115. forduló, 117. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 28. 15h:01'
EZ A 1154. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
1155. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,120] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+115 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 283. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 273. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 361 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 1 VP-t.]

kt 313 20 elkészíted a 313. tárgyat (20 darabot)
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Sajnos csak 10 gyógykenőcs készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 10 gyógykenőcsöt. [50 pontot használtál fel, van még 215. Kapsz 20 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[199,119] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy sérült varkaudar vajákos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Észreveszel egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Találsz egy szent tölgyfát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Mahmud Kalib formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy barátság szent tüzét. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar hadúr. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 211-240.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 26, gyógyulás: 20, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [35 pontot használtál fel, van még 180. Kapsz 14 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany, egy vasérc és egy gyöngymangó. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 33, gyógyulás: 15, összesen: -18 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bakkura csizma, 2 mérg. ubuk tüske, egy szöges páncél és 3 bumeráng. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 42, gyógyulás: 18, összesen: -24 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy borzalmas varkaudar támad rád. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 16, gyógyulás: 18, összesen: +2 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar íjász támad rád.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász nyakát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 43, gyógyulás: 14, összesen: -29 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr intéz feléd kihívást.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany. 3 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 33, gyógyulás: 18, összesen: -15 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű, egy roxati üvegszem (ld. enc.), egy fűszertartó, 5 gyöngymangó, egy ezüst karkötő, egy ezüst kulcs és egy varkaudar páncél. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 135. Kapsz 18 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[199,118] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy vark. kardtáncos volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ed Coan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a halálhozó bal lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 26 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 2 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 56, gyógyulás: 13, összesen: -43 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar vajákos. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Vándor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [22 pontot használtál fel, van még 113. Kapsz 8 VP-t.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Csapdák? Hát, még nem sokat foglalkoztál velük. Beleesel egy nagy gödörbe, majd amikor kikászálódsz, néhány karó szúr seggbe. Ez nem a te napod!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 4 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[200,117] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar iszákos. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos jobb karját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 124, gyógyulás: 36, összesen: -88 ÉP}

Észreveszel egy kék orchideacserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [201,117] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy borzalmas varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar bal karját. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 16, gyógyulás: 15, összesen: -1 ÉP}

Látsz egy ovimon-bokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Felfedeztél egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Látsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy félig kész tutajt. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni. Látsz egy bíborcserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy megsebesített csataremák. {egyik sebzési módja: 12x 4d8+6.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [98 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 36 VP-t.]

kut 45 kutatsz 5 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 15, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY)
Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni, de nem foglalja a helyet más fülbevalók elől), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 116. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 21 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (26) Támadás: 38 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 502/436 Jellem: gonosz (9) Tul. pont: 21
Szerencse: 27 (53) Varázspont: 402/402 Pénz: 3133 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 80/50 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 690 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 424 TP-t kaptál. Jelenleg 779 871 TP-d van. A következő szinthez még 20 129 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, varkaudar hadúr, Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 25
dobófegyverek: * 22

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
202,117 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 23
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 12 (+1) 9. szörnyidomítás: 4
10. taumaturgia: 36 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 9
13. harcművészetek: 8 14. zene: 15 15. szörnyismeret: 9
16. pszi: 12 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 4 20. úszás: 7 21. főzés: 10

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 borkonyó bibe (#312) 5 szárnyas hernyó (#69) 52 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 3 bumeráng (#249)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst kulcs (#184)
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 10 gyógykenőcs (#313)
7 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó talizmán (#813) 2 kaja (#2)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 2 nyílvessző (#108) 1 rejtőköpeny (#277)
1 roxati üvegszem (#443) 1 szöges páncél (#65) 1 varkaudar páncél (#294)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

198 199 200 201 202 203
116
117
118
119
120
121
(199,117) varkaudar vajákos (#690), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(199,118) vark. kardtáncos (#693), Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba, művészi porolit (#720), Tharr oltár, halálhozó (#419)
(199,119) varkaudar vajákos (#690), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), 24. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), varkaudar hadúr (#270), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687)
(200,117) varkaudar iszákos (#688), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), oltár
(201,117) borzalmas varkaudar (#166), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 49. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(202,117) varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, tutaj (#1242), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), csataremák (#694)

Üzenet küldése a karakternek