117. forduló, 119. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 21. 9h:07'
EZ A 225. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
226. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+57 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1208. hetének nyerőszámai: 10, 7, 5. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

beaj 3474 beajánlod a K.T.-be a 3474. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Moolvyg felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

hu 396 103 hulladék: 396 103
Hulladékgyűjtés törölve: álompor. Hulladékgyűjtés törölve: magszim bél. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ve 103 2 megveszed a 103. tárgyat 2
Vásároltál 2 magszim belet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

v 15 110 3 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új vapár ág. [-21 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 250.]

fkt 111 1 felt. készítesz a 111. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 hosszú íjat. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 200.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebzett sötét gnóm közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel megcsapod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 192.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 60 arany.] A közelben egy ork farmer gyilkos tetvek ipari tenyésztésére adta a fejét. Bár mi hivatalosan semmit sem tehetünk, nem ártana, ha valaki szabotálná ezeknek az undorító lényeknek az elszaporodását. Kérlek, pusztítsd el a tenyészpéldányokat! Itt a keltető térképe.

18 17 16 15
14 13 12 11
10 9 8 7
4
6 5 2
3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 49. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 30, délre 9 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

m 1 3 1 mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre
[94,52] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz plazmagömböt. (ld. enc.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy ork bérgyilász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork bérgyilász testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az ork bérgyilász bal lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi "
Összefutsz egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy sullár!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hszüan Lung. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [95,53] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy fény szentélyét. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Kovával. Tharr hittérítője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy epokitféreg trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított kőszáli disznó. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elődött. [27 pontot használtál fel, van még 160.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 157.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[97,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Söröskorsó Artur előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol Galadron. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy nómenklatúra trófea és egy bandita trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy sörényes ubuk. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [98,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy Métely! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a Métely ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Métely testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a Métely jobb csápját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a Métely megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Métely farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a Métely csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vaskarddal felnyitod a Métely fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Métely jobb csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a Métely, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 saválló fülbevaló (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 7 csepp ugh mérget. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy pókvadász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [99,53] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Estefelé földre ül,
Egész éjjel ott csücsül,
Nap keltével elrepül.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 127.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Estefelé földre ül,
Egész éjjel ott csücsül,
Nap keltével elrepül.
[5 pontot használtál fel, van még 122.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[100,54] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,55] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,56] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, harcsabajszos troll férfival. A bőre lila. Leah hittérítője. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy bronzsisakot, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy sötét kámzsát visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar felderítő trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Hulk Hogan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[24 pontot használtál fel, van még 98.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 95.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 75.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 65.]

ef 17 519 energia fejlesztése 17
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5148 35 58 leírod az 5148. kalandozónak a 35. szörnyet az 58. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy acélkolosszus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 5148 41 59 leírod az 5148. kalandozónak a 41. szörnyet az 59. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy görgőte. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 25, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PLAZMAGÖMB (2235. TÁRGY)
Na még egy kristálygömb, gondolod szomorúan, és már nyúlnál az aranytermő ládikódért, de ahogy hozzáérsz új szerzeményedhez, annak belsejéből apró elektromos kisülések indulnak ujjad irányába, de nem okoznak sérülést, ellenben gyönyörű látvány. Nocsak, ez akkor valami új dolog lesz, de vajon mire jó? Vagy már annyira rutinos, hogy rögtön a villámokkal hozod összefüggésbe új szerzeményed, így kísérletképp ellősz egy kisebb villámot, ami legnagyobb megelégedésedre nem is lesz annyira kicsi. Vigyorogva rakod a plazmagömbnek nevezett varázstárgyat hátizsákodba, hiszen most már tudod, hogy amíg nálad van, villám alapú varázslataid szintenként eggyel többet sebeznek. Átadni biztosan nem fogod senkinek, mindenki szerezzen magának.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2235 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy plazmagömbre!)

SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY)
Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 118. fordulód.

Erő: 13 (17) Szint: 18 Merészség: 7/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 22 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 19 (22) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 271/258 Jellem: semleges (-16) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 335/120 Pénz: 670 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 32/9 Pszi pont: 127/12
Eddig összesen 946 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 185 TP-t kaptál. Jelenleg 273 407 TP-d van. A következő szinthez még 66 593 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, miksziszi húsgólem, Poomr Ko. A 112. fordulódban 3159 arany került a bankszámládra. 3190 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/26 (+15%) vágófegyverek: 23/72 (+3%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 22/80 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) max. 1 db (7 -13.); tüske (#22) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
102,56 mezőn táborozol
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/33 (+12%) 2. nyomkövetés: 27/74 (+40%) 3. mászás: 5/0
4. csapdakészítés: 11/93 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/30 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 4/5 8. felderítés: 5/9 (+4%) 9. szörnyidomítás: 5/0
10. teológia: 8/4 11. taumaturgia: 14/69 (+9%) 12. szerencsejáték: 1/71
13. versengés: 4/59 14. zene: 2/1 15. szörnyismeret: 12/64
16. pszi: 17/95 (+53%) 17. zárnyitás: 14/109 18. vadászat: 1/47
19. bányászat: 13/43 (+24%) 20. főzés: 6/28 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot )
mászol max. 5 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 27 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 690 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * harci maszk (#1739) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * rejtőköpeny (#277) 1 * sárga erőöv (#276)
Fegyverek és lövedékek
$1 csontszablya ($64) 1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
2 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187) 1 rövid íj (#107)
1 * rövid kard (#171) 15 * tüske (#22) 1 varkaudar lándzsa (#224)
6 vashegyű nyíl (#176) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 denevér szimbólum (#140)
$1 ezüst gyűrű ($180) $1 ezüst nyaklánc ($117) 1 * halálhozó talizmán (#813)
$1 igazgy. fülbevaló ($197) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 * lajstrom medál (#1753)
$1 obszidián függő ($195) $2 * obszidián karkötő ($229) 1 saválló fülbevaló (#1552)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) $1 trófea nyaklánc ($196) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 5 aranytű (#272) 2 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 8 csepp tinta (#101), fér még: 72]
5 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 31]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 74 csepp spiritusz (#170), fér még: 46]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 86]
6 vizestömlő (#3) [bennük 108 korty víz (#27), fér még: 12]
5 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 92]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 berzerker tüske (#713) 1 csuklyavirág (#133) 2 elkarog szőr (#665)
4 fekete gyöngy (#99) 18 gyöngymangó (#135) 1 ¤ kazmár gyökér (#205)
10 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 moa jádekő (#382)
1 Morgan kristálya (#659) 7 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 5 + remák szív (#264) 1 rézdarab (#70)
2 trikornis szarv (#198) $3 + vapár ág ($110) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 43.15 kg Megterheltség: 43%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 50 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 3 karbin plazma (#199) 10 ork csodaszer (#1228)
$1 rinóbőr ($651) 1 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128)
$2 szulfagor agyar ($677) 1 tudás gyöngye (#522) 2 varázskő (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2) 2 smirglilevél (#29)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 gyöngymangó (#135) 1 hosszú íj (#111) 1 magszim bél (#103)
1 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153) 1 saválló fülbevaló (#1552)
6 spiritusz (#170) 7 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
2 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103
51
52
53
54
55
56
57
(93,53) sötét gnóm (#132), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland
(94,52) az 51. labirintus bejárata, relikviagyűjtő háza (#2239), ork bérgyilász (#781), Hszüan Lung (2440. kalandozó)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
(95,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba, uzbány (#102)
(96,52) grok-képződmény (#149), Tharr oltár, manaelementál (#290), tetemember (#123), Kova (2298. kalandozó)
(97,52) piromenyét (#99), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Galadron (1408. kalandozó)
(98,52) Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Métely (#7000), pókvadászok (#59)
(99,53) phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(100,54) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(101,55) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(102,56) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), Hulk Hogan (3264. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek