| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. okt. 25. 16h:22' EZ A 133. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 134. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
| * 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: tps 50 0 0 | TVP spórolása: 50 pontért |
| * 3. KP: ek 40 4 0 | t. energia kisütése: 40 4 |
| * 4. KP: kf 1559 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat |
| kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
| ef 10 513 | energia fejlesztése 10 |
| ek 334 2 42 | t. energia kisütése: 334 2 42 |
| tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| mak 1 | makró 1 |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
| v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
| v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| v 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével alaposan megvágod a rájanyék testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a halálosztó kain fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain jobb lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-18 életpont.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a halálosztó kain bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 2 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 22, gyógyulás: 1, összesen: -21 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével felnyitod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. 3 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a spagulár testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,89] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy dombi yeti. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kilukasztod a dombi yeti nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
| kt 19 4 | elkészíted a 19. tárgyat (4 darabot) |
| be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a halálosztó kain testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain fekete testét. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-14 életpont.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével felnyitod a halálosztó kain testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 2 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 70, gyógyulás: 1, összesen: -69 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mestervarázsló fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mestervarázsló testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mestervarázsló testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A mestervarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 648 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az elit gárdista páncélozott testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elit gárdista fejét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével megcsapod az elit gárdista testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Az elit gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elit gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 27, gyógyulás: 1, összesen: -26 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac farkát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ekharion testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion jobb karját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével megvágod az ekharion fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 3 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {HD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a karmos tankány jobb középső lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [99,89] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Keletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nukleáris cickány. {max. életpontja: 94-103.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {HD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével végigmetszed a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
| kt 1218 | elkészíted az 1218. tárgyat |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével végigmetszed az uzbány bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kt 259 4 | elkészíted a 259. tárgyat (4 darabot) |
| im | imádkozol |
| szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
| * 1. BP: tpf 50 0 0 | TVP elővétele: 50 pontért |
| * 2. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
| * 3. BP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {HD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
| * 4. BP: h 1271 135 0 | használod az 1271. tárgyat |
| * 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
RYUKU ÁTOKVARÁZS (280. TÁMADÓ VARÁZSLAT)A ryuku hódító nép, akik bizony nem a véletlennek köszönhetik, hogy szigetek százait vonhatták már a fennhatóságuk alá. Fegyverarzenáljuknál csak páncélöltözeteik hatásosabbak, de eddig arról sajnos nem sokat hallottunk, hogy is viszonyulnak a varázslatokhoz. Most viszont a rúnatekercs tartalma megadta a választ: mágiájuk csupán kicsit különbözik a mienkétől, így hát te is elsajátíthattad különös átokvarázslatukat. A kín, amit ezzel a varázslattal ellenfeledre bocsáthatsz elviselhetetlen - áldozatod azonnal elveszíti életerejének 40%-át. Az átokvarázslat elmondása 45 varázspontot igényel, anyagi komponense pedig 2 csepp azúrharmat. |
| KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
| Erő: | 34 (48) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 22 (33) | Támadás: | 51 (53) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (26) | Védekezés: | 36 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
| Egészség: | 16 (29) | Életpont: | 724/519 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 21 (45) | Varázspont: | 826/687 | Pénz: | 1032 arany | Kép. pont: | 6 |
| Tudatpont: | 84/8 | Pszi pont: | 127/82 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 30/36 (+12%) | szúrófegyverek: | 11/16 (+44%) | vágófegyverek: | 25/49 (+2%) |
| ütőfegyverek: | 1/9 | lőfegyverek: | 22/17 (+4%) | dobófegyverek: | 28/30 (+10%) |
| Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (400%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (7 -12.); bumeráng (#249) max. 1 db (13 -20.); bumeráng (#249) max. 2 db (21 -24.); bumeráng (#249) max. 3 db (25 -28.); bumeráng (#249) max. 4 db (29 -32.); vas dobónyíl (#189) (33 -); tolmokov-koktél (#351) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 100,90 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122 |
| Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 10/14 | 2. nyomkövetés: | 10/1 (+27%) | 3. mászás: | 8/29 |
| 4. csapdakészítés: | 26/84 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/2 | 6. gyógyítás: | 3/55 |
| 7. titkosírás: | 2/16 | 8. felderítés: | 2/10 | 9. szörnyidomítás: | 8/50 |
| 10. teológia: | 41/14 (+9%) | 11. taumaturgia: | 68/9 (+55%) | 12. versengés: | 3/70 |
| 13. harcművészetek: | 34/12 | 14. zene: | 6/22 | 15. szörnyismeret: | 13/56 (+22%) |
| 16. pszi: | 21/5 (+9%) | 17. zárnyitás: | 7/22 | 18. vadászat: | 5/6 |
| 19. bányászat: | 9/83 (+40%) | 20. testépítés: | 33/42 | 21. főzés: | 9/68 (+11%) |
| 22. csapatmunka: | 4/18 | ||||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ) |
| elfogod élőholt mirget (#135) szuper hálócsapdával (#274), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274) |
| mászol max. 300 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
| bankba raksz fenőkövet (#1618), remák szivet (#264), galachmitot (#310), karbin plazmát (#199), purifikátor hájat (#269), eknozolt (#540), manifeszt.nyúlványt (#214), vortexvesszőt (#2331) |
| bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig), gyöngymangót (#135) (10 darabig), vas dobónyilat (#189) (10 darabig), jégpasztillát (#1566) (10 darabig), madártollat (#112) (20 darabig), angyalok gyűrűjét (#529) (10 darabig), tolmokov-koktélt (#351) (10 darabig), bronzhegyű nyilat (#94) (10 darabig), lajhár csontot (#236) (5 darabig), szögletes követ (#17) (5 darabig) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 16 lehet) |
| vásárolsz lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), rakolits port (#669) (max. 5 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), óndarabot (#85) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 20 darabot ), tintát (#101) (max. 15 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 6 darabot ), ragasztót (#83) (max. 30 darabot ) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
| revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 24 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | éber kakukk (#3) |
| tulajdonságpajzs (#26) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), gázpajzs (#467) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| lángcsóva (#31) | >> | 18. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 31. szintű lényekre | |
| méregfelhő (#37) | >> | 22. szintű lényekre | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
| háló (#186) | >> | férfiak (#998) | háló (#186) | >> | nők (#999) | |
| háló (#186) | >> | Dögvész (#7495) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | Dögvész (#7495) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | nők (#999) | pszi-acéltorony (#98) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
| piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
| érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (idomítás alatt) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
| 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
| 3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 46, 47, 48, 54, 170. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Folyamatban: 14. |
| Kész: 5, 6, 9, 16, 47. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1024, az összesen kapott pontszám: 243580. (összesen ölhető: 1050 ) | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
| Megölt szörnyek: 35. Szerzett pont: 3789. Beállított erő: 0 Összpont: 3789 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: v 138, v 19, v 188, v 3, v 224, h 745, h 1629, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| kritikus ütés (240) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| harci mágia (334) |
| kétkezes harc (338) |
| időfolyamok (394) |
| megvilágosodás (421) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4839 TU szükséges.) |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
| 6 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
| 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | szögletes kő (#17) | 24 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 40 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
| 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
| 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | keg gomba (#1615) | 4 | kerek kő (#19) | |||
| 2 | kőszem (#304) | 2 | manaszilánk (#2686) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
| 1 | mutáns csont (#331) | 2 | pirkit (#153) | 2 | rókafarok (#124) | |||
| 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
| 4 | vasérc (#152) | |||||||
| 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
| 86 | |
|
|
|
|
|
| 87 | |
|
|
|
|
|
| 88 | |
|
|
|
|
|
| 89 | |
|
|
|
|
|
| 90 | |
|
|
|
|
|
| 91 | |
|
|
|
|
|