114. forduló, 116. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 24. 12h:13'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: okt. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy troll ritualista nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 255.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

bb 2369 211 350 beraksz a bankba a 2369. tárgyat (211 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 éjkövet. Beraksz a bank széfjébe 3 sáfrányport. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 190.]

t 177 támadod a 177. szörnyet
FT 177 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

h 2372 használod a 2372. tárgyat
Összetörsz egy halálkristályt. Lila energianyalábok csapdosnak körülötted, de szerencsére nem tesznek kárt benne. Előtte azonban egy hasadék jelenik meg a levegőben. Benne egy élettelen, kifakult világ részletét látod. Nincs időd azonban sokáig nézelődni, mert egy félelmetes élőholt máris átgyömöszöli magát a résen. Azt még konstatálod, hogy a hasadék azonnal bezárul a förmedvény mögött, de neked most az előtted álló ellenféllel kell foglalkoznod, ami egy csontváz lord!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csontváz lord testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Találsz nála 1 vashegyű nyilat. Morgan hatalma gyengült.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 923 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54345.
[10 pontot használtál fel, van még 180.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[74,7] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a szintszívó testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 925 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54445.
Találsz egy gumifát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,6] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy tetemember áll veled szemben.

Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember rotható húsát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 dözmöng szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 927 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54549.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 szivárványszivet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 929 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54653.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos sallank. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 156.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 241 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 153.]

ek 116 50 10 t. energia kisütése: 116 50 10
Életszívás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[71,5] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mutáns pók lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy tetemember.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a tetemember rotható húsát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 szent kehelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 931 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54757.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,4] A bozótos terep átvált hegyvidékre.
(Feltételes támadás:) Egy csontlepke! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt mágus.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 saválló fülbevalót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 933 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54861.
Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [69,3] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nektoraf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy óriás csontváz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az óriás csontváz bal oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 3 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 935 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54965.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 129.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[68,3] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a garokk testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a garokk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy sírlidérc.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy sírlidérc.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 szivárványszivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 937 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55069.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [67,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nyuhaj karbin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy óriás csontváz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy óriás csontváz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az óriás csontváz testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 Tharr Keresztjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 939 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55173.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hmm, csak egy goldugar. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a goldugar testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [66,3] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy woor-antilop. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a woor-antilop bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy óriás csontváz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 941 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55277.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 halálkristályt. Egészséged TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 95.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[66,4] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc sáros testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 943 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55381.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [67,4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy óriás csontváz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az óriás csontváz testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 17 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 945 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55485.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 69.]

ep 146 100 építed a 146. tárgyat 69 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 69.]

h 140 használod a 140. tárgyat
Sikeres felszenteléshez egy még felszenteletlen, teljesen felépített oltár szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 59.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 49.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 19.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 14.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 9, 24.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 270 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY)
Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd...

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 15 (20) Szint: 21 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (29) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 34/37 év
Egészség: 20 Életpont: 331/204 Jellem: gonosz (167) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (19) Varázspont: 394/113 Pénz: 1691 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 41/21 Pszi pont: 112/2
Eddig összesen 1880 szörnyet (35 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 217 TP-t kaptál. Jelenleg 646 308 TP-d van. A következő szinthez még 153 692 TP szükséges. Trófeáid: törpe kovács, csontváz lord, noth szellem. A 107. fordulódban 5040 arany került a bankszámládra. 5040 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/55 (+10%) szúrófegyverek: 12/18 (+62%) vágófegyverek: 26/42 (+5%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 25/16 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (300%) << vaskard (#2084) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
67,4 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 99
Kedvenc táborhely: 96,19

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 58/71 (+12%) 2. nyomkövetés: 31/25 (+45%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 1/28 5. csapdakészítés: 19/13 (+14%) 6. csapdaészlelés: 1/94
7. gyógyítás: 17/70 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/27
10. szörnyidomítás: 6/67 11. teológia: 12/79 (+19%) 12. taumaturgia: 13/104 (+42%)
13. zene: 2/1 14. szörnyismeret: 17/0 (+12%) 15. pszi: 15/87 (+42%)
16. zárnyitás: 9/73 17. vadászat: 2/37 18. vitalitás: 1/11
19. bányászat: 21/3 (+2%) 20. főzés: 5/41 (+20%) 21. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), nektoraf (#355), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66)
kisebb tűzlehelet (#110) >> óriás csontváz (#176) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
kisebb tűzlehelet (#110) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> nektoraf (#355)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 945 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55485.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 46 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 542 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
$2 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526) 5 szögletes kő (#17)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 26 ubuk tüske (#131) 12 vashegyű nyíl (#176)
3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249) 4 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk dobónyíl (#138)
13 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
$1 * bronzpáncél ($90)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
$2 rejtőköpeny ($277) 1 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
2 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
$1 * bakkura csizma ($96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 + nap szimbólum (#141)
3 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708) 3 Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 * Eldaran karkötője ($373) $2 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 20]
6 éjurna (#2368) [bennük 4 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 56]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 29]
4 kavadu iszák (#25) [bennük $6 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 34]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 266]
5 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
19 uzbány csőr (#169) [bennük $6 csepp ugh méreg ($166), fér még: 222]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
Eszközök, használati tárgyak
7 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bőrkantár (#1125) 11 ¤ deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
$2 fenőkő ($1618) 3 fülemüle síp (#1576) 2 fűszerkeverék (#1170)
6 gernim balzsam (#1894) 2 gyógykenőcs (#313) 8 halálkristály (#2372)
64 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 3 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 térhajlító kavics (#1539) $1 tüskecsapda ($242) 4 varázskő (#305)
8 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$2 acélpengőke ($231) 40 álompor (#396) $2 antilopbőr ($48)
1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253) 16 + csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) $1 dorony tüdő ($212) 8 + dözmöng szív (#122)
2 elkarog szőr (#665) $1 evaporőr háj ($105) 7 ezüstdarab (#326)
$1 fekete gyöngy ($99) 3 grifftojás (#179) $1 gyíkfű ($201)
18 gyöngymangó (#135) 3 halálvirág (#2371) $11 kaktusztüske ($114)
$3 karbin plazma ($199) 2 + kazmár gyökér (#205) 1 liumbe hajtás (#655)
57 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103) $5 manifeszt.nyúlvány ($214)
1 moa smaragd (#377) 30 pirkit (#153) 45 quwarg tojás (#360)
3 remák szív (#264) $1 rinóbőr ($651) 7 rókafarok (#124)
$6 sallank karom ($128) 4 smirglilevél (#29) 45 sünmedve tüske (#14)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 2 szulfin (#676)
1 szuperkötél (#209) $44 szvó-ektoplazma ($151) 4 Tiume batyuja (#660)
6 vadász tatu bőr (#15) 13 varányszem (#30) 11 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 110.03 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
127 bomló esszencia (#2367) 10 éjkő (#2369) 2 esszenciakristály (#350)
2 keg gomba (#1615) 4 mutáns csont (#331) 5 pszi kő (#248)
7 purifikátor háj (#269) 5 sáfránypor (#211) 3 tapasztalatkő (#975)
18 trikornis szarv (#198) 2 tudás gyöngye (#522) 20 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28 bomló esszencia (#2367) 1 halálvirág (#2371) 3 sáfránypor (#211)
5 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 aranyló ugarhéj (#100)
2 dözmöng szív (#122) 5 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 2 madártoll (#112)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 megsemmisítő (#1540) 6 sallank karom (#128)
1 saválló fülbevaló (#1552) 1 szent kehely (#257) 2 szivárványszív (#1529)
6 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tharr Keresztje (#287) 4 tinta (#101)
3 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76
1
2
3
4
5
6
7
8
(66,3) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), woor-antilopok (#31), autentikus vámpír (#154), óriás csontváz (#176)
(66,4) ryuku gárdisták (#360), láplidérc (#352), tintacsiga (#74)
(67,2) nyuhaj karbinok (#110), óriás csontváz (#176), goldugar (#65)
(67,4) láplidérc (#352), óriás csontváz (#176), nekrofun (#173), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Dornodon oltár
(68,3) garokk (#73), sírlidérc (#172)
(69,3) nektoraf (#355), élőholt mirg (#135), óriás csontváz (#176)
(70,4) csontlepke (#746), élőholt mágus (#175), szintszívó (#96), a 34. labirintus bejárata, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(71,5) mutáns pók (#117), tetemember (#123), zombi (#49), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), patak
(72,6) ryuku gárdisták (#360), sírlidérc (#172), csontlepke (#746), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 22. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(73,6) ryuku légiósok (#361), tetemember (#123), csontváz (#48), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 34. jellempróba
(74,7) ryuku gárdisták (#360), élőholt mágus (#175), szintszívó (#96), gumifa (#38), 33. jellempróba
(75,6) csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek