110. forduló, 112. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 19. 15h:03'
EZ A 380. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
381. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,70] koordinátán.
Astro átadott neked a 1. napon 15 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-17 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-konverzió. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. [10 pontot használtál fel, van még 281.]

* 3. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+10 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 288.]

fkt 138 2 1 felt. készítesz a 138. tárgyat (2 darabot)
fkt 138 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

fkt 138 3 1 felt. készítesz a 138. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

ft 753 1 támadod a 753. szörnyet
FT 753 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]
[A parancs tárolásra került.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 268.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[71,71] Amerre csak a szem ellát, dombok. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " I't LyáRRtam - Buldózer " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Xantorg vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [71,72] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a piromenyét testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [72,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mutáns pók közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. [41 pontot használtál fel, van még 227.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[73,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)

(Továbbmész...) [74,75] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [75,76] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ork sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [15 pontot használtál fel, van még 212.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[76,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.


(Továbbmész...) [77,78] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy nómenklatúra. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,79] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez az odu elég vacak, akad benne némi kacat, szintszívó és kincs, csak quwarg nincs. <Vasalt Bunkók> " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A vanulógia alapja: energia nem vész el, csak átalakul. - Doktroll Martens " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki hegyeket akar mozdítani, az apró kövekkel kezdi. -DM " Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 197.]

be 36 bemész a 36. titkos labirintusba
Megtalálod a mocsár mélyén rejtőző sötét romot, ahol a szintszívó rejtőzik. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Belépsz az ősi romok közé. Mindenhonnan a halál, a sötétség lehelete árad. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

lm 3 12 14 mozogsz 3 12 14
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Beóvakodsz egy összedőlt házikó szétrohadt ajtaján. Odabent csend fogad. [3. PONT] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál.
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT]
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT]
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT]
Benézel a házba, amely valaha katonáknak adhatott szállást. [12. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bordacsont, 1 lapockacsont, 12 tigroszlán fog és 1 vas dobónyíl. Felpakolsz.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT]
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi rotható húsát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy szintszívó lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 aranyláncot.
[50 pontot használtál fel, van még 142.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 137.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[77,78] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.

[5 pontot használtál fel, van még 132.]

ef 17 504 energia fejlesztése 17
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 8.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-18 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a goldugar. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-KONVERZIÓ (115. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet csak akkor fogod tudni használni, ha már tagja vagy egy Közös Tudatnak. Segítségével direkt pszi energiát alakíthatsz át Tudati energiává. Természetesen az energiaveszteség mértéke igen nagy: egy Tudatpont előállításához 50 pszi pont szükséges. A TU-d nem mehet így az MXTU-d fölé. A pszi konverzió használatához a P 115 <TU mennyiség> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik!

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 27 (30) Szint: 17 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 16 (17) Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 38 (41) Menekülés: 40 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 273/255 Jellem: jó (47) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 302/42 Pénz: 165 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 128/11
Eddig összesen 799 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 116 TP-t kaptál. Jelenleg 250 124 TP-d van. A következő szinthez még 9 876 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, varkaudar íjász, varkaudar bajnok. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11/68 (+20%) vágófegyverek: 23/86 (+5%) dobófegyverek: 23/28 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
77,78 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/40 2. nyomkövetés: 23/95 (+15%) 3. mászás: 7/43
4. csapdakészítés: 9/5 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/93 6. gyógyítás: 24/2
7. titkosírás: 3/87 8. felderítés: 4/12 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 26/0 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/11 12. versengés: 4/29
13. zene: 6/99 (+11%) 14. szörnyismeret: 14/9 15. pszi: 20/6 (+6%)
16. zárnyitás: 6/63 (+6%) 17. vadászat: 2/87 18. bányászat: 9/5 (+32%)
19. csapatmunka: 1/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mágiamorfáló (#7623) izomernyesztés (#33) >> harcias morf (#7619)
villámcsapás (#50) >> domináns morf (#7624) villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 4 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1057 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 95.65 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 6 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 2 sünmedve tüske (#14) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 bordacsont (#16) 1 gyöngymangó (#135)
1 lapockacsont (#33) 2 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
1 szvó-ektoplazma (#151) 12 tigroszlán fog (#63) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
(71,70) szürke kastély (#551)
(71,71) gyilkos tetű (#116), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, 44. jellempróba, érclelőhely
(71,72) piromenyétek (#99), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár, Chara-din rúnaköve
(72,73) mutáns pók (#117), Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 42. jellempróba
(73,74) sörényes ubuk (#89), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, 37. jellempróba
(74,75) Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), Fairlight oltár, 38. jellempróba, rőtmanó (#55)
(75,76) ork sámán (#345), Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár
(76,77) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(77,78) nómenklatúra (#158), nekrofun (#173), Chara-din rúnaköve
(78,79) a 36. labirintus bejárata, zombi (#49), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek