108. forduló, 110. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. márc. 12. 9h:31'
EZ A 196. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
197. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,62] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a molgan (ld. enc.), az aranyfecske (ld. enc.), a kronokukac (ld. enc.), a kronotapír (ld. enc.), a kronoelementál (ld. enc.), az ősdentor (ld. enc.), a vércápa sámán (ld. enc.), a Védőnővér (ld. enc.), a halálelementál (ld. enc.) és a viharóriás (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) mérgezett vasnyilat (ld. enc.), mérg. vas dobónyilat (ld. enc.), királyi koronát (ld. enc.), hadilobogót (ld. enc.), alkímiázó üstöt (ld. enc.), fagyöngy füzért (ld. enc.), rézgolyót (ld. enc.), kincset (ld. enc.), viharfelhőt (ld. enc.) és rózsaszín bugyogót (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+106 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ez a fajta szörny ilyen messzire nyugaton nem él, ezért nem is pazarolsz rá TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 276.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

h 1894 2 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 2 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [2 pontot használtál fel, van még 274.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

t 98 támadod a 98. szörnyet
FT 98 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy téfea magoflux! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a téfea magoflux testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a téfea magoflux testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nyelvével a téfea magoflux eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. 277 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 4, gyógyulás: 18, összesen: +14 ÉP}


m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[93,63] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy mocsárivérc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mocsárivérc egyik csápját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mocsárivércszem. 1905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy mocsári penkét. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy nómenklatúra. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nómenklatúra jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 27, gyógyulás: 15, összesen: -12 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy vadász varkaudar.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 64 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 691 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar kósza.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 20 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza jobb oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megütöd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 87, gyógyulás: 24, összesen: -63 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüstdarab.
Találkozol Jade Apmot. Raia eljövendő papja. Egy arany pikkelyvértet, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy Brod trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Gábor a Kalandozóval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Málhásállata egy sivatagi doareg.
Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [94,64] Bozótos terepre értél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász quwarg került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. [+2% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg nyakát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 41, gyógyulás: 37, összesen: -4 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy vadász varkaudar.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 691 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 15, gyógyulás: 19, összesen: +4 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy ork sámán.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 11, gyógyulás: 17, összesen: +6 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [95,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megütöd az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 20, gyógyulás: 18, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Zelmor vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar kósza áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 80, gyógyulás: 25, összesen: -55 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar kósza.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megütöd a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 95, gyógyulás: 25, összesen: -70 ÉP}

Találsz nála egy mágikus térképet. A következő kincseket találtad: 6 spiritusz. [24 pontot használtál fel, van még 245.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 245.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[96,66] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy ork sámán áll veled szemben.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 72 életpontot sebeztél. [+2% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ork sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork sámán testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. A következő ellenfél egy varkaudar kósza.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza jobb karját. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 99, gyógyulás: 39, összesen: -60 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 mutáns csont.

(Továbbmész...) [97,67] Fák, mindenütt csak fák. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy vadász quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg torát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 40, gyógyulás: 39, összesen: -1 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Az első ellenfél egy vark. nekromanta.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 58, gyógyulás: 8, összesen: -50 ÉP}

Második ellenfeled egy vadász varkaudar.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szvó-ektoplazma. [16 pontot használtál fel, van még 229.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[97,68] Fák, mindenütt csak fák.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vadász varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar kósza. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [97,69] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Abdul előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vadász varkaudar. Amikor elhal a zaj, előmászol. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy ork sámán volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Van itt egy sámánkunyhó (767. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 213.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[540 tapasztalati pontot kaptál.] - Elhoztad, amit kértem, ideje hogy én is betartsam, amit ígértem. Elmondom, amit az ereklyékről tudhatok. Több titkos helyen is őriznek tárgyakat, amelyek talán Khórtól valóak, de ebben nem lehetek biztos. De tégy próbát, elárulom, hol találod az egyik rejteket. Messze innen, a föld mélyén van egy alagútrendszer, de a bejáratát itt a közelben is meglelheted, egy teleportkaput keress, azon át bejuthatsz.

26 25 24
9
6 20 21
19
3
8 1 23
4
22
7 5 2
10 13 14 15
11 12 16 17 18
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 189. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, északra 3 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[96,68] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar kölyök. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ork bérgyilász volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,67] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar kölyök. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar kósza. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,66] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar kósza volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy ork sámán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 181.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 151.]

ef 20 506 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 81.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 1757 7349 2002 leírod az 1757. kalandozónak a 7349. szörnyet a 2002. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg kapuőr. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 1757 7045 1894 leírod az 1757. kalandozónak a 7045. szörnyet az 1894. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy koboldkirály. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gernim balzsamot. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 1757 7044 1733 leírod az 1757. kalandozónak a 7044. szörnyet az 1733. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy máguskobold. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 1757 7008 1697 leírod az 1757. kalandozónak a 7008. szörnyet az 1697. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Öregsámán Krough. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) boszorkánykendőt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 1757 963 1693 leírod az 1757. kalandozónak a 963. szörnyet az 1693. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Quwargamanga. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 127 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 24, 2.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOLGAN (284. SZÖRNY)
Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével.

ARANYFECSKE (283. SZÖRNY)
Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára...

KRONOKUKAC (285. SZÖRNY)
A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben.

KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

KRONOELEMENTÁL (287. SZÖRNY)
A kronolények ura, az idő hercege, irtózatos hatalmú teremtmény. Mágikus erejét magából az időből meríti, ezért semmi és senki nem állhat neki ellent. Jaj annak, aki szembekerül vele, hiszen a kronoelementál immúnis mindenféle mágiára. Az Időtörést - ahogy az alanoriak a Thargodan csatamezők felbolygatásából eredő dimenziószakadást nevezik - nehezen fogja a világ túlélni, ha a kronoelementálok szabadon kószálhatnak. Egy ilyen teremtmény, ha kedve tartja, akár egy kisebb település teljes területén is megállíthatja az időt! A kronoelementálok legyőzése és visszaűzése az Idő Létsíkjára nem kalandozóknak való feladat, ezt a munkát inkább hagyd az avatárokra. Ha öngyilkos akarsz lenni, lehetőséged van a kronoelementál megtámadására az FT 287 paranccsal.

ŐSDENTOR (282. SZÖRNY)
Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető.

VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY)
Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni.

VÉDŐNŐVÉR (280. LÉNY)
A védőnővér közel négy méter magas arkangyal, fejéről hatalmas szőke hajkorona bomlik vállaira, hátán hatalmas fesztávolsággal rendelkező fehér tollazatú szárnyak. Testét fehér lepel fedi, mint az angyalokét általában. Az angyalok az isteni síkok lakói, ahol a jó jellemű isteneket szolgálják, hogy ezt szabad akaratukból teszik vagy kényszerből, senki sem tudja, mint azt sem, hogy honnan származnak. Egyes feltételezések szerint szent életet élt apácák reinkarnálódnak angyallá, mások szerint pozitív energia manifesztációi. Életüket a jó harcának szentelték, ami által lelküket teljesen átitatja a jóság vakító fényével világító aura, ami olyan erős, hogy az angyalnak elég csak megjelennie bizonyos gonosz teremtmények között, akik szemhunyásnyi idő alatt lehelik ki átkos lelküket. Kivétel az anyagi sík lakói, akik csak egy erősen világító aurát látnak az angyal körül, nem úgy a Thargodanok, akik az angyalok esküdt ellenségei. Mivel az angyalok nem az anyagi sík lakói, csak mágiával vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Megölni őket csakis az isteni síkon lehetséges, ha erre máshol kerülne sor, akkor visszakerülnek saját síkjukra. Végezni velük csak nagyhatalmú Thargodanok vagy félistenek képesek, mivel "beépített" deus ex machinával rendelkeznek. A védőnővérrel csak akkor fogsz "találkozni" - és akkor mindig - ha ártatlanokat szeretnél lemészárolni. Ebből kifolyólag BA parancsot nem is érdemes rá kiadni, így a T parancsnak sincs sok értelme. Ez a nemes angyal mindennél többre becsüli az élet szépségét, annak védelmére is esküdött fel, így ha teheti se fog veled végezni, nem célja az esztelen gyilkolászás. Fegyvere is csak egy gyenge purifikátor kard ami inkább használatos védekezésre, mint támadásra.
A védőnővér magától nem jön az anyagi síkra, csak akkor, ha megidézik (pl. egy KT tagjai).

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY)
A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad.

MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

HADILOBOGÓ (340. TÁRGY)
Vajon kell-e ékesebb bizonyíték egy szövetség összetartozására, mint a Becsület és Hűség szimbóluma? Mert, bizony, a HADILOBOGÓ egy olyan egyedi varázstárgy, amely éppen ezeket jelképezi! A VIHARLÉGIÓ tagjainak elkötelezettségét az ezüstös fényű selyemre rótt vérvörös rúnák fejezik ki: "Nekünk nincs másunk, mint a Becsület és az örök Hűség". A belézárt hatalmas varázserőnek köszönhetően a zászló +4-et ad hordozója támadásához és +2-t szerencséjéhez. [A Hadilobogó "övként" KF-elhető, azaz, vagy a Hadilobogó van beKF-elve, vagy egy öv.]

ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY)
Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá.

FAGYÖNGY FÜZÉR (342. TÁRGY)
A legendák szerint ezt a különleges varázstárgyat maga Sheran, a földanya készítette leghatalmasabb követői számára. Tehát kizárólag Sheran hívők hordhatják, és nyakláncként KF-elhető. Amíg viseled, a kör eleji varázspont regenerálódáskor valamivel több pontot nyersz vissza (ez kb. +30%, de maximum 20 VP), és megnöveli a szörnyismeret szakértelmet 3-al.

RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

KINCS (344. TÁRGY)
Kevesek részesülnek abban a hatalmas szerencsében, hogy elmondhatják, személyesen bukkantak rá egy-egy régi, elrejtett kincsre. Térképek nélkül még a legelszántabb kincsvadászoknak sincs sok esélye, de azokra se biztos, hogy rámosolyog Fortuna, akiknek esetleg sikerült megszerezniük egy régi vázlatot. Te most már azonban elmondhatod magadról, hogy igazi KINCSre bukkantál. De, hogy megtudd, mit is rejt a láda, ahhoz előbb még ki kell nyitnod. [A KINCS önmagában használhatatlan tárgy. Hogy hozzájuss a valódi tárgyakhoz, az UL hátoldalán üzenj a játékvezetőnek, s ő majd eljuttatja részedre a nyereményt.]

VIHARFELHŐ (345. TÁRGY)

RÓZSASZÍN BUGYOGÓ (346. TÁRGY)
A rózsaszín bugyogó a Serény Múmiák KT tárgya, kizárólag a KT tagjai viselhetik. Az első darabot állítólag Toborzásgátló Vlagyimirtól kapták, cserébe áldozatos munkájukért a Zan-indukátorok építésében. A rózsaszín bugyogót a KF paranccsal lehet felvenni, NADRÁGKÉNT viselhető. Ez az egyedi viselet olyannyira nevetséges, hogy az ellenfél legtöbbször röhögőgörcsöt kap, ha megpillantja, és nehezebben tud harcolni - ennek köszönhetően a rózsaszín bugyogó +2 védettséget ad. Ezenfelül viselete annyira élvezetes, hogy hárommal növeli a szerencsét is.

NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 27 (43) Szint: 24 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 37 (41) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 361/196 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (35) Varázspont: 579/2 Pénz: 2475 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 51/0 Pszi pont: 88/68 EFejl: 17
Eddig összesen 954 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 517 TP-t kaptál. Jelenleg 1 277 521 TP-d van. A következő szinthez még 122 479 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 105. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 ökölvívás: 24/46 (+23%) szúrófegyverek: 14/65 (+17%)
vágófegyverek: 7/40 ütőfegyverek: 7/37 lőfegyverek: 24/33 (+10%)
dobófegyverek: 2/92 (+98%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,66 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 87,89
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 205 időszaki: 159

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/76 (+160%) 2. nyomkövetés: 11/22 (+22%) 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 16/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 14/48
7. felderítés: 7/62 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 22/22 (+22%)
10. taumaturgia: 31/33 (+25%) 11. versengés: 8/43 12. harcművészetek: 24/71
13. zene: 1/82 14. szörnyismeret: 12/81 15. pszi: 14/33 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 6/23 18. bányászat: 10/34
19. úszás: 1/11 20. főzés: 4/80 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 253 (limit: 255), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 36 070.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 479 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 drótszőr (#37) 2 gernim balzsam (#1894) 1 mocsárivércszem (#1758)
20 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
127 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 2 ezüstdarab (#326)
1 inváziós trófea (#2166) 5 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2)
1 mágikus térkép (#2167) 9 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 2 mutáns csont (#331) 6 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(93,62) téfea magofluxok (#98)
(93,63) mocsárivércek (#7143), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), nómenklatúra (#158), vadász varkaudar (#108), varkaudar kósza (#347), Jade Apmot (2956. kalandozó), Gábor a Kalandozó (4565. kalandozó)
(94,64) Leah oltár, vadász quwarg (#241), vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345)
(94,66) élőholt quwarg (#202), Tharr oltár, quwarg harcos (#201)
(95,65) élőholt quwarg (#202), Elenios rúnaköve, Elenios oltár, művészi porolit (#720), varkaudar kósza (#347)
(96,66) művészi porolit (#720), ork sámán (#345), varkaudar kósza (#347)
(96,68) Fairlight rúnaköve
(97,67) vadász quwarg (#241), Dornodon rúnaköve, vark. nekromanta (#173), vadász varkaudar (#108)
(97,68) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720)
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek