117. forduló, 119. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 7. 13h:51'
EZ A 166. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
167. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Daerk Faer és Vaskalap. Gyorsan kezet rázol és nevet cserélsz azokkal, akiket korábban nem ismertél. Megegyeztek, hogy Daerk Faer lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Az a feladat pont Vaskalap szerepkörébe illik, és ő boldogan vállalja magára azt. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Ellenfeled két máguskobold lesz. (ld. enc.)

Röpke számítás után konstatálod, hogy első máguskobold van a legközelebb, őt támadod először. [első máguskobold:] A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! [második máguskobold:] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél.
Ököllel fogsz harcolni. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a máguskobold testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a máguskobold fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. [első máguskobold:]
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő célpontod második máguskobold lesz.
Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a máguskobold testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a máguskobold testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 34 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A második máguskobold most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. [első máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. [második máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. {Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}


Daerk Faer két máguskobold, Vaskalap két máguskobold vérét vette. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +119 életerő.) Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
Daerk Faerrel és Vaskalappal egymás hátát védve fogtok harcolni. Egy koboldkirály lesz az ellenfél! (ld. enc.)

Daerk Faer néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fizikai pajzs II vibrál körülötte. Daerk Faer egy ongóliant tombolás varázslattal készül a csatára. Vaskalap fizikai pajzs II létrehozásához szükséges szavakat mormol. A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára.
Tüzet köpsz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)!
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a koboldkirály nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a koboldkirály testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a koboldkirály testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. 183 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslatot mormol a másik. 29 életpontot vesztettél. [Daerk Faer:] [Vaskalap:] 6 életpontot vesztett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 630 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Vaskalap kutat át a szörnyet. Talál valamit
(egy szopókövet Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást.). {Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP, összes sebzés: 293, összes sebződés: 223}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +96 életerő.) Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész. Az osztozás után neked 1 kronokristály (ld. enc.), 1 koboldkorona (ld. enc.), 1 aranyló ugarhéj, 1 arany masszariasztó (ld. enc.), 1 aranytű (ld. enc.), 1 aranylánc és 266 arany jut. (Daerk Faer 1 kronokristállyal, 1 manakristállyal, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 kis aranykulccsal, 1 aranylánccal és 268 arannyal , Vaskalap 1 kronokristállyal, 1 királyi koronával, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 nagy aranykulccsal, 1 aranytűvel, 1 aranylánccal és 266 arannyal boldogabban távozhat.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 15 000 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 211.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 8 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

* 2. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 206.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 4. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

hu 327 138 57 hulladék: 327 138 57
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstshurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk dobónyílat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

hu 222 322 96 hulladék: 222 322 96
Hulladék, ezért nem gyűjtesz láncinget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

cir 1 vándorcirkusz látogatása 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

be 572 5 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 146.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy ork bérgyilász

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ork bérgyilász bal karját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Agyartőrrel megérinted az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy útonálló!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 5, gyógyulás: 5, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 Arsa potrohgyűrűjét. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 13 életpontot sebeztél. Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 66, gyógyulás: 13, összesen: -53 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 spirituszt. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 56, gyógyulás: 16, összesen: -40 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 trikornis szarvat. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sötét gnóm.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal vállát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Agyartőrrel megérinted a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 7 életpontot sebeztél. A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 68, gyógyulás: 17, összesen: -51 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +93 életerő.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy orgyilkos.

Tüzet köpsz. 61 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd az orgyilkos nyakát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 50, gyógyulás: 13, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sáfrányport. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 87 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos.

Tüzet köpsz. 35 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted az orgyilkos testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 44, gyógyulás: 15, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 purifikátor hájat. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 141.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
energiatüskék (#29) 18 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért,
mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért,
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért,
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért,
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért,
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért,
emléktörlés (#338) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért,
harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

h 248 8 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-67 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-55 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agykorbács. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-64 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-56 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-61 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-61 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-69 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-70 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [40 pontot használtál fel, van még 96.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +99 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 96.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy drakolich hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a drakolich testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich farkát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich csontos vázát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 81.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +99 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 81.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 31, gyógyulás: 13, összesen: -18 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 41.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 2 ezüstshurikent 16 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 láncinget 50 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 purifikátor hájat 18 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért.
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű.
Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Találkozol Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 33.]

ve 674 1 megveszed a 674. tárgyat 1
Vásároltál 1 dalb.kristálycsizmát. 12800 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 33.]

kf 674 kézbeveszed/felveszed a 674. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a dalb.kristálycsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

ve 124 5 megveszed a 124. tárgyat 5
Vásároltál 5 rókafarkat. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

ea 70 30 eladod a 70. tárgyat 30
Eladtál 30 rézdarabot. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

ve 151 3 megveszed a 151. tárgyat 3
Vásároltál 3 szvó-ektoplazmát. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

ve 124 2 megveszed a 124. tárgyat 2
Vásároltál 2 rókafarkat. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[93,52] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 94 életpontot sebeztél. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [93,51] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork bérgyilász. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,63] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[24 pontot használtál fel, van még 9.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 210 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 8, 18.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 267 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán!

KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY)
Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető.

KRONOKRISTÁLY (1636. TÁRGY)
Állítólag létezik a ryuku hegységek egyikében egy eldugott hely, ahol egy időkapu található. A feltételezések szerint a gyűrű alakú átjáró a távoli, nagyon veszélyes jövőbe nyílik, épp ezért több katonai egység is védi a helyet attól, hogy bárki botor módon átsétáljon rajta. A ryuku tudósok nem is olyan régen a kaput vizsgálva meglepő felfedezést tettek: a sugárzás némiképp hatással van a környező sziklákra, kövekre is. Ez a kristály is onnan származik, és magad is érzed, hogy valamiképp különleges: az időkapu közelségének hatására teljesen áttetszővé vált, és olyan belső erő járja át atomjait, melynek megfejtéséről maximum csak álmodhatsz. A ryuku tudósok is feladták a vele való kísérletezést, talán így került a kristály a császár hivatalnokaitól egy nemesi ház kezébe, most pedig hozzád. Addig is, míg jobban meg nem ismered az kronokristály tulajdonságait, csak egy változást tapasztalhatsz: az idő múlása valamicskét lelassul (azaz ha már elérted az egy fordulóban kapható max. TVP korlátot, 30 fordulón keresztül akkor is kaphatsz még TVP-t, fordulónként egyet). Ha netán többet is sikerülne szerezned ebből a tárgyból, azok hatása összeadódna (kettőnél tehát 60 fordulón keresztül élvezhetnéd a +1 TVP/fordulót). Ha a 640 forduló után szerzel kronokristályt, akkor a kronokrisály gyorsabban fejti ki a hatását. Minél később szerzed, illetve minél jobban le vagy maradva a kristályok terén, annál gyorsabban. Max. 25 kristály hatása adódik össze. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY)
A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg.

ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.
A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges.

AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.]

DALEBGAD KRISTÁLYCSIZMA (674. TÁRGY)
Az ősi idők érce, a dalebgad a létező legkeményebb anyag, amely az ismert világon és azon kívül létezik. Nemcsak megmunkálásának titka veszett már rég a múltba - amely nyilvánvalóan összetett mágikus eljárásokat is magába foglalt - mára már a belőle készült tárgyak is csak legendának számítanak. Ez a dalebgadból készült kristálycsizma egyedülálló relikvia - azonos könnyedséggel simul egy gnóm és egy troll lábára. Nemcsak hattal növeli meg a védettségedet, de mind az öt alaptulajdonságodat is megnöveli eggyel, amíg viseled! Nem veheted fel azonban, ha a szinted 25 alatt van.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia tanítványa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (70). Ez a 118. fordulód.

Erő: 30 (47) Szint: 25 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (33) Támadás: 41 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (30) Védekezés: 66 Menekülés: 35 % Életkor: 38/67 év
Egészség: 27 (36) Életpont: 564/583 Jellem: jó (295) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (38) Varázspont: 536/4 Pénz: 55314 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 27/9 Pszi pont: 113/93
Eddig összesen 1956 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 535 TP-t kaptál. Jelenleg 1 448 458 TP-d van. A következő szinthez még 251 542 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, quwarg nagymester, szubreális vámpír. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5180 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/53 (+46%) szúrófegyverek: 23/97 (+4%) ütőfegyverek: 23/78
lőfegyverek: 25/10 (+10%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/59 2. nyomkövetés: 13/34 (+4%) 3. mászás: 11/71 (-100%)
4. csapdakészítés: 7/46 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/95 6. gyógyítás: 41/57
7. titkosírás: 1/25 8. felderítés: 6/85 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 29/53 (+1005%) 11. taumaturgia: 31/98 (+1007%) 12. versengés: 7/99
13. harcművészetek: 14/60 14. zene: 2/35 15. szörnyismeret: 2/42
16. pszi: 12/23 (+176%) 17. zárnyitás: 1/6 18. vadászat: 2/53
19. vitalitás: 1/99 20. bányászat: 11/58 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 192, 201.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1102, az összesen kapott pontszám: 264475. (összesen ölhető: 1104 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9357 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12631 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57)
2 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322) 7 gyógykenőcs (#313)
1 láncing (#222) 1 mocsári penke (#148) 4 nyílvessző (#108)
8 pszi kő (#248) 30 rézdarab (#70) 22 rézgolyó (#343)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 csontszablya (#64) 1 dalb.kristálycsizma (#674)
1 fekete gyöngy (#99) 1 ork csodaszer (#1228) 1 ősi rúna (#2520)
7 rókafarok (#124) 2 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117
62
63
64
(116,63) karmos tankány (#137), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár, 37. jellempróba, szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)

Üzenet küldése a karakternek