118. forduló, 120. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 30. 10h:12'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,4] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

dd 123 64 236 eldobod a 123. tárgyat a 64. tárgyat a 236. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 1 csontszablyát. Elhajítasz 1 lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed a bőrsisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

ef 7 503 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 215.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[72,3] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy halálmadár. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 9 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír jobb karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mágus.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-14 védelem) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus nyakát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 560 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57513.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,2] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő pókvadász nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az óriás csontváz testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy sírlidérc.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 szárnyas hernyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 562 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57633.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy vadász tatu előtt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Van itt egy cseréptetős torony (549. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [20 pontot használtál fel, van még 195.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. A ház népe nagy örömmel üdvözöl. Te rögvest beszámolsz róla, hogy mi történt legutóbbi találkozásotok óta. [210 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 láncing. (ld. enc.)] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[72,2] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy halálmadár került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 10 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a láplidérc jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fekete gyöngyöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 564 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57753.
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,2] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy spagulár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a spagulár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 566 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57873.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy barna, kontyos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah híve. Egy boszorkánykendőt, egy bronz zinthurg éremet, egy koponya szimbólumot, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. topázát, egy nefil-rin medált, egy q. ölő éremet, egy q. taposó medált, egy rézsisakot, egy rőtmanó kacagányt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy sírlidérc trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy obszidián pengét, bal kezében egy csontszablyát tart. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fürge Alduin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 170.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 3 dorony tüdőt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! 2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. [30 pontot használtál fel, van még 140.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[74,2] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány alpesi tehén nyomokat fedezel fel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva az alpesi tehén pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mágus.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sárga erőövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 568 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57993.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [75,1] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy proteinfecske. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Féleszű Ulffal. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy harci maszkot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy mind. topázát, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy quwarg szabotőr trófea és egy láplidérc trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,1] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy láplidérc áll veled szemben.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a láplidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy láplidérc.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a láplidérc bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Tiume batyuja. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 570 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 58113.
Felfedeztél egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy halálbokort. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [68 pontot használtál fel, van még 72.]

m 1 mozogsz északkeletre
[77,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 572 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 58233.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz fejszét. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vaspántot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy vadászkést. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 15, 22.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl az alpesi tehén. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HITBÉLI MENTOR (523. TUDATI KÉPESSÉG)
Mondják a teológusok, hogy a kalandozó papok hite nem ugyanott gyökeredzik, mint az egyház egyéb papjaié. Azt állítják, hogy a kalandozók merő számításból, és haszonlesésből követik csupán isteneiket, és valódi hit nem él a szívükben. Mi sem bizonyítja ezt jobban - az egyházfők véleménye szerint - mint, hogy nem fordítanak elég figyelmet hittársaik segítésére, és támogatására. Konklúzióként azt állapították meg ezek a jeles egyházfők, hogy a kalandozók nem is igazi papok. Persze jól tudjuk, hogy mindez nem igaz, hiszen minden pap, légyen az kalandozó, vagy hitbuzgó egyházfi, ugyanúgy képes a tanításra. Ha felveszed a hitbéli mentor titulust, ezt be is bizonyíthatod. Mostantól, ha egy másik pappal találkozol, mindig teológiai vitát fogsz kezdeményezni, amely jó esetben egyikőtök épülésével (és nem a halálával) végződik majd. [Ha egy másik kalandozóval barátságos beszélgetésbe bonyolódsz - akár tudati portya alkalmával is -, időt szakítasz majd egy kis teológiai eszmecserére is. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be, de a mentor csak akkor lép működésbe, ha mindketten követői vagytok valamely istennek. Ekkor teológiában jártasabb pap tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ha mindketten birtokoljátok az ősteológia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a teológia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. (Ha csak egyikőtök, vagy egyikőtök sem birtokolja a teológia szakértelmet, akkor a hitbéli mentor természetesen hatástalan marad.) Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mentor - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mentor szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mentor és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe.]

LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

FEJSZE (1240. TÁRGY)
Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez.
Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel.

VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki.

VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 19 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 23 Támadás: 19 (20) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 20 (23) Menekülés: 35 % Életkor: 103/103 év
Egészség: 12 Életpont: 342/338 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 242/3 Pénz: 750 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 6/5
Eddig összesen 1237 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 940 TP-t kaptál. Jelenleg 425 432 TP-d van. A következő szinthez még 24 568 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, dermesztő lidérc, élőholt quwarg. A 113. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 11/64 ütőfegyverek: 25/87 (+17%)
lőfegyverek: 23/87

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
77,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/21 2. nyomkövetés: 23/15 (+34%) 3. mászás: 3/92 (+7%)
4. csapdakészítés: 11/94 (+20%) 5. csapdaészlelés: 2/18 6. gyógyítás: 37/79
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/46 9. szörnyidomítás: 4/34
10. teológia: 4/58 11. taumaturgia: 8/92 (+45%) 12. szörnyismeret: 8/77
13. pszi: 1/49 14. vadászat: 10/45 15. bányászat: 11/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), szubreális vámpír (#223), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 572 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 58233.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 6 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 36 ubuk tüske (#131) 9 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
12 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
2 * nekrofun medál (#253) 2 * Tharr Keresztje (#287) 1 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst papi karkötő (#308)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 aranygyűrű (#193) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 35]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 51 csepp spiritusz (#170), fér még: 29]
5 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 48 csepp ugh méreg (#166), fér még: 24]
3 vizestömlő (#3) [bennük 12 korty víz (#27), fér még: 48]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
6 + deus ex machina (#1) 4 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576)
7 gernim balzsam (#1894) 8 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
16 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
3 manakristály (#500) 3 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185) 4 ork csodaszer (#1228)
3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
13 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 8 aurach fog (#657)
5 bordacsont (#16) 8 csillezsályalevél (#1253) 3 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652) 8 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 32 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
6 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
4 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268) 1 karbin plazma (#199)
1 lidércesszencia (#1074) 233 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 Morgan kristálya (#659) 1 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
51 pirkit (#153) 3 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239)
9 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 14 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
2 smirglilevél (#29) 38 sünmedve tüske (#14) 14 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
12 szvó-ektoplazma (#151) 2 Tiume batyuja (#660) 3 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 4 varányszem (#30)
24 vasérc (#152) 7 vízionár szem (#102) 8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 97.19 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 2 dorony tüdő (#212) 1 főnixtoll (#563)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 2 gernim balzsam (#1894) 1 gyógykenőcs (#313)
1 láncing (#222) 7 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540)
1 sárga erőöv (#276) 1 szárnyas hernyó (#69) 6 szvó-ektoplazma (#151)
1 Tiume batyuja (#660)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78
-1
0
1
2
3
4
5
(71,2) pókvadász (#59), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(72,2) halálmadár (#351), autentikus vámpír (#154), láplidérc (#352)
(72,3) halálmadár (#351), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
(73,2) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, 31. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, spagulár (#82), csontváz (#48), zombi (#49), Fürge Alduin (4244. kalandozó)
(73,4) vadaspark (#769)
(74,2) Fairlight oltár, alpesi tehén (#91), csontlepke (#746), élőholt mágus (#175)
(75,1) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, 40. jellempróba, mérges nyukmár (#95), proteinfecske (#139), Féleszű Ulf (1046. kalandozó)
(76,1) láplidérc (#352), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(77,0) Sheran rúnaköve, Tharr oltár, 29. jellempróba, sírlidérc (#172), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek