109. forduló, 111. forduló, Dharlon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 13. 9h:05'
EZ A 315. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
316. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3120
SZÁMLA : XXXX

DHARLON KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,56] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 27 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

kno 12 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
[0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[88,55] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Mérgelődsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépőre, majd bánatosan odébbállsz. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bandita. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bandita jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a bandita bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a bandita bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. Szereztél 15 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.

(Továbbmész...) [87,54] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

[24 pontot használtál fel, van még 241.]

ft 42 támadod a 42. szörnyet
FT 42 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

ft 641 támadod a 641. szörnyet
FT 641 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[85,53] A bozótost dombság váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy északi aurach. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az északi aurach bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [84,52] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

Jó lenne valami kaját keresni. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [24 pontot használtál fel, van még 217.]

ft 418 támadod a 418. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ft 419 támadod a 419. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ft 420 támadod a 420. szörnyet
FT 420 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[82,51] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!

(Továbbmész...) [81,50] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [80,50] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány jobb vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az uzbány bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [24 pontot használtál fel, van még 193.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+6 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 163.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 133.]

m 6 mozogsz nyugatra
[79,50] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Teleeszed magad. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 125.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 zöld üveget. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 109.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
EK 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vaspántot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 99.]

f 225 kísérletezel a 225. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 89.]

kt 138 7 elkészíted a 138. tárgyat (7 darabot)
Legyártottál 7 ubuk dobónyílat. [70 pontot használtál fel, van még 19.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 16.]

* 2. BP: alakváltás 13
Felveszed az alakját egy üde nekrofun bonsainak. [3 pontot használtál fel, van még 13.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sóhajtó dorony. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki.

KARAKTERLAP

Dharlon, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Sheran tanítványa vagy. A Változás Gyermekei (#9120) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 110. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 15 Merészség: 4/4 Magasság: 184 cm
IQ: 22 Támadás: 16 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 249/147 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 124/49 Pénz: 16 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 10/2
Eddig összesen 437 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2664 TP-t kaptál. Jelenleg 78103 TP-d van. A következő szinthez még 41897 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, ulkor jéglény, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 19 lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 24
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 7 11. taumaturgia: 1 12. versengés: 3 (+1)
13. zene: 7 (+1) 14. szörnyismeret: 6 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 12 17. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
bibircsók-óriás (#120) (csak egyszer), korinthai amőba (#420) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Don Kermorwan (#3838), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 62.73 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 7 madártoll (#112)
1 spiritusz (#170) 7 sünmedve tüske (#14) 7 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
3 aurach fog (#657) 1 sullár hólyag (#168) 7 ubuk dobónyíl (#138)
3 uzbány csőr (#169) 3 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(79,50) grok-képződmény (#149)
(80,50) 37. jellempróba, manaelementál (#290), uzbány (#102)
(81,50) Dornodon rúnaköve, patak, Leah oltár, 42. jellempróba, rájanyékek (#58)
(82,51) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 33. jellempróba, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102)
(83,52) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 23. jellempróba
(84,52) sullárok (#101), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123)
(85,53) északi aurach (#350), Dornodon oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), 33. jellempróba
(86,53) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(87,54) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Elenios oltár
(88,55) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), bandita (#758)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Dharlon 110. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kőevő (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108)
kőkorszaki szaki (#109) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155)
purifikátor (#157) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) massza (#217) manaelementál (#290)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) rőtmanó berzerker (#369) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421)
sarki róka (#636) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640)
ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644) sarki óriásteknős (#646)
alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) dárda (#10) csontkés (#11)
csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) $bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) $ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
$surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140)
virág szimbólum (#143) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173)
harci kalapács (#174) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy vaskulcs (#186)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) aranygyűrű (#193) obszidián függő (#195) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fűszertartó (#210) dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217)
ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222)
orgyilkos tőr (#225) acélpengőke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
lant (#238) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) fekete bőrcsizma (#247) bumeráng (#249)
templom (#256) nehezék (#258) fülemüle agyar (#267) purifikátor háj (#269) sárga erőöv (#276)
raptor karom (#281) jégszív (#282) kőszem (#304) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüstdarab (#326) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335)
királyi korona (#338) rézgolyó (#343) tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400)
réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) tudás gyöngye (#522) Chara-din monolitja (#534)
főnixtoll (#563) sámán erszény (#650) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657)
aurach bőr (#658) elkarog szőr (#665) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700)
rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) párducbőr (#1066)
jegesmedve bunda (#1067) rozmárfog (#1069) varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek