Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 24. 12h:02' EZ A 319. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD 320. játékheted kezdete: aug. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 7 123 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal vállát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 23, gyógyulás: 1, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [97,63] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaffogó hebrencs. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Vemhes Guppi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mutáns pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sullár bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [100,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [100,69] Az erdőt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [100,70] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felfedeztél egy csodabazárt.
ep 146 120 | építed a 146. tárgyat 120 pontért |
ef 12 505 | energia fejlesztése 12 |
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Erő: | 34 (35) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 18 (19) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 32 (35) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 283/283 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 20 (26) | Varázspont: | 85/40 | Pénz: | 196 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 32/7 | Pszi pont: | 85/59 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/28 | szúrófegyverek: | 1/14 | vágófegyverek: | 6/52 |
ütőfegyverek: | 26/9 (+1%) | lőfegyverek: | 1/0 | dobófegyverek: | 7/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
100,70 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/14 | 2. nyomkövetés: | 23/75 (+35%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/44 | 5. csapdakészítés: | 13/25 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/55 |
7. gyógyítás: | 33/0 | 8. titkosírás: | 3/40 | 9. felderítés: | 6/11 |
10. szörnyidomítás: | 3/82 | 11. teológia: | 3/73 (+4%) | 12. taumaturgia: | 11/32 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 6/0 | 17. szörnyismeret: | 16/80 (+27%) | 18. pszi: | 16/79 (+10%) |
19. zárnyitás: | 13/53 | 20. vadászat: | 6/47 | 21. bányászat: | 10/43 |
22. testépítés: | 11/58 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), óriás szőröspók (#7076) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz egy varkaudarral. (teljesítve) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Építs számomra újabb oltárt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 57, 59, 60, 63, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1213 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | göcsörtös bunkó (#123) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | sullár hólyag (#168) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|