Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 28. 10h:07' EZ A 133. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD 134. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
ef 7 520 | energia fejlesztése 7 |
ft 10 | támadod a 10. szörnyet |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász tatu bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a vadász quwarg bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vadász quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (54 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 ezüst gyűrű, 3 rákfatty váladék, smirglilevél, 3 darázsszárny, 2 vas dobónyíl. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [93,-5] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sünmedve bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [93,-4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a topránypolip puha testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip egyik csápját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a piromenyét farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az útonálló bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [93,-2] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 597 | bemész az 597. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, |
mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, |
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, |
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, |
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
m 4 | mozogsz délre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
be 578 | bemész az 578. épületbe |
pbe 2000 | beraksz a bankba 2000 aranyat |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
f 128 | kísérletezel a 128. tárggyal |
f 176 | kísérletezel a 176. tárggyal |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
ef 10 520 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY) Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését. |
BANKREFORM A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni. Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát. A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg. Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk. Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön. A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni. |
Erő: | 13 (18) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 19 (20) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 10 (13) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 103/103 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 309/280 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 224/15 | Pénz: | 120 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 35/9 | Pszi pont: | 6/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3/10 | vágófegyverek: | 11/64 | ütőfegyverek: | 25/36 (+10%) |
lőfegyverek: | 23/61 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/11 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 21/69 (+13%) | 3. mászás: | 3/47 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 11/33 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/3 | 6. gyógyítás: | 37/13 (+66%) |
7. titkosírás: | 2/2 | 8. felderítés: | 2/40 | 9. szörnyidomítás: | 4/34 |
10. teológia: | 4/40 | 11. taumaturgia: | 7/60 (+16%) | 12. szörnyismeret: | 8/37 |
13. pszi: | 1/34 (+5%) | 14. vadászat: | 10/45 | 15. bányászat: | 11/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), szubreális vámpír (#223) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), oldás (#372) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 5) |
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 46, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 536 (limit: 1730), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55825. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 71 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 668 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | méregfog (#1553) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | |
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsttollú nyíl (#363) | 35 | * | tüske (#22) | 17 | ubuk tüske (#131) | ||
9 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | + | esszenciakristály (#350) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | 11 | vas dobónyíl (#189) | ||
Sisakok | ||||||||
2 | királyi korona (#338) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | |||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
2 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 2 | * | nekrofun medál (#253) | |
2 | * | Tharr Keresztje (#287) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
2 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 35] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 35 csepp spiritusz (#170), fér még: 45] | ||||||
5 | szent kehely (#257) | [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 37 csepp ugh méreg (#166), fér még: 35] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 24] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | 3 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 3 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 3 | fenőkő (#1618) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
14 | kaja (#2) | 3 | keg gomba (#1615) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
3 | manakristály (#500) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
2 | sáfránykristály (#675) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
13 | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | 6 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 3 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
8 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | 5 | bordacsont (#16) | |||
8 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 11 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
26 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | 6 | ezüstdarab (#326) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 4 | grákóbőr (#41) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 3 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | 211 | madártoll (#112) | |||
7 | magszim bél (#103) | 5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
6 | óndarab (#85) | 51 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | |||
9 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 10 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 14 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 33 | sünmedve tüske (#14) | 13 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | |||
1 | Tiume batyuja (#660) | 3 | trikornis szarv (#198) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | vapár ág (#110) | 4 | varányszem (#30) | 24 | vasérc (#152) | |||
7 | vízionár szem (#102) | 8 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 91.07 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2000 | arany (#50) | 3 | darázsszárny (#652) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | |||
3 | rákfatty váladék (#333) | 1 | smirglilevél (#29) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 5 | kaja (#2) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | pirkit (#153) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 12 | tüske (#22) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
92 | 93 | 94 | |
-8 | |
|
|
-7 | |
|
|
-6 | |
|
|
-5 | |
|
|
-4 | |
|
|
-3 | |
|
|
-2 | |
|
|
-1 | |
|
|
0 | |
|
|