116. forduló, 118. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. szept. 1. 4h:45'
EZ A 937. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
938. játékheted kezdete: szept. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LEX HUNTER KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,94] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Sheran cserepe (eladási ár: 3000 arany, ebből a kezelési költség: 240 arany) ellenértékét. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aurach fogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. Varázserőd regenerálódik. (+138 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+109 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 1665. hetének nyerőszámai: 16, 8, 22. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: tps 25 0 0 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. KP: ek 40 2 0 t. energia kisütése: 40 2
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 10 TVP-t. [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 3. KP: kf 1559 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 208. Kapsz 70 VP-t.]
[A parancs tárolásra került.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 308.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 303. Kapsz 5 VP-t.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 513 1 kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Mallon botját, majd a jobb kezedbe veszed a pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

hu 1526 hulladék: 1526
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Mallon botját. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 50 VP-t.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 50 VP-t.]

d 56 30 eldobod az 56. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 26 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 243.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 673 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 3 VP-t.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a téfea magoflux fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy mosolygó rettenet! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+1.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mosolygó rettenet bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 deus ex machinát. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 20 VP-t.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[98,94] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! {max. életpontja: 1281-1360.} Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy óriás griff! {támadása: 11.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás griff testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az óriás griff csupasz nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod az óriás griff jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 7 madártollat. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy griffőniksz! {max. életpontja: 61-68.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a griffőniksz bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a griffőniksz tollas testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 grifftojást. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy csillezsálya van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [97,94] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy csillezsályát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy ködmangó cserje van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy hóhérbimbó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d7+2.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az emberevő jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 107 életpontot sebeztél. Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [96,93] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből. {támadása: 139.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem fejét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy Jerome. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 85.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a Jerome jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Jerome testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a Jerome testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. A Jerome ollója centiméterekre tőled záródik össze. A Jerome feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Jerome köpenye (ld. enc.). Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Beraksz a bank széfjébe 1 grifftojást. Kiveszel a bank széfjéből 1 nyílvesszőt. [59 pontot használtál fel, van még 166. Kapsz 59 VP-t.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy szeppent rákfatty. {max. életpontja: 245-252.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy dombi yeti támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+12.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti nyakát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 madártollat. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy rőtmanó berzerker. {max. életpontja: 268-277.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kőevő támad rád. {max. életpontja: 85-88.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kőevő kőtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a kőevő kőtestét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a kőevő kőtestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 114 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 16 aranyat. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb trappoló dinymák támad meg. {max. életpontja: 211-220.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb trappoló dinymák támad meg. {max. életpontja: 211-220.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz nála 1 mentát koronát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szeppent rákfatty támad meg. {támadása: 44.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 155 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Zarknod szemével csak érinted a szeppent rákfatty nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szeppent rákfatty támad meg. {támadása: 44.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 172 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 vízionár szemet. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy dombi yeti.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti jobb lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a dombi yeti fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy dombi yeti. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti otromba fejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 19 aranyat. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 220 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! Beraksz a bank széfjébe 2 vízionár szemet. Kiveszel a bank széfjéből 2 drótszőrt. Kiveszel a bank széfjéből 1 mérg. ubuk dobónyilat. [5 pontot használtál fel, van még 161. Kapsz 5 VP-t.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[95,94] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 17 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy ködmangó cserjét. Nyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy bibircsók-óriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [94,94] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy földsárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány kőfejét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 59 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a földsárkány jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 111 életpontot sebeztél. A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet! {max. életpontja: 59-66.}

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy púpos burástya! {max. életpontja: 43-48.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bronzkulcsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy smirglibokrot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,93] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő epokitféreg nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy oldás varázslatot. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy smirglibokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy manóodút. Északnyugatra nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 smirglilevelet. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bumerángot. IQ-d TF-elődött. Kiveszel a bank széfjéből 1 nyílvesszőt. [157 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 157 VP-t.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

fve 37 100 felt. vásárlás a 37. tárgyat 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 147 keresed a 147. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy epokitférget. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: tpf 25 0 0 TVP elővétele: 25 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 3. BP: tf 2 10 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 19. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 2 10 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 9. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 5 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 29, 12.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY)
Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad).

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 36 (52) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 176 cm
IQ: 26 (39) Támadás: 58 (60) Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 14 (27) Védekezés: 61 (66) Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 14 (37) Életpont: 817/817 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (33) Varázspont: 960/786 Pénz: 6979 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 78/43 Pszi pont: 248/404
Eddig összesen 2147 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 704 TP-t kaptál. Jelenleg 2 684 028 TP-d van. A következő szinthez még 315 972 TP szükséges. Trófeáid: agyaggólem, varkaudar hadúr, ongóliant. A 1. fordulódban 5100 arany került a bankszámládra. 6510 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/34 (+32%) vágófegyverek: 21/62 ütőfegyverek: 30/37 (+8%)
lőfegyverek: 21/15 (+14%) dobófegyverek: 27/20 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyílvessző (#108) max. 1 db (6 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -25.); bumeráng (#249) max. 2 db (26 -30.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (31 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,93 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116
Az idő kódexe: legutóbb 79. fordulóban.
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/81 2. nyomkövetés: 18/55 3. mászás: 8/12 (+26%)
4. csapdakészítés: 25/75 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/1 6. gyógyítás: 30/94
7. titkosírás: 3/53 8. felderítés: 11/33 9. taumaturgia: 74/2 (+26%)
10. szerencsejáték: 5/43 11. versengés: 7/12 (+9%) 12. zene: 1/24
13. szörnyismeret: 12/2 14. pszi: 30/10 15. zárnyitás: 5/16
16. vadászat: 5/86 17. bányászat: 13/95 (+33%) 18. testépítés: 27/20
19. főzés: 8/89 (+11%) 20. csapatmunka: 2/75

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 30 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
bankba raksz esszenciakristályt (#350), dözmöng szivet (#122), grifftojást (#179), karbin plazmát (#199), galachmitot (#310), purifikátor hájat (#269), remák szivet (#264), mithrilt (#352), lidércesszenciát (#1074), eknozolt (#540), rókafarkat (#124), vízionár szemet (#102), fenőkövet (#1618), nyu-shurikent (#157), vortexvesszőt (#2331), ekharion dárdát (#1557), Thargodan esszenciát (#328), manifeszt.nyúlványt (#214), xirnox szivet (#213)
bankból kiveszel drótszőrt (#37) (12 darabig), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (12 darabig), lajhár csontot (#236) (5 darabig), bumerángot (#249) (10 darabig), ezüstshurikent (#327) (6 darabig), nyílvesszőt (#108) (10 darabig), megsemmisítőt (#1540) (2 darabig), áldott követ (#642) (5 darabig), angyalok gyűrűjét (#529) (10 darabig), ezüsttollú nyilat (#363) (10 darabig)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 14 lehet)
vásárolsz bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), spirituszt (#170) (max. 15 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), ezüstdarabot (#326) (max. 10 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), varányszemet (#30) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 20 darabot ), kaját (#2) (max. 12 darabot ), ragasztót (#83) (max. 50 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 100 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP) savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 13 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), gázpajzs (#467), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) lángcsóva (#31) >> áeratikus hasnyák (#243)
agybénítás (#114) >> kardfogú fülemüle (#146) agybénítás (#114) >> Pikoló (#7010)
agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190) agybénítás (#114) >> Poomr Ko (#957)
ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998) ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999)
háló (#186) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> 22. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> 28. szintű lényekre savhurrikán (#107) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
ryuku átokvarázs (#280) >> társak oldalán harcolva (#986) ryuku átokvarázs (#280) >> 38. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> kisebb quwarg isten (#213) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) varázsvédelem II (#108) >> varkaudar varázsló (#271)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 25, 53, 54, 124, 125, 126, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 5, 16, 83.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 530, az összesen kapott pontszám: 108950. (összesen ölhető: 726 )
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 47205
A Sötét Kor eljövetelekor a Fény oldalán harcoltál, összesen 10 csatát vívtál, és 24 alkalommal pusztítottad a monolitokat.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny
Megölt szörnyek: 35. Szerzett pont: 3789. Beállított erő: 0 Összpont: 31559

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1858 TU szükséges.)
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 keg gomba (#1615) 5 lajhár csont (#236)
26 mákrózsa virág (#56) 1 rézdarab (#70) 1 sáfránypor (#211)
7 spiritusz (#170) 1 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
91 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 aurach fog (#657)
1 bronzkulcs (#76) 5 bumeráng (#249) 1 deus ex machina (#1)
1 Jerome köpenye (#1527) 1 kaja (#2) 10 madártoll (#112)
1 mentát korona (#1559) 1 ősi rúna (#2520) 3 pirkit (#153)
4 ragasztó (#83) 8 rákfatty váladék (#333) 15 smirglilevél (#29)
2 szögletes kő (#17) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99 100
92
93
94
95
(93,93) epokitféreg (#147), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), patak, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(94,94) földsárkány (#359), mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), púpos burástya (#92), érclelőhely
(95,94) sziklafészek (#167), bibircsók-óriás (#120)
(96,93) 28. jellempróba, smaragdgólem (#417), érclelőhely, Jerome (#956), szeppent rákfatty (#186), dombi yeti (#366), rőtmanó berzerker (#369), kőevő (#62), trappoló dinymák (#118)
(97,94) barátság szent tüze (#484), érclelőhely, emberevő (#119)
(98,94) zafír sárkányok (#329), sziklafészek (#167), Fairlight rúnaköve, óriás griff (#105), griffőniksz (#106)
(99,94) téfea magoflux (#98), mosolygó rettenet (#97)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2025.09.01 04:45 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 17)
˙

Üzenet küldése a karakternek