Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. szept. 7. 13h:51' EZ A 166. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD 167. játékheted kezdete: szept. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 ingyenf: 2 |
Röpke számítás után konstatálod, hogy első máguskobold van a legközelebb, őt támadod először. [első máguskobold:] A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! [második máguskobold:] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél.
Ököllel fogsz harcolni. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a máguskobold testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a máguskobold fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. [első máguskobold:]
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő célpontod második máguskobold lesz.
Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a máguskobold testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a máguskobold testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 34 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A második máguskobold most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. [első máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. [második máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. {Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}
Daerk Faer néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már fizikai pajzs II vibrál körülötte. Daerk Faer egy ongóliant tombolás varázslattal készül a csatára. Vaskalap fizikai pajzs II létrehozásához szükséges szavakat mormol. A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára.
Tüzet köpsz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)!
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a koboldkirály nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a koboldkirály testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a koboldkirály testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. 183 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslatot mormol a másik. 29 életpontot vesztettél. [Daerk Faer:] [Vaskalap:] 6 életpontot vesztett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 630 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Vaskalap kutat át a szörnyet. Talál valamit
(egy szopókövet Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást.). {Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 217, gyógyulás: 0, összesen: -217 ÉP, összes sebzés: 293, összes sebződés: 223}
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
hu 327 138 57 | hulladék: 327 138 57 |
hu 222 322 96 | hulladék: 222 322 96 |
cir 1 | vándorcirkusz látogatása 1 |
be 572 5 | bemész az 572. épületbe |
vd 10 | m 10 |
Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ork bérgyilász bal karját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Agyartőrrel megérinted az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 5, gyógyulás: 5, összesen: +0 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 13 életpontot sebeztél. Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 66, gyógyulás: 13, összesen: -53 ÉP}
Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad az orgyilkos fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 56, gyógyulás: 16, összesen: -40 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal vállát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Agyartőrrel megérinted a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 7 életpontot sebeztél. A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 68, gyógyulás: 17, összesen: -51 ÉP}
Tüzet köpsz. 61 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd az orgyilkos nyakát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 50, gyógyulás: 13, összesen: -37 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 87 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet köpsz. 35 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted az orgyilkos testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 44, gyógyulás: 15, összesen: -29 ÉP}
be 597 | bemész az 597. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, |
mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, |
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, |
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, |
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, |
emléktörlés (#338) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, |
harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért. |
h 248 8 | használod a 248. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a drakolich testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich farkát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich csontos vázát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 31, gyógyulás: 13, összesen: -18 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ve 674 1 | megveszed a 674. tárgyat 1 |
kf 674 | kézbeveszed/felveszed a 674. tárgyat |
ve 124 5 | megveszed a 124. tárgyat 5 |
ea 70 30 | eladod a 70. tárgyat 30 |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
ve 151 3 | megveszed a 151. tárgyat 3 |
ve 124 2 | megveszed a 124. tárgyat 2 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 94 életpontot sebeztél. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [93,51] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork bérgyilász. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,63] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
KRONOKRISTÁLY (1636. TÁRGY) Állítólag létezik a ryuku hegységek egyikében egy eldugott hely, ahol egy időkapu található. A feltételezések szerint a gyűrű alakú átjáró a távoli, nagyon veszélyes jövőbe nyílik, épp ezért több katonai egység is védi a helyet attól, hogy bárki botor módon átsétáljon rajta. A ryuku tudósok nem is olyan régen a kaput vizsgálva meglepő felfedezést tettek: a sugárzás némiképp hatással van a környező sziklákra, kövekre is. Ez a kristály is onnan származik, és magad is érzed, hogy valamiképp különleges: az időkapu közelségének hatására teljesen áttetszővé vált, és olyan belső erő járja át atomjait, melynek megfejtéséről maximum csak álmodhatsz. A ryuku tudósok is feladták a vele való kísérletezést, talán így került a kristály a császár hivatalnokaitól egy nemesi ház kezébe, most pedig hozzád. Addig is, míg jobban meg nem ismered az kronokristály tulajdonságait, csak egy változást tapasztalhatsz: az idő múlása valamicskét lelassul (azaz ha már elérted az egy fordulóban kapható max. TVP korlátot, 30 fordulón keresztül akkor is kaphatsz még TVP-t, fordulónként egyet). Ha netán többet is sikerülne szerezned ebből a tárgyból, azok hatása összeadódna (kettőnél tehát 60 fordulón keresztül élvezhetnéd a +1 TVP/fordulót). Ha a 640 forduló után szerzel kronokristályt, akkor a kronokrisály gyorsabban fejti ki a hatását. Minél később szerzed, illetve minél jobban le vagy maradva a kristályok terén, annál gyorsabban. Max. 25 kristály hatása adódik össze. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY) A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg. |
ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
DALEBGAD KRISTÁLYCSIZMA (674. TÁRGY) Az ősi idők érce, a dalebgad a létező legkeményebb anyag, amely az ismert világon és azon kívül létezik. Nemcsak megmunkálásának titka veszett már rég a múltba - amely nyilvánvalóan összetett mágikus eljárásokat is magába foglalt - mára már a belőle készült tárgyak is csak legendának számítanak. Ez a dalebgadból készült kristálycsizma egyedülálló relikvia - azonos könnyedséggel simul egy gnóm és egy troll lábára. Nemcsak hattal növeli meg a védettségedet, de mind az öt alaptulajdonságodat is megnöveli eggyel, amíg viseled! Nem veheted fel azonban, ha a szinted 25 alatt van. |
Erő: | 30 (47) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 22 (33) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 21 (30) | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 38/67 év |
Egészség: | 27 (36) | Életpont: | 564/583 | Jellem: | jó (295) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (38) | Varázspont: | 536/4 | Pénz: | 55314 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 27/9 | Pszi pont: | 113/93 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/53 (+46%) | szúrófegyverek: | 23/97 (+4%) | ütőfegyverek: | 23/78 |
lőfegyverek: | 25/10 (+10%) | dobófegyverek: | 1/13 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/59 | 2. nyomkövetés: | 13/34 (+4%) | 3. mászás: | 11/71 (-100%) |
4. csapdakészítés: | 7/46 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/95 | 6. gyógyítás: | 41/57 |
7. titkosírás: | 1/25 | 8. felderítés: | 6/85 | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
10. teológia: | 29/53 (+1005%) | 11. taumaturgia: | 31/98 (+1007%) | 12. versengés: | 7/99 |
13. harcművészetek: | 14/60 | 14. zene: | 2/35 | 15. szörnyismeret: | 2/42 |
16. pszi: | 12/23 (+176%) | 17. zárnyitás: | 1/6 | 18. vadászat: | 2/53 |
19. vitalitás: | 1/99 | 20. bányászat: | 11/58 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 35 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 42, 53, 192, 201. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1102, az összesen kapott pontszám: 264475. (összesen ölhető: 1104 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9357 TU szükséges.) |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12631 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | 7 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | láncing (#222) | 1 | mocsári penke (#148) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
8 | pszi kő (#248) | 30 | rézdarab (#70) | 22 | rézgolyó (#343) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | dalb.kristálycsizma (#674) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | ősi rúna (#2520) | |||
7 | rókafarok (#124) | 2 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
115 | 116 | 117 | |
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|