| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. dec. 13. 18h:43' EZ A 140. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD 141. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével megcsapod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
| * 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: tps 50 0 0 | TVP spórolása: 50 pontért |
| * 3. KP: ef 10 520 0 | energia fejlesztése 10 |
| * 4. KP: ek 40 4 0 | t. energia kisütése: 40 4 |
| * 5. KP: kf 1559 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat |
| fker 5254 | K.T. fel. kérése az 5254. kalandozót |
| ek 273 2 14 | t. energia kisütése: 273 2 14 |
| ftv 31 763 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 763. szörnyet |
| hu 87 322 294 | hulladék: 87 322 294 |
| fve 210 20 | felt. vásárlás a 210. tárgyat 20 |
| mak 1 | makró 1 |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
| v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
| v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 480 0 0 | elmormolod a 480. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| v 21 12 | elmormolod a 21. varázslatot |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével felnyitod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
| m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével végigmetszed a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász varkaudar. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 124 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar kósza. {max. életpontja: 111-122.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
| be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 53 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zoloboo törzsfő testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo törzsfő csontos karját. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Karmával néhányszor a zoloboo törzsfő megcsapja a fejedet. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 28 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 5 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 33, gyógyulás: 1, összesen: -32 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 aranyat. 7 038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zoloboo törzsfő testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo törzsfő jobb lábát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) A zoloboo törzsfő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 5 857 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 34, gyógyulás: 1, összesen: -33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 113 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a nanda bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk farkát. (8 támadással 443 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a hordóagyú mameluk fejét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 aranyat. 8 392 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1043, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
| m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar behemót. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar behemót nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 30.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével alaposan megvágod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kilukasztod az élőholt mirg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
| im | imádkozol |
| im | imádkozol |
| szk 757 | keresed a 757. szörnyet |
| * 1. BP: tpf 50 0 0 | TVP elővétele: 50 pontért |
| * 2. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
| * 3. BP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
| * 4. BP: h 1271 135 0 | használod az 1271. tárgyat |
| * 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| Erő: | 34 (51) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 29 (40) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (26) | Védekezés: | 49 (55) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
| Egészség: | 22 (35) | Életpont: | 782/601 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 22 (50) | Varázspont: | 936/312 | Pénz: | 5296 arany | Kép. pont: | 15 |
| Tudatpont: | 90/1 | Pszi pont: | 132/97 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 32/39 (+6%) | szúrófegyverek: | 20/54 (+18%) | vágófegyverek: | 26/50 (+6%) |
| ütőfegyverek: | 1/9 | lőfegyverek: | 23/14 (+1%) | dobófegyverek: | 30/27 (+4%) |
| Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (600%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (8 -13.); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -22.); bumeráng (#249) max. 2 db (23 -27.); bumeráng (#249) max. 3 db (28 -31.); bumeráng (#249) max. 4 db (32 -36.); bumeráng (#249) max. 5 db (37 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) max. 3 db (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 102,101 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122 |
| Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 10/14 | 2. nyomkövetés: | 12/96 (+20%) | 3. mászás: | 8/99 |
| 4. csapdakészítés: | 27/77 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/2 | 6. gyógyítás: | 3/55 |
| 7. titkosírás: | 2/16 | 8. felderítés: | 6/42 (+54%) | 9. szörnyidomítás: | 8/75 |
| 10. teológia: | 45/93 (+17%) | 11. taumaturgia: | 76/27 (+36%) | 12. szerencsejáték: | 1/71 |
| 13. versengés: | 5/50 | 14. harcművészetek: | 36/12 | 15. zene: | 7/1 |
| 16. szörnyismeret: | 16/85 (+37%) | 17. pszi: | 22/10 (+3%) | 18. zárnyitás: | 7/22 |
| 19. vadászat: | 6/7 | 20. bányászat: | 12/19 | 21. testépítés: | 33/42 |
| 22. főzés: | 10/89 (+11%) | 23. csapatmunka: | 4/18 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 | |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 300 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175) |
| cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
| bankba raksz fenőkövet (#1618), remák szivet (#264), galachmitot (#310), karbin plazmát (#199), purifikátor hájat (#269), eknozolt (#540), manifeszt.nyúlványt (#214), vortexvesszőt (#2331), varkaudar csontot (#1113), mérg. ubuk dobónyilat (#188) |
| bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig), gyöngymangót (#135) (10 darabig), vas dobónyilat (#189) (10 darabig), jégpasztillát (#1566) (10 darabig), madártollat (#112) (20 darabig), tolmokov-koktélt (#351) (10 darabig), bronzhegyű nyilat (#94) (10 darabig), lajhár csontot (#236) (5 darabig), rézdarabot (#70) (10 darabig), óndarabot (#85) (10 darabig), pirkitet (#153) (20 darabig), bumerángot (#249) (10 darabig), szögletes követ (#17) (10 darabig), ezüstshurikent (#327) (10 darabig), ezüstdarabot (#326) (10 darabig), angyalok gyűrűjét (#529) (10 darabig) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 10 lehet) |
| vásárolsz lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 10 darabot ), rakolits port (#669) (max. 5 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), madártollat (#112) (max. 10 darabot ), óndarabot (#85) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 20 darabot ), tintát (#101) (max. 15 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 6 darabot ), ragasztót (#83) (max. 30 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), ezüstdarabot (#326) (max. 10 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 20 darabot ) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
| revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
| éber kakukk (#3) | méregmágia (#480) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
| tulajdonságpajzs (#26) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| villámcsapás (#50) | >> | 31. szintű lényekre | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | |
| lángcsóva (#31) | >> | 25. szintű lényekre | méregfelhő (#37) | >> | 18. szintű lényekre | |
| izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | lángcsóva (#31) | >> | darázsfelhő (#763) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | nők (#999) | pszi-acéltorony (#98) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
| piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
| érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
| 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
| 3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 46, 47, 48, 54, 170, 244. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Folyamatban: 14. |
| Kész: 5, 6, 9, 16, 47. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1185, az összesen kapott pontszám: 300345. (összesen ölhető: 1344 ) | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
| Megölt szörnyek: 160. Szerzett pont: 22320. Beállított erő: 0 Összpont: 22320 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: v 138, v 188, v 3, v 86, v 224, v 480, h 1100, h 745, h 1629, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| kritikus ütés (240) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| harci mágia (334) |
| kétkezes harc (338) |
| időfolyamok (394) |
| megvilágosodás (421) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 60 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2342 TU szükséges.) |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | amniosz (#203) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | varázskő (#305) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 52 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | bronzpenge (#126) | |||
| 7 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
| 6 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 5 | madártoll (#112) | |||
| 18 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manaszilánk (#2686) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
| 2 | mocsári penke (#148) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rövid íj (#107) | |||
| 2 | rum (#1419) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) | |||
| 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
| 97 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 98 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 99 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 100 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 101 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 102 | |
|
|
|
|
|
|
|