121. forduló, 123. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 30. 9h:08'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,24] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Minden varázserőd visszatért. (+5 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy gyilkos sallank nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 282.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

kno 9 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 277.]

kno 12 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.)
[0 pontot használtál fel, van még 277.]

fog 346 elfogod a 346. szörnyet
Nem adtad meg a második paramétert (egy csapdát). [0 pontot használtál fel, van még 277.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[52,23] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy megsebesített proteinfecske. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvágod a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Felszerelését egy útonálló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Pazdua. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [53,23] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy proteinfecske. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a proteinfecske jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [54,23] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 241.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[54,24] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [54,25] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy csontlepke. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sörényes ubuk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,26] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bakkura. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A bakkura még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [52 pontot használtál fel, van még 189.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[53,25] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 óndarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy legyengült uzbány. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [52,25] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 151.]

f 203 kísérletezel a 203. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 141.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. Ez jól esett! (+1 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 111.]

d 72 eldobod a 72. tárgyat
Elhajítasz 1 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

kno 8 képesség-növelés 8
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
[0 pontot használtál fel, van még 111.]

kno 14 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vadászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 111.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 106.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 66.]

tf 3 36 fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 45 TVP-t kell elköltened.]

[36 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 122. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 22 Támadás: 15 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 19 Menekülés: 35 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 21 Életpont: 224/224 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (20) Varázspont: 79/76 Pénz: 305 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 792 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 797 TP-t kaptál. Jelenleg 123 131 TP-d van. A következő szinthez még 56 869 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 15
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 16

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
52,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 18 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 3 (+1) 9. szörnyidomítás: 3 (+1)
10. teológia: 5 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 5 (+1)
13. zárnyitás: 3 14. vadászat: 4 (+1) 15. bányászat: 21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 91.02 kg Megterheltség: 146%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 rézsisak (#72) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura bőr (#95) 12 kaja (#2) 6 madártoll (#112)
2 óndarab (#85) 5 rézdarab (#70) 7 ubuk tüske (#131)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54 55
22
23
24
25
26
27
(52,23) proteinfecske (#139), Pazdua (5841. kalandozó)
(52,25) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár
(53,23) 26. jellempróba, proteinfecske (#139)
(53,25) mély kút (#93), 40. jellempróba, százfogú (#53), uzbány (#102)
(54,23) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 45. jellempróba, Leah oltár, alpesi tehén (#91)
(54,24) Dornodon oltár, 35. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(54,25) csontlepke (#746), Raia rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), sörényes ubuk (#89)
(54,26) bakkura (#52), 31. jellempróba, Dornodon oltár, phua-kúp (#372), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek