Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 26. 9h:28' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: febr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
kf 1739 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat |
ep 256 100 | építed a 256. tárgyat 100 pontért |
ek 40 14 | t. energia kisütése: 40 14 |
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus jobb karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 8 1 | mozogsz keletre, északra, északkeletre |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kósza testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg fejét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb első lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 56 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [103,100] Továbbra is síkságon vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány bal vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló bal oldalát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [104,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [105,98] Még mindig füves síkságon vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar behemót nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 60 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza jobb karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a khór darázs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 656 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 68 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza jobb karját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [108,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az északi aurach jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az északi aurach fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 503 113 104 | t. energia kisütése: 503 113 104 |
[113,104] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
im | imádkozol |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY) A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait. |
HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY) A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer. |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
BÜNTETŐ PRAGLONC (125. LÉNY) A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni. |
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY) Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne. |
MORBID (127. ELLENFÉL) Morbid, a gonosz varázsló Irthanonnál, Dornodon egyik kiképzőtisztjénél tanulta a mágia tudományát. A háború utáni zűrzavarban nekikezdett, hogy megszervezze saját birodalmát, és ehhez erős támogatásra lelt a vezetőt kereső varkaudarokban. Bár tapasztalt a varázstudományban, egy jó fegyverforgató könnyedén legyőzheti, ha a közelébe tud férkőzni. |
ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL) Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.) |
PALOTAŐR (134. ELLENFÉL) A palotaőrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent ők őriznek, a király és a helytartók feleségeitől kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt. |
SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL) A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot. |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
RAMIT KŐ (226. TÁRGY) Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kőzetfajta. Közelebbről megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó? |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY) Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
FURULYA (233. TÁRGY) Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
DORONY DUDA (235. TÁRGY) A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra. |
LANT (238. TÁRGY) Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik. |
SZOPÓKŐ (259. TÁRGY) Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.) Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel... |
Erő: | 11 (17) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 32 | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/22 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 275/234 | Jellem: | jó (260) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 438/98 | Pénz: | 9093 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/3 | Pszi pont: | 53/33 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/12 | ütőfegyverek: | 23/99 (+11%) | lőfegyverek: | 23/27 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/99 | 2. nyomkövetés: | 24/17 (+50%) | 3. mászás: | 6/83 |
4. csapdakészítés: | 9/35 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 14/12 (+38%) | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
10. teológia: | 7/56 (+12%) | 11. taumaturgia: | 15/33 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 1/38 |
13. szörnyismeret: | 11/44 (+20%) | 14. pszi: | 9/98 (+9%) | 15. vadászat: | 1/64 |
16. bányászat: | 3/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | fürkésző szemek (#213) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | Rodrig (#7126) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 169 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 516. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
7 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
5 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
92 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | bronzpáncél (#90) | 1 | bumeráng (#249) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
2 | víz (#27) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
büntető praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) |
sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) |
fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | nukleáris cickány (#155) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) |
kétfejű troll (#163) | borzalmas varkaudar (#166) | vark. nekromanta (#173) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) |
élőholt sullár (#216) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | vadász quwarg (#241) |
pordémon (#253) | varkaudar hadúr (#270) | varkaudar varázsló (#271) | manaelementál (#290) | zafír sárkány (#329) |
ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) |
halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | dűnekukac (#357) |
bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) |
dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) |
érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | burástya királynő (#759) |
ryuku futárbérenc (#765) | szőrös azuka (#903) | Shandul (#959) | Nehéz Norbi (#7119) | Féktelen Fantom (#7120) |
Ököl (#7121) | Mély Grum (#7122) | Vérmes Amazon (#7123) | Brod (#7124) | szárnyas koponya (#7125) |
Rodrig (#7126) | hegyi szamár (#7168) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | $mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) |
ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
$díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) |
$bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | $bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | $rákpajzs (#98) |
$fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | $rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) |
vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | tábla (#120) | jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) |
rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | $bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) |
$sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | $ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) |
koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) |
két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) |
grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) |
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) |
$kis vaspajzs (#159) | $vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) |
vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) |
uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) |
$harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) |
grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | $vaskulcs (#183) |
ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | $nagy vaskulcs (#186) | $mérgezett vasnyíl (#187) | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
vas dobónyíl (#189) | $mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) |
$arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) | trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) |
karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | $gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) |
szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) |
fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | $láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) |
$varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) |
lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | tatu dob (#234) |
dorony duda (#235) | $lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) | kis aranykulcs (#240) |
tüskecsapda (#242) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | $fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) |
bumeráng (#249) | templom (#256) | szent kehely (#257) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) |
remák szív (#264) | kvazár sisak (#266) | $fülemüle agyar (#267) | szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) |
$ametiszt medál (#275) | $rejtőköpeny (#277) | $raptor karom (#281) | $bíbor erőöv (#291) | $varkaudar páncél (#294) |
$elit csatavért (#295) | cru formázó minta (#300) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) |
gyógykenőcs (#313) | optiri agysisak (#315) | varkaudar csizma (#317) | ezüsttőr (#322) | $ezüsthegyű nyíl (#323) |
ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | $csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) |
királyi korona (#338) | rézgolyó (#343) | shinai gömb (#348) | tolmokov-koktél (#351) | ezüsttollú nyíl (#363) |
phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | moa obszidián (#380) | moa gyémánt (#385) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | városépítkezés (#398) | főutca (#399) |
ház (#400) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) |
szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) |
sárkánytanya (#492) | Hősök csarnoka (#496) | Arénagödör (#497) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) |
főnixtoll (#563) | kulcskarika (#648) | $darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) | $darázsfarok (#654) |
$aurach fog (#657) | $elkarog szőr (#665) | $nektoraf faggyú (#667) | sáska amulett (#668) | rakolits por (#669) |
nyomkereső talizmán (#671) | szulfagor agyar (#677) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | etra hályog (#712) | művészi porolit (#720) | rozmárfog (#1069) |
csodák kútja (#1096) | $varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) | kis ónixkulcs (#1110) | $varkaudar csont (#1113) |
párducbőr pénztárca (#1118) | bőrkantár (#1125) | moa varázsdoboz (#1133) | $varkaudar pálinka (#1137) | Khór maszkja (#1138) |
sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
vark. pecsétgyűrű (#1171) | malom (#1204) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
hattyútoll vánkos (#1226) | cirkuszi pergamen (#1233) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Halatir kalapja (#1262) |
vadászkés (#1264) | Sheran cserepe (#1271) | csodabazár (#1404) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) |
Mallon botja (#1526) | varkaudar szimbólum (#1528) | quwarg teleportgömb (#1534) | térhajlító kavics (#1539) | tündöklő szobor (#1587) |
Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) | Aritma ostora (#1605) | vérvörös rózsa (#1622) | koboldkorona (#1629) |
kisebb teleportkő (#1633) | ork kunyhó (#1683) | elhagyott bánya (#1685) | szerencsekocka (#1693) | boszorkánykendő (#1697) |
ork sör (#1701) | krónika (#1725) | koponya gyűrű (#1733) | fejvadász medál (#1734) | $Brod buzogánya (#1735) |
harci maszk (#1739) | manakút (#1774) | varkaudar fellegvár (#1821) | Khór szobra (#1824) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |