100. forduló, 120. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 13. 9h:49'
EZ A 713. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
714. játékheted kezdete: febr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1276

SHENQUI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,52] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 10. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. KP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 215.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

le 247 leveszed/lerakod a 247. tárgyat
Leveszed a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz nagy vaspajzsot. (ld. enc.) 129 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 195.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mászókampót. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,52] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kardfogú fülemüle nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 32, gyógyulás: 17, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [98,52] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [97,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Söröskorsó Artur előtt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [66 pontot használtál fel, van még 119.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[96,52] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi elementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}

Látsz egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 10 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip puha testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. (ld. enc.) Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy megsebzett vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
250 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy fény szentélyét. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [66 pontot használtál fel, van még 53.]

ea 85 4 eladod a 85. tárgyat 4
Eladtál 4 óndarabot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ea 172 3 eladod a 172. tárgyat 3
Eladtál 3 téfea-agyat. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ea 70 8 eladod a 70. tárgyat 8
Eladtál 8 rézdarabot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ea 130 2 eladod a 130. tárgyat 2
Eladtál 2 hebrencs állkapcsot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ea 224 1 eladod a 224. tárgyat 1
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Megszólaltatod a sípot. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+13 arany). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: élelemszerzés 15 pontért
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Quirov. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a Quirov testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel eltalálod a Quirov jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Quirov összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 67 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY)
A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben.

MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Ez a 110. fordulód.

Erő: 21 Szint: 15 Merészség: 7/7 Magasság: 149 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 7 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 19 Életpont: 223/74 Jellem: gonosz (124) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 104/42 Pénz: 164 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 350 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2138 TP-t kaptál. Jelenleg 100997 TP-d van. A következő szinthez még 19003 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, földsárkány. A 87. fordulódban 20 arany került a bankszámládra. 26 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 szúrófegyverek: 3 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (100%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 20 (+1) 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 40
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 11
10. versengés: 3 11. harcművészetek: 18 12. zene: 21 (+1)
13. szörnyismeret: 3 14. vadászat: 13 (+1) 15. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 5 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Camel a Calandor (#3025)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

HŐSTETTEID

Összsúly: 70.31 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 hebrencs állkapocs (#130) 4 óndarab (#85) 8 rézdarab (#70)
3 téfea-agy (#172) 1 varkaudar lándzsa (#224) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
133 arany (#50) 3 álompor (#396) 2 fülemüle agyar (#267)
2 kaja (#2) 10 madártoll (#112) 1 rézkulcs (#75)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) útonálló (#130), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Quirov (#975)
(95,52) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, topránypolip (#86), vérszomjas csüldő (#114)
(96,52) pszi elementál (#221), grok-képződmény (#149), Tharr oltár
(97,52) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba
(98,52) oltár, 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pókvadászok (#59)
(99,52) kardfogú fülemüle (#146)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halhatatlanság maximuma 95 %.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Shenqui 110. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) mérges pók (#20)
drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28)
surranó kígyó (#30) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
hegyi rák (#61) varkaudar (#64) goldugar (#65) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) sírlidérc (#172) élőholt mágus (#175) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) massza (#217) pszi elementál (#221)
vadász quwarg (#241) manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
északi aurach (#350) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) lajhárlord (#757)
köpködő bruhatag (#773) Mallon (#960) Quirov (#975) Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008)
Pikoló (#7010) mocsárivérc (#7143)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13)
sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18)
kerek kő (#19) ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32)
lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37)
gumifa (#38) $grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) krómkaktusz (#46)
$surranó kígyó bőr (#47) arany (#50) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57)
tigroszlán fog (#63) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) $kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) $rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) ubuk dobónyíl (#138)
koponya szimbólum (#139) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
borostyán függő (#162) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) márványtorony (#175) szopógödör (#177)
grifftojás (#179) vashegyű lándzsa (#182) nagy vaskulcs (#186) trikornis szarv (#198) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
obszidián karkötő (#229) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) $lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) bumeráng (#249) templom (#256)
nehezék (#258) friss csatamező (#262) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269)
gromak páncél (#270) rejtőköpeny (#277) varkaudar csizma (#317) $mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rézgolyó (#343) súlyzó (#347) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) teknőcpajzs (#417) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489)
kihívás tornya (#502) Chara-din monolitja (#534) darázsszárny (#652) aurach fog (#657) elkarog szőr (#665)
lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) művészi porolit (#720) csodák kútja (#1096)
varkaudar csont (#1113) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
bruhatagnyelv (#1230) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) nodonrod kitűző (#1533) fülemüle síp (#1576)
tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) ork kunyhó (#1683) ork sör (#1701)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek