118. forduló, 120. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 7. 9h:07'
EZ A 167. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
168. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,63] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy kopasz, piros szemű ember férfival. Fekete a bőre. Chara-din elsőáldozója. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy zafír erőövet, egy zangrozi csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy vark. nekromanta trófea, egy élőholt mágus trófea és egy Poomr Ko trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 263.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+19 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 210.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+18 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 180.]

fvh 15 felt. varázslat haszn. 15
Harci varázslataidat használni fogod minden 15. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

tv 33 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 6 mozogsz nyugatra
[46,63] Még mindig füves síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nathan vigyorog kajánul. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szürke rinocérosz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Egy élőholt mirg támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra ugrasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 134 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. [45 pontot használtál fel, van még 125.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 125.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[47,64] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut nyakát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó ködös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a szintszívó nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy sírlidérc.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Tharr Keresztjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 707 (limit: 710), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 77350.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +112 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,65] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy halálmadár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálmadár bal vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálmadár jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt mágus.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 709 (limit: 710), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 77600.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmazsin huhogó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a karmazsin huhogó bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 9 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 huhogó bibét. 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [49,66] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy manifesztátor. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy sírlidérc áll veled szemben.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy félelem-járó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a félelem-járó jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a félelem-járó nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a félelem-járó jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A félelem-járó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 95.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[50,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy démontetű. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a démontetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [51,68] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [52,69] Továbbra is síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 65.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[53,70] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [54,71] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [21 pontot használtál fel, van még 44.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 369 keresed a 369. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 2102 53 76 leírod a 2102. kalandozónak az 53. szörnyet a 76. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy százfogú. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 2102 81 81 leírod a 2102. kalandozónak a 81. szörnyet a 81. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tazunkaróka. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérleget. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 2102 94 82 leírod a 2102. kalandozónak a 94. szörnyet a 82. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy légirozmár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zöld üveget. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 2102 98 83 leírod a 2102. kalandozónak a 98. szörnyet a 83. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy téfea magoflux. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ragasztót. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 2102 100 89 leírod a 2102. kalandozónak a 100. szörnyet a 89. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szőrös pók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 2102 104 90 leírod a 2102. kalandozónak a 104. szörnyet a 90. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trikornis. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

in 2102 106 98 leírod a 2102. kalandozónak a 106. szörnyet a 98. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy griffőniksz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 1576 5 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 5, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY)
Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 20 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 26 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 20 Életpont: 339/288 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 289/232 Pénz: 1659 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 66/27
Eddig összesen 1536 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 856 TP-t kaptál. Jelenleg 530 509 TP-d van. A következő szinthez még 69 491 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, Poomr Ko, élőholt quwarg. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/85 (+4%) szúrófegyverek: 20/16 (+9%) vágófegyverek: 13/18 (+38%)
ütőfegyverek: 16/33 (+3%) lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 24/82 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%) << Trákin csákánya (#367) (300%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
54,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/56 (+17%) 2. nyomkövetés: 32/57 (+40%) 3. mászás: 7/28
4. csapdakészítés: 12/26 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/47 6. gyógyítás: 14/80 (+74%)
7. titkosírás: 3/32 8. felderítés: 4/31 (+27%) 9. szörnyidomítás: 4/65
10. teológia: 11/19 (+8%) 11. taumaturgia: 14/98 (+9%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/35 14. harcművészetek: 16/8 15. zene: 2/81 (+6%)
16. szörnyismeret: 13/54 (+22%) 17. pszi: 10/13 (+12%) 18. zárnyitás: 4/84
19. vadászat: 4/42 20. bányászat: 19/40 21. főzés: 8/50 (+11%)
22. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177) izomernyesztés (#33) >> élőholt quwarg (#202)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 1 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 409 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 5 bomló esszencia (#2367) 1 huhogó bibe (#332)
8 kaja (#2) 4 madártoll (#112) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 Tharr Keresztje (#287) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
(46,63) az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 1. jellempróba, varkaudar falu (#1109), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar barlang (#2200), szürke rinocérosz (#346), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189)
(47,64) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, 16. jellempróba, törpemammut (#115), szintszívó (#96), sírlidérc (#172)
(48,65) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), halálmadár (#351), élőholt mágus (#175), zombi (#49), karmazsin huhogó (#185)
(49,66) manifesztátor (#124), sírlidérc (#172), Dornodon rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, félelem-járó (#56)
(50,67) Sheran oltár, 32. jellempróba, démontetű (#15)
(51,68) Dornodon oltár, uzbány (#102)
(53,70) phua-kúp (#372)
(54,71) gyilkos tetű (#116), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek