31 2. nyomkövetés: 23/79 (+40%) 3. mászás: 11/6
4. csapdakészítés: 11/55 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/22 6. gyógyítás: 9/38 (+37%)
7. titkosírás: 2/16 8. felderítés: 4/53 9. szörnyidomítás: 5/16
10. teológia: 21/34 (+6%) 11. taumaturgia: 21/26 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 10/73 14. zene: 6/59 15. szörnyismeret: 14/41
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 6/67 18. vadászat: 6/72
19. bányászat: 31/81 (+29%) 20. főzés: 6/28 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998)
izomernyesztés (#33) >> nők (#999) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 690 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 1 szögletes kő (#17)
4 varkaudar csont (#1113) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
3 óndarab (#85) 1 pirkit (#153) 4 rézdarab (#70)
1 sámán erszény (#650) 4 szulfagor agyar (#677) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(108,101) bíbor szulfagor (#358), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(108,102) törpe bánya (#435), érclelőhely, vadtrollok (#70)
(108,103) bibircsók-óriás (#120), oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), érclelőhely
(109,99) vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(109,100) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(110,98) elhagyott bánya (#1685), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(111,98) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din rúnaköve
(112,97) mély szakadék (#154), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(113,96) gumifa (#38), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek