Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 6. 12h:01' EZ A 167. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD 168. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1142 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász tatu bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 76 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,76] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nektoraf fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 80 életpontot vesztettél. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
(Továbbmész...) [44,75] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mérges pók testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mérges pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,73] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét északra fekszik. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,72] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy süvítő rája. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [45,70] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét északra fekszik. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,69] Szűnni nem akar a zöld síkság.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ef 15 502 | energia fejlesztése 15 |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
f 2 | kísérletezel a 2. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 5 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
FOKHAGYMÁS OLDALAS (8. RECEPT) Kár, hogy az oldalason olyan kevés a hús, pedig milyen jó ízt adna neki! Talán, ha belegöngyölnéd egy kisebb szeletbe... Tovább játszva a gondolattal, remek ötleted támad egy új recept formájában. Először is két kaja kell hozzá, ebben biztos lesz olyan hús, amit az étekhez felhasználhatsz. Ezeket fokhagymával kell pácolnod, majd rátekerned egy bordacsontra. Csak úgy serceg a hús zsírjában! Néha öntesz alá egy kis vizet (2 cseppet), hogy kellően átpuhuljon. Most, hogy ez kb. 10 TVP-nyi idő alatt megvan, már csak a kóstolás marad. Ha elfogyasztod az így elkészített ételt, kicsit furcsán fogod érezni magad. Mintha lelkileg közelebb kerültél volna az űzött vadhoz, és talán kicsit az őt üldöző vadászhoz is. Ennek következtében a következő bónuszokat kapod a köröd végéig: +5 felderítés, +5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdaészlelés, +5 csapdakészítés, +5 vadászat. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 20 (21) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 339/319 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (24) | Varázspont: | 289/246 | Pénz: | 1573 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/3 | Pszi pont: | 60/18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/76 (+1%) | szúrófegyverek: | 20/2 (+2%) | vágófegyverek: | 12/40 (+12%) |
ütőfegyverek: | 16/27 | lőfegyverek: | 10/60 | dobófegyverek: | 24/69 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%) << Trákin csákánya (#367) (300%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
46,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/39 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 31/77 (+15%) | 3. mászás: | 7/28 |
4. csapdakészítés: | 12/14 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/47 | 6. gyógyítás: | 14/6 |
7. titkosírás: | 3/20 | 8. felderítés: | 3/77 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 4/65 |
10. teológia: | 11/2 (+6%) | 11. taumaturgia: | 14/84 | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 1/35 | 14. harcművészetek: | 16/8 | 15. zene: | 2/69 |
16. szörnyismeret: | 12/95 (+37%) | 17. pszi: | 9/88 (+13%) | 18. zárnyitás: | 4/84 |
19. vadászat: | 4/42 | 20. bányászat: | 19/40 | 21. főzés: | 8/28 (+11%) |
22. csapatmunka: | 2/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt quwarg (#202) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt quwarg (#202) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4) |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 409 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
43 | arany (#50) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 11 | sallank karom (#128) | |||
4 | tinta (#101) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vízionár szem (#102) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|