112. forduló, 114. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. aug. 17. 18h:03'
EZ A 934. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD
935. játékheted kezdete: aug. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

LEX HUNTER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,102] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. Varázserőd regenerálódik. (+67 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+102 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: tps 25 0 0 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: ef 10 502 0 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 196. Kapsz 70 VP-t.]

* 3. KP: ek 40 2 0 t. energia kisütése: 40 2
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 10 TVP-t. [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 4. KP: kf 1559 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [30 pontot használtál fel, van még 176. Kapsz 30 VP-t.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Halatir kalapja képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 156. Kapsz 20 VP-t.]

kno 14 1 képesség-növelés 14
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 156.]

f 404 kísérletezel a 404. tárggyal
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 126. Kapsz 30 VP-t.]
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 116. Kapsz 10 VP-t.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 121.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 630 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 118. Kapsz 3 VP-t.]

flh 997 327 felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal
Ok, FLH 997 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

flh 998 351 felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal
Ok, FLH 998 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

hu 174 323 282 hulladék: 174 323 282
Hulladék, ezért nem gyűjtesz harci kalapácsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jégszivet. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

hu 677 14 hulladék: 677 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

fbb 352 1074 540 felt. bankba rakás a 352. tárgyat 1074 540
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Beraksz a bank széfjébe 1 mithrilt. Beraksz a bank széfjébe 2 lidércesszenciát. Beraksz a bank széfjébe 2 eknozolt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

fbb 124 102 1618 felt. bankba rakás a 124. tárgyat 102 1618
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

fbb 157 2331 1557 felt. bankba rakás a 157. tárgyat 2331 1557
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy kardszárnyú pocok! {max. életpontja: 319-330.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 165 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok farkát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a kardszárnyú pocok jobb vállát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pattanóböde. {védettsége: 22 szúró, 32 vágó, 42 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 181 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Zarknod szemével meghorzsolod a pattanóböde testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ryuku rúnatekercset. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb pattanóböde támad meg. {támadása: 53.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 165 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Zarknod szemével meghorzsolod a pattanóböde testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 104 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 49 életpontot sebeztél. A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 792 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy dombi yeti. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+11.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti otromba fejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 grifftojást. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy kardszárnyú pocok. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Zarknod szemével súrolod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szeppent rákfatty támad meg. {max. életpontja: 217-224.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty fejét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 tudás gyöngyét. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy szeppent rákfatty.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty jobb első lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 81 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy szeppent rákfatty. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+8.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 61 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 112 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 1 pszi követ. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy dombi yeti. {max. életpontja: 157-162.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 45 életpontot sebeztél. A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach. {max. életpontja: 148-154.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömpe orrát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 69 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Találsz nála 5 vas dobónyilat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 185 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Beraksz a bank széfjébe 5 grifftojást. Kiveszel a bank széfjéből 4 drótszőrt. Kiveszel a bank széfjéből 7 mérg. ubuk dobónyilat. [5 pontot használtál fel, van még 113. Kapsz 5 VP-t.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105
101
102
103
(104,102) kardszárnyú pocok (#152), pattanóböde (#145), dombi yeti (#366), szeppent rákfatty (#186), északi aurach (#350)

[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Találsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2850 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
Találkozol Fűzfával. Sheran elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkévaló holdkövét, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy agyagelementál trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.}
5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 10 VP-t.]

kb 425 1 kiveszel a bankból a 425. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

a 415 3597 1 átadod a 415. tárgyat a 3597. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Fűzfa részére. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

a 563 3597 1 átadod az 563. tárgyat a 3597. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 főnixtollat Fűzfa részére. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

a 138 3597 33 átadod a 138. tárgyat a 3597. kalandozónak (33 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 33 ubuk dobónyílat Fűzfa részére. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

a 1271 3597 1 átadod az 1271. tárgyat a 3597. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Sheran cserepét Fűzfa részére. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

a 425 3597 1 átadod a 425. tárgyat a 3597. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 pengepajzsot Fűzfa részére. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

bb 249 20 beraksz a bankba a 249. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

fkb 249 10 felt. kivétel bankból a 249. tárgyat 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[73,58] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 21-24.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 4400 TVP épült bele.) Találsz egy főutcát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Egy tölgyek alkotta ligetet látsz itt, a város közepén. A liget bejáratánál szépen faragott felirat díszeleg: vadaspark. (769. épület.)
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bumerángot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 10 db lajhár csont 40 aranyért; 10 db ezüstdarab 60 aranyért; 5 db amniosz 5 aranyért;
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 5 csontpálcát 75 aranyért, 4 dorony tüdőt 32 aranyért, 1 elit csatavértet 30 aranyért, 4 ezüsthegyű nyilat 16 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 4 gyenge mérget 4 aranyért, 1 harci kalapácsot 36 aranyért, 7 jégszivet 105 aranyért, 1 kis aranykulcsot 16 aranyért, 1 láncinget 50 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 7 mutáns csontot 28 aranyért, 1 nagy aranykulcsot 24 aranyért, 1 ónix masszavadítót 12 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 19 rézgolyót 19 aranyért, 25 sünmedve tüskét 25 aranyért, 4 szulfagor agyart 16 aranyért, 2 trikornis szarvat 24 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 56 ubuk tüskét 56 aranyért, 11 ugh mérget 22 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért, 1 varkaudar szablyát 20 aranyért, 1 zafír erőövet 100 aranyért, 1 zárnyitó készletet 16 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bumerángot. IQ-d TF-elődött. [98 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 98 VP-t.]

fkt 327 12 1 felt. készítesz a 327. tárgyat (12 darabot)
fkt 327 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

fkt 108 30 1 felt. készítesz a 108. tárgyat (30 darabot)
fkt 108 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ve 108 50 megveszed a 108. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

bb 327 108 249 beraksz a bankba a 327. tárgyat (108 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 16 ezüstshurikent. Beraksz a bank széfjébe 32 nyílvesszőt. Beraksz a bank széfjébe 17 bumerángot. Kiveszel a bank széfjéből 10 bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

fkb 327 6 felt. kivétel bankból a 327. tárgyat 6
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Kiveszel a bank széfjéből 6 ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

fkb 108 10 felt. kivétel bankból a 108. tárgyat 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Kiveszel a bank széfjéből 10 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy útonálló {egyik sebzési módja: 1x 1d8+11.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az útonálló jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Zarknod szemével kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 110 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 tolmokov-koktélt. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy orgyilkos. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+28.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy sötét gnóm! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 24 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 karbin plazmát. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy útonálló. {támadása: 16.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló nyakát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+11.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az útonálló bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 5 quwarg tojást. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sötét gnóm. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb útonálló támad meg. {támadása: 16.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az útonálló jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 8 vashegyű nyilat. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal karját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy orgyilkos támad rád. {támadása: 28.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 rókafarkat. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 190 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Beraksz a bank széfjébe 3 karbin plazmát. Beraksz a bank széfjébe 4 rókafarkat. [5 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 5 VP-t.]

v 96 96 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kb 1264 3 kiveszel a bankból az 1264. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 vadászkést. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kb 689 1 kiveszel a bankból a 689. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 770 bemész a 770. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 770 bemész a 770. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kb 1113 24 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (24 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 24 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 24 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 25 0 0 TVP elővétele: 25 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 3. BP: tf 2 10 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 121 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 2 10 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 5 VP-t.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 20, 4.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól lehetőséged van a pszi pontjaidnak hatékonyabb beosztására. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 254 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY)
Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált.
Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel.

MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész.
A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 113. fordulód.

Erő: 36 (53) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 176 cm
IQ: 25 (54) Támadás: 58 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 14 (28) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 14 (33) Életpont: 777/777 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 4
Szerencse: 16 (34) Varázspont: 932/372 Pénz: 4006 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 72/20 Pszi pont: 248/55
Eddig összesen 2020 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 909 TP-t kaptál. Jelenleg 2 446 293 TP-d van. A következő szinthez még 153 707 TP szükséges. Trófeáid: agyaggólem, varkaudar hadúr, ongóliant. A 1. fordulódban 5100 arany került a bankszámládra. 6420 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19/12 (+25%) vágófegyverek: 21/62 ütőfegyverek: 29/73 (+21%)
lőfegyverek: 20/57 (+15%) dobófegyverek: 26/85 (+13%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyílvessző (#108) max. 1 db (6 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -25.); bumeráng (#249) max. 2 db (26 -30.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (31 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 104,102
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116
Az idő kódexe: legutóbb 79. fordulóban.
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/81 2. nyomkövetés: 18/18 (+5%) 3. mászás: 7/72
4. csapdakészítés: 25/53 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/1 6. gyógyítás: 30/94
7. titkosírás: 3/53 8. felderítés: 10/94 9. taumaturgia: 72/8 (+44%)
10. szerencsejáték: 5/43 11. versengés: 6/85 12. zene: 1/21
13. szörnyismeret: 11/29 14. pszi: 30/2 (+97%) 15. zárnyitás: 5/16
16. vadászat: 5/86 17. bányászat: 12/69 18. testépítés: 27/20
19. főzés: 8/67 (+11%) 20. csapatmunka: 2/20

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 30 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
bankba raksz esszenciakristályt (#350), dözmöng szivet (#122), grifftojást (#179), karbin plazmát (#199), galachmitot (#310), varkaudar csontot (#1113), purifikátor hájat (#269), remák szivet (#264), mithrilt (#352), lidércesszenciát (#1074), eknozolt (#540), rókafarkat (#124), vízionár szemet (#102), fenőkövet (#1618), nyu-shurikent (#157), vortexvesszőt (#2331), ekharion dárdát (#1557)
bankból kiveszel drótszőrt (#37) (12 darabig), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (12 darabig), lajhár csontot (#236) (5 darabig), xirnox szivet (#213) (5 darabig), bumerángot (#249) (10 darabig), ezüstshurikent (#327) (6 darabig), nyílvesszőt (#108) (10 darabig)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 15 lehet)
vásárolsz bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), spirituszt (#170) (max. 15 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), ezüstdarabot (#326) (max. 10 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), varányszemet (#30) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 20 darabot ), kaját (#2) (max. 12 darabot ), ragasztót (#83) (max. 50 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP) savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 13 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), gázpajzs (#467), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) lángcsóva (#31) >> áeratikus hasnyák (#243)
agybénítás (#114) >> kardfogú fülemüle (#146) agybénítás (#114) >> Pikoló (#7010)
agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190) agybénítás (#114) >> Poomr Ko (#957)
ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998) ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999)
háló (#186) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> 22. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> 28. szintű lényekre savhurrikán (#107) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
ryuku átokvarázs (#280) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> kisebb quwarg isten (#213) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) varázsvédelem II (#108) >> varkaudar varázsló (#271)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 25, 53, 54, 124, 125, 126, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.
Kész: 5, 83.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 458, az összesen kapott pontszám: 87370. (összesen ölhető: 636 )
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 47205
A Sötét Kor eljövetelekor a Fény oldalán harcoltál, összesen 10 csatát vívtál, és 24 alkalommal pusztítottad a monolitokat.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny
Megölt szörnyek: 28. Szerzett pont: 2982. Beállított erő: 0 Összpont: 30752

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3090 TU szükséges.)
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 bumeráng (#249) 5 csontpálca (#329) 4 dorony tüdő (#212)
2 eknozol (#540) 1 elit csatavért (#295) 4 ezüsthegyű nyíl (#323)
10 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 4 gyenge méreg (#26)
1 harci kalapács (#174) 7 jégszív (#282) 1 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 láncing (#222) 2 lidércesszencia (#1074)
1 magszim bél (#103) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mithril (#352)
7 mutáns csont (#331) 1 nagy aranykulcs (#246) 19 nyílvessző (#108)
1 ónix masszavadító (#438) 1 ormánygőte csont (#21) 1 raptor karom (#281)
19 rézgolyó (#343) 1 sáfránypor (#211) 1 Sheran cserepe (#1271)
21 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170) 25 sünmedve tüske (#14)
4 szulfagor agyar (#677) 2 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
33 ubuk dobónyíl (#138) 56 ubuk tüske (#131) 11 ugh méreg (#166)
2 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar szablya (#516) 8 víz (#27)
1 zafír erőöv (#397) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
777 arany (#50) 3 amniosz (#203) 10 ezüstdarab (#326)
3 lajhár csont (#236) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 pszi kő (#248) 5 quwarg tojás (#360) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 szögletes kő (#17) 4 tolmokov-koktél (#351)
1 tudás gyöngye (#522) 3 vadászkés (#1264) 5 vas dobónyíl (#189)
8 vashegyű nyíl (#176) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74
56
57
58
59
60
(72,59) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), útonálló (#130), sötét gnóm (#132)
(73,57) főutca (#399), ház (#400), szent tölgyfa (#393), Fűzfa (3597. kalandozó)
(73,58) útonálló (#130), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), főutca (#399)

Üzenet küldése a karakternek