112. forduló, 114. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 25. 12h:17'
EZ A 623. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD
624. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,10] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+19 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

h 1137 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) Oopsz, elfogytak a varkaudar pálinkásüvegek a hátizsákodból. [1 pontot használtál fel, van még 276.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[128,10] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nikolausz a Tudós egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya nyakát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 999 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 29, gyógyulás: 11, összesen: -18 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét.

(Továbbmész...) [129,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 994 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 53, gyógyulás: 24, összesen: -29 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [130,11] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy fémbontó szójer lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 32, gyógyulás: 27, összesen: -5 ÉP}

[37 pontot használtál fel, van még 239.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 14, gyógyulás: 11, összesen: -3 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk dobónyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 11, összesen: +1 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír támad rád. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 219.]

m 1 mozogsz északkeletre
[131,10] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szeppent rákfatty nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a szeppent rákfatty bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 857 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 20, gyógyulás: 13, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Pterois volitans lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [37 pontot használtál fel, van még 182.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

lm 2 14 17 mozogsz 2 14 17
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy sírlidérc az. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A falból egy kar áll ki. (ld. enc.) Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy nómenklatúra lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a nómenklatúra fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Bronzpengével felnyitod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy nómenklatúra lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Bronzpengével megcsapod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-9 életpont). Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy csontpálca. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Bronzpengével megvágod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát (ld. enc.). Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [80 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 22 26 mozogsz 22 26
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sírlidérc van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a sírlidérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-8 életpont). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [26. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta bal karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Bronzpengével végigvágod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 27.]

ov 2 óvatosságod: 2
Figyelsz a csapdákra, de annyira nem, hogy a mozgásban ez komolyan akadályozzon. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

kf 324 1 kézbeveszed/felveszed a 324. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüsthegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

flh 13 351 felt. lőfegyver haszn. 13 a 351. tárggyal
Ok, FLH 13 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

lm 32 32 33 mozogsz 32 32 33
Mész tovább, előre. [27. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-109 varázspont).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [32. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Zinthurg lakik itt. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Zinthurg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb (ld. enc.). 1 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Egyhelyben toporogsz.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [21 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 34 15 mozogsz 34 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

a 184 4959 1 átadod a 184. tárgyat a 4959. kalandozónak (1 darabot)
Nem találod azt a kalandozót! Lehet, hogy láthatatlan? [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 324 4959 1 mozogsz 324 4959 1
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

kut 20 kutatsz 6 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 2 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 254 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK
Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba.
Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

ZINTHURG (180. SZÖRNY)
A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY)
Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 43. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 113. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 24 (34) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (23) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (26) Életpont: 444/217 Jellem: gonosz (98) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 275/0 Pénz: 7322 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 17/2
Eddig összesen 769 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 722 TP-t kaptál. Jelenleg 443 791 TP-d van. A következő szinthez még 6 209 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar felderítő, hadroszaurusz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/38 (+36%) szúrófegyverek: 21/33 (+14%) vágófegyverek: 14/51 (+15%)
ütőfegyverek: 2/70 lőfegyverek: 16/56 (+18%) dobófegyverek: 6/84 (+56%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); tolmokov-koktél (#351) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,10 mezőn táborozol, a 66. labirintusban, 1. szinten, 27. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/98 2. nyomkövetés: 18/41 (+8%) 3. mászás: 9/69
4. csapdakészítés: 8/72 5. csapdaészlelés: 2/88 (+26%) 6. gyógyítás: 15/72
7. titkosírás: 2/37 8. felderítés: 4/63 (+55%) 9. szörnyidomítás: 3/48
10. teológia: 18/33 (+29%) 11. taumaturgia: 4/75 (+32%) 12. szerencsejáték: 3/44
13. versengés: 8/63 14. zene: 8/9 15. szörnyismeret: 9/27
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 4/6 18. bányászat: 9/17 (+42%)
19. főzés: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0)
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 922 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

Összsúly: 161.40 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 5 kerek kő (#19) 2 tolmokov-koktél (#351)
5 tüske (#22) 1 varkaudar pálinka (#1137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329)
3 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 4 rákfatty váladék (#333)
2 rézdarab (#70) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128 129 130 131 132
9
10
11
12
(128,10) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ragyás burástyák (#111)
(129,10) ryuku ostromteknős (#362)
(130,11) friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153), sírlidérc (#172)
(131,10) szeppent rákfatty (#186), a 66. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), vark. nekromanta (#173), Zinthurg (#180)

Üzenet küldése a karakternek