120. forduló, 122. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 24. 9h:05'
EZ A 319. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
320. játékheted kezdete: aug. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,58] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 47. pontnál.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

v 22 159 1 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy kis vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [35 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 41 16 1 mozogsz 41 16 1
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [46. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [44. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 22 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [40. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Haladsz az ellenséges labirintusban. [21. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [16. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [15. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [96 pontot használtál fel, van még 160.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Északra fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,56] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,55] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő épületeket látod: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 142.]

be 760 bemész a 760. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
[500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 lajstrom medál. (ld. enc.)] Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 137.]

kf 1753 kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat
A ruhádra illeszted a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[94,56] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,57] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [96,58] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő lajhárlord nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a lajhárlord testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 119.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[96,59] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [96,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,61] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Találsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bal karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ryuku buzogánnyal néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 101.]

szk 64 keresed a 64. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudart. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

ef 8 505 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 42.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 14, 13.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY)
Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet!

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

Erő: 34 (35) Szint: 19 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 18 Támadás: 18 (19) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 32 (35) Menekülés: 35 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 Életpont: 283/283 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 7
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 85/46 Pénz: 180 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 32/14 Pszi pont: 85/47 EFejl: 30
Eddig összesen 858 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 478 TP-t kaptál. Jelenleg 389 629 TP-d van. A következő szinthez még 60 371 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, óriásféreg, Ayagira Tanaka. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2790 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 26/8 (+1%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 7/25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
95,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/14 2. nyomkövetés: 23/40 (+30%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 13/19 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/55 (+30%)
7. gyógyítás: 33/0 8. titkosírás: 3/40 9. felderítés: 6/11
10. szörnyidomítás: 3/82 11. teológia: 3/69 (+10%) 12. taumaturgia: 11/27
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/0 17. szörnyismeret: 16/53 18. pszi: 16/69 (+14%)
19. zárnyitás: 13/53 (-700%) 20. vadászat: 6/47 21. bányászat: 10/43
22. testépítés: 11/58 (+59%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), óriás szőröspók (#7076) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral. (teljesítve)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 57, 59, 60, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1213 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
23 arany (#50) 8 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 lajhár csont (#236) 1 lajstrom medál (#1753) 1 orgyilkos tőr (#225)
10 pirkit (#153) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)
5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97
54
55
56
57
58
59
60
61
62
(93,55) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), orgyilkos (#131)
(93,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 45. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102)
(93,57) arató csattanat (#144), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, 41. jellempróba, művészi porolit (#720)
(93,58) a 192. labirintus bejárata
(94,56) kérődző etra (#368), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(95,57) trikornis (#104), egy ismeretlen isten rúnaköve
(95,61) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), varkaudarok (#64), manaelementál (#290)
(96,58) lajhárlord (#757)
(96,59) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(96,60) Tharr rúnaköve, 40. jellempróba, Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek