113. forduló, 115. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 2. 13h:16'
EZ A 156. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
157. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,13] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
A táborozás 1. napján összefutsz Boázuval. Leah elsőáldozója. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Boázu, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüst kulcsot és egy ezüsthegyű lándzsát (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+97 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy uzbány nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted az uzbány jobb szárnyát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 278.]

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

h 238 10 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [10 pontot használtál fel, van még 243.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 213.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[131,12] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. Mosolyogva kidobod a nevetséges velociraptor trófeát, és diadalmasan beszerzel egy áeratikus hasnyák trófeát. 1 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [131,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [131,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardszárnyú pocok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Pterois volitans orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. Erőd TF-elődött. [43 pontot használtál fel, van még 170.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

lm 2 14 17 mozogsz 2 14 17
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-9 életpont). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vark. nekromanta az. (ld. enc.) Fegyvere egy csontpálca. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [80 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 22 26 mozogsz 22 26
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. [22. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a sírlidérc fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-10 életpont). Haladsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [26. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! Fegyvere egy bunkósbot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 141 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 15.]

ov 2 óvatosságod: 2
Figyelsz a csapdákra, de annyira nem, hogy a mozgásban ez komolyan akadályozzon. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

kf 324 1 kézbeveszed/felveszed a 324. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüsthegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

flh 13 351 felt. lőfegyver haszn. 13 a 351. tárggyal
Ok, FLH 13 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

lm 32 32 33 mozogsz 32 32 33
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [27. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-42 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [32. PONT.] Hamarosan egy Zinthurgot pillantasz meg. (ld. enc.) {max. életpontja: 91-100.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [14 pontot használtál fel, van még 1.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod az ezüsthegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ff 695 123 28 felt. fegyverváltás: 695 123 28
Felt. fegyverváltás: << ryuku szablya << göcsörtös bunkó << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 20 kutatsz 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

fl 1889 148 lopsz az 1889. kalandozótól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a goldugar. 2 kaját habzsol be a púpos burástya. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 255 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY)
Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6.

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

ZINTHURG (180. SZÖRNY)
A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 114. fordulód.

Erő: 24 (37) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 23 (35) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 434/302 Jellem: gonosz (94) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 (36) Varázspont: 476/0 Pénz: 709 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 15/6
Eddig összesen 881 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 733 TP-t kaptál. Jelenleg 478 891 TP-d van. A következő szinthez még 121 109 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, áeratikus hasnyák, Ayagira Tanaka. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 31 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11/80 szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: 20/34
ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 22/77 (+18%) dobófegyverek: 2/28 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); tolmokov-koktél (#351) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,10 mezőn táborozol, a 66. labirintusban, 1. szinten, 32. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/90 2. nyomkövetés: 28/87 (+16%) 3. lopás: 1/70
4. mászás: 9/91 5. csapdakészítés: 10/70 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/70 (+26%)
7. gyógyítás: 11/96 8. titkosírás: 3/25 9. felderítés: 5/18
10. szörnyidomítás: 4/3 11. teológia: 16/65 (+17%) 12. taumaturgia: 11/58 (+11%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 8/73 15. zene: 4/52 (+11%)
16. szörnyismeret: 8/44 (+24%) 17. pszi: 2/53 (+4%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 5/93 20. bányászat: 3/73 21. testépítés: 4/3
22. főzés: 2/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az 1889. karaktertől (1889) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 9 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 * ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
2 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 kerek kő (#19)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 5 nyílvessző (#108) 2 sallank nyíl (#129)
7 tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159) 1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 szöges páncél (#65)
Sisakok
1 rézsisak (#72) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 * igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 2 ezüst nyaklánc (#117)
2 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 40]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 84]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 115 csepp ugh méreg (#166), fér még: 29]
1 vizestömlő (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
5 zöld üveg (#82) [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 89]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 + hebrencs csapda (#147)
12 kaja (#2) 1 ketrec (#216) 1 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335)
1 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 8 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32)
3 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 27 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
1 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664) 8 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106)
4 fekete gyöngy (#99) 1 grifftojás (#179) 9 gyöngymangó (#135)
1 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232)
2 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 1 liumbe bimbó (#656) 3 liumbe hajtás (#655)
56 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56)
3 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa smaragd (#377)
4 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116) 3 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
19 pirkit (#153) 12 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 2 raptor karom (#281) 3 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 22 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
5 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 163.41 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 6 kaktusztüske (#114)
1 tolmokov-koktél (#351) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 4 kerek kő (#19) 1 spiritusz (#170)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 tüske (#22) 4 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132
9
10
11
12
13
14
(131,10) kardszárnyú pocok (#152), a 66. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vark. nekromanta (#173), sírlidérc (#172), Zinthurg (#180)
(131,11) quwarg királynő (#153), művészi porolit (#720)
(131,12) áeratikus hasnyák (#243), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(131,13) uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek