Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. nov. 15. 9h:07' EZ A 222. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 223. játékheted kezdete: nov. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
kb 456 1 | kiveszel a bankból a 456. tárgyat (1 darabot) |
kf 456 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat |
t 64 | támadod a 64. szörnyet |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
bb 222 1113 150 | beraksz a bankba a 222. tárgyat (1113 darabot) |
id 91 50 | idomítod a 91. szörnyet 50 pontért |
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a százfogú testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,62] A sík vidék mocsarassá válik.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [96,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [96,65] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmazsin huhogó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 huhogó bibét. 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [97,67] Tovább barangolsz a fák között. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmazsin huhogó. Itt csata lesz.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmazsin huhogó csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 huhogó bibét. 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,68] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bandita testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a bandita jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a bandita testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. Szereztél 12 aranyat. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 767 | bemész a 767. épületbe |
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
ftv 33 158 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
Erő: | 20 (31) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 25 (31) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 347/344 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 (24) | Varázspont: | 295/206 | Pénz: | 3996 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 104/64 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/57 (+18%) | szúrófegyverek: | 10/30 | vágófegyverek: | 12/42 (+16%) |
ütőfegyverek: | 19/40 (+2%) | lőfegyverek: | 6/21 (+38%) | dobófegyverek: | 18/15 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << csatabárd (#555) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -9.); bumeráng (#249) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
97,69 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/31 | 2. nyomkövetés: | 21/74 (+15%) | 3. mászás: | 10/88 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 10/80 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/22 | 6. gyógyítás: | 8/76 |
7. titkosírás: | 2/4 | 8. felderítés: | 4/39 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 4/79 (+37%) |
10. teológia: | 19/49 (+15%) | 11. taumaturgia: | 18/29 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
13. versengés: | 10/28 | 14. zene: | 6/59 | 15. szörnyismeret: | 12/20 (+22%) |
16. pszi: | 16/22 (+20%) | 17. zárnyitás: | 6/67 | 18. vadászat: | 6/72 |
19. bányászat: | 31/26 | 20. főzés: | 5/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1051 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 1 | láncing (#222) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | huhogó bibe (#332) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) |