120. forduló, 122. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 12. 9h:15'
EZ A 251. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
252. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Brutalitisszel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight övét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy mihlanil medált, egy örökkévaló ametiszét, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy tépett lobogót, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy ulkor kötényt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy szőrös azuka trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy kreiton idéző trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tleikan kesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar fétist, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy kreiton idéző trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Az 1. napon találkozol Amelita Andemon. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy q. demoralizátort, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ében hadúr trófea, egy varkaudar katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kőkést tart. Egy spagulár a hátasa. Amelita Andemon kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Frank Onesteinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tleikan kesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar fétist, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy szőrös azuka trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy kreiton idéző trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tleikan kesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar fétist, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy szőrös azuka trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy kreiton idéző trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Frank Onesteinnel. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Batulandazor ral. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon Batulandazor leszívott rólad pszivel 12 életpontot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-39 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 10 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+79 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+60 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy sötét gnóm fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal megcsapod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 311.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

v 6 99 16 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

bb 519 1 beraksz a bankba az 519. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

kb 257 1 kiveszel a bankból a 257. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 szent kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

ek 6 3950 t. energia kisütése: 6 3950
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 276.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal párszor súrolva eltalálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar mágus

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csatabárddal kilukasztod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a vadász varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával néhányszor súrolod a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 62 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a vörös rakolits bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 20 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a varkaudar behemót testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 48 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 52, gyógyulás: 24, összesen: -28 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 186.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[98,88] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Találsz egy templomot. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Moloch, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Salander D'Iachy. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[8 pontot használtál fel, van még 178.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 232 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 175.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 mozogsz délkeletre
[99,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Felfedeztél egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Keletre tart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Evil Devil előtt. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 137.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván keletre indul.
3 mérföldre az indulási helytől (síkságon): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány kaffogó hebrencs, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; 12 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó; 27 mérföld zötykölődés után (síkságon): látsz pár, a távolban elvonuló uzbányt; 39 mérföld zötykölődés után (sűrű erdőben): van itt egy phua-kúp, egy művészi porolit; 42 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 107.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(98,88) Elenios rúnaköve, Tharr oltár, oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 21. jellempróba, Salander D'Iachy (5980. kalandozó)
(99,89) oltár, keletre tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

[114,89] Még mindig füves síkságon vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított amniosz-fát. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[114,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Látsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [114,91] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított móricserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [114,92] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.

Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 83.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[114,93] A terep továbbra is ritka erdő. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Felfedeztél egy elpusztított manilla-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy Pikoló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.


(Továbbmész...) [114,94] A terep továbbra is ritka erdő. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [114,95] Még mindig az erdőben vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 59.]

m 4 mozogsz délre
[114,96] Még mindig az erdőben vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy burástya királynő. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csatabárddal néhányszor megkarcolod a burástya királynő testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a burástya királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 51.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 48.]
[A parancs tárolásra került.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [5 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[13 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 28, 2.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

Erő: 20 (33) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 119 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 22 (25) Életpont: 399/167 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 18 (25) Varázspont: 377/58 Pénz: 6391 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 36/23 Pszi pont: 127/76 EFejl: 22
Eddig összesen 696 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9326 TP-t kaptál. Jelenleg 350412 TP-d van. A következő szinthez még 99588 TP szükséges. Trófeáid: Vérmes Amazon, varkaudar íjász, óriás szőröspók. A 83. fordulódban 5353 arany került a bankszámládra. 5808 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/58 (+16%) szúrófegyverek: 10/30 vágófegyverek: 13/70 (+12%)
ütőfegyverek: 20/52 (+14%) lőfegyverek: 7/17 dobófegyverek: 19/98 (+27%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
114,96 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/31 2. nyomkövetés: 23/39 (+20%) 3. mászás: 11/6
4. csapdakészítés: 11/49 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/22 6. gyógyítás: 9/1
7. titkosírás: 2/16 8. felderítés: 4/53 (+7%) 9. szörnyidomítás: 5/16
10. teológia: 21/28 (+17%) 11. taumaturgia: 21/6 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 10/73 14. zene: 6/59 15. szörnyismeret: 14/41 (+37%)
16. pszi: *19/100 (+7%) 17. zárnyitás: 6/67 18. vadászat: 6/72
19. bányászat: 31/52 20. főzés: 6/11 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998)
izomernyesztés (#33) >> nők (#999) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 726 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 tükörpáncél (#519) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1046 arany (#50) 20 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 rakolits por (#669) 3 spiritusz (#170) 1 szent kehely (#257)
1 tüske (#22) 1 varkaudar csont (#1113) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,89) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534)
(114,90) Chara-din monolitja (#534)
(114,91) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 46. jellempróba
(114,93) Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)
(114,94) Chara-din monolitja (#534)
(114,96) burástya királynő (#759)

Üzenet küldése a karakternek