11. forduló, 13. forduló, Szincsi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 17. 9h:09'
EZ A 12. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD
13. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat legkorábban a 13. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3053
SZÁMLA : XXXX

SZINCSI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

flh 2 10 felt. lőfegyver haszn. 2 a 10. tárggyal
Ok, FLH 2 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

flh 5 19 felt. lőfegyver haszn. 5 a 19. tárggyal
Ok, FLH 5 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

kt 45 elkészíted a 45. tárgyat
Legyártottál 1 kis bőrpajzsot. [25 pontot használtál fel, van még 157.]

kf 45 2 kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

kut 10 kutatsz 10 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

k 1 4 3 követed az 1. fajúakat 4 lépésig délkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

k 2 4 3 követed a 2. fajúakat 4 lépésig délkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[22,-4] Még mindig bozótos. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy sünmedve. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,-5] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lila brekk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a lila brekk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [24,-6] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ez az élettől pezsgő, zöld vidék kezdi végképp elfeledtetni veled a Kiégett Földet. Keletre a Valhalla-hegység ormai magasodnak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sakál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a sakál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sakál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 117.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+3 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 97.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[25,-7] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaszabolósáska lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-8] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy bíborgörény. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bíborgörény bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bíborgörény szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felfedeztél egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Felkutatod a törpe férfi táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. Ahhh, észrevett a figura! Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.

(Továbbmész...) [27,-9] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bo-skorpió. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a bo-skorpió testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a bo-skorpió bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 62.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[28,-10] Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 70 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-11] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy démontetű. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a démontetű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 12.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Némi gyakorlást végeztél még elalvás előtt, és most már bizonyos vagy benne, hogy képes lennél a gyors fegyvercserére akár közvetlenül harc előtt is. (ld. enc.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS
Előfordulhat, hogy olyan szörnnyel kerülsz szembe, amellyel szemben egy bizonyos fegyverfajta (ütő, vágó vagy szúró) sokkal hatékonyabb, mint egy másik. Ilyen esetekben jó lenne, ha át tudnál váltani a támadásban leghatékonyabb fegyverre. Az is lehetséges, hogy művésze vagy egy fegyver szakértelemnek, de egy másikat is szeretnél kifejleszteni, anélkül, hogy fordulókon keresztül eredménytelenül csépeled a legnagyobb szörnyeket az új fegyverrel. Mostantól azonban használhatod az új Feltételes Fegyverváltást, amely minden problémára megoldást jelent! Ehhez az FF <első fegyver> <második fegyver> <harmadik fegyver> parancsot kell kiadnod. Mi fog történni ennek hatására? Ezentúl, ha egy szörnnyel találkozol, gyorsan megvizsgálod, hogy képes vagy-e az <első fegyverrel> leölni az ellenfeledet. Ha nem, akkor a <második fegyvert> veszed. Ha az sem jó, a <harmadik fegyvert> választod, és ha az sem működne, akkor marad a KF-el a jobb kezedbe vett fegyver (Igen, ezzel a paranccsal kizárólag a JOBB kezedben levő fegyvert fogja a program váltani!) Ha esetleg a fenti négy fegyver közül egyikkel sem valószínű, hogy ki tudod oltani a szörnyeteg életét, akkor a négy fegyver közül azt fogod választani, amelyikkel a legnagyobb sebzést vagy képes okozni. Példa: tegyük fel, hogy mestere vagy a vágófegyvereknek, de az ökölvívásban és a szúrófegyverek szakmájában kezdő. Mindkettőt szeretnéd fejleszteni. Az FF 28 12 parancs hatására ökölvívást alkalmazol az olyan szörnnyel szemben, amelyet képes vagy így is legyőzni, csontszuronyt olyanra, amelyet ököllel nehezen, de szúrófegyverrel könnyű megsebezni, és egyéb esetekben használod a jól bevált, beKF-elt vágófegyveredet (ami mondjuk egy sárkányölő kard). Ha minden fegyvertípussal egyformán képzett vagy, egyszerűen csak írd be a három fegyvertípust az FF parancshoz, és mindig kiválasztod azt a fegyvert, amely az adott szörny ellen a legjobb.
Megjegyzések az FF paranccsal kapcsolatban: 1. Törölni a paraméter nélkül kiadott FF paranccsal lehet. 2. Kalandozók ellen mindig a beKF-elt fegyveredet használod, sosem az FF parancsban megadottakat. 3. Az FF parancs paramétereként bármilyen, általad megadott fegyvert megadhatsz, olyat is, ami épp nincs a birtokodban (de reméled, hogy hamarosan megszerzed), persze a feltételes fegyverváltás nem létező fegyverre nem fog "bekattanni". 4. Az FF parancsnak nem muszáj három paramétert adni, lehet egyet vagy kettőt is. 5. Vigyázz! A régi FF paranccsal ellentétben, ha bármikor kiadsz egy új FF parancsot, az mindig teljesen felülírja az előzőt! 6. Ha fegyvert váltasz, az nem garancia arra, hogy így BIZTOSAN megölöd a szörnyet: elvégre, mindig lehetnek balul sikeredett ütések, mindig elképzelhető, hogy a szörny túl fürgén ugrál félre. Ha tehát a feltételes fegyverváltást alacsony szakértelem fejlesztésére használod, mindig előfordulhat (bár kis eséllyel), hogy a "gyakorlatozás" kudarccal végződik. Az új feltételes fegyverváltás dinamikusan használható parancs, kísérletezz vele, próbáld ki, hogy hogyan működik a legjobban a te számodra.

KARAKTERLAP

Szincsi, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű árnymanó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 12. fordulód.

Erő: 10 Szint: 4 Merészség: 4/3 Magasság: 95 cm
IQ: 12 Támadás: 3 Agresszió: 4 Testsúly: 36 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 3 Menekülés: 36 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 14 Életpont: 83/36 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 49 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 TP-t kaptál. Jelenleg 463 TP-d van. A következő szinthez még 37 TP szükséges. Trófeád: bakkura.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -4.); kerek kő (#19) (5 -);
28,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 2 3. lopás: 3
4. gyógyítás: 4 5. felderítés: 1 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
vadász tatu (#10)

Összsúly: 21.31 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 2 királygyík bőr (#44) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kis bőrpajzs (#45)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

21 22 23 24 25 26 27 28 29
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(22,-4) oltár, sünmedve (#33)
(23,-5) oltár, lila brekk (#11)
(24,-6) mély kút (#93), 21. jellempróba, sakál (#28)
(25,-7) kaszabolósáska (#83), oltár
(26,-8) bíborgörény (#84), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, egy törpe férfi
(27,-9) oltár, bo-skorpió (#54)
(28,-11) gumifa (#38), oltár, 24. jellempróba, démontetű (#15)
(28,-10) vaskohó (#155)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Tudati kontaktus I. és II. (517 és 538) által a direkt kontaktus I. és II-nek adott sebzés képlete hibás volt. Javítottuk.
* - Az Ördögi Kör épületeiben (709. 710. 747.) ezentúl az esszenciavédelmet is felrakják bérvarázslásként.

Üzenet küldése a karakternek