Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. szept. 3. 21h:50' EZ A 165. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD 166. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 ingyenf: 2 |
* 1. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
* 4. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris jobb oldalát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt tigris testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 73 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 5, gyógyulás: 13, összesen: +8 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 70 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [73,56] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy dombi yeti. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
kt 17 20 | elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 29 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis jobb hátsó lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a trikornis bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 4 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megütöd a trikornis testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megbököd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A trikornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 2 274 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 88, gyógyulás: 25, összesen: -63 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálmadár bal lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a halálmadár testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 20 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 66, gyógyulás: 19, összesen: -47 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 33 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 37, gyógyulás: 17, összesen: -20 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a pókvadász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálmadár jobb szárnyát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a halálmadár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 20 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 72, gyógyulás: 18, összesen: -54 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrlajhár szőrös testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a szőrlajhár bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szőrlajhár meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 8, gyógyulás: 12, összesen: +4 ÉP}
Tüzet köpsz. 55 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pókvadász jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 5, összesen: -3 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár fekete tollú testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 23 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 67, gyógyulás: 18, összesen: -49 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a halálmadár fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 21 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 72, gyógyulás: 18, összesen: -54 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 1 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 67, gyógyulás: 16, összesen: -51 ÉP}
kt 4 9 | elkészíted a 4. tárgyat (9 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 769 | bemész a 769. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Tüzet köpsz. 75 életpontot sebeztél. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 685 | bemész a 685. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
RÉSZEG KALANDOZÓ (187. ELLENFÉL) A városok utcáin kóborolva, előfordul, hogy összefutsz egy-egy iszonyúan részeg, végtelenül buta és rettentően kötekedő kedvű kalandozóval. Az ilyeneket legjobb elkerülni, mert keményebb ellenfelek némely elvetemültebb szörnynél is, de ha mégis küzdelemre kerül a sor, nos, akkor sem számíthatsz nagy zsákmányra győzelem esetén, mivel az ilyen fickók már tárgyaik/vagyonuk nagy részét elitták/elvesztették. |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY) A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY) A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán. |
KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY) Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani. |
DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY) A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni. |
JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY) Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod. |
LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY) Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet. |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
DORONY DUDA (235. TÁRGY) A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra. |
NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY) Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez. |
EZÜSTTŐR (322. TÁRGY) Az ezüsttőr puha, törékeny, keveset sebző fegyver. Van azonban egy nagyon nagy előnye: sok olyan mágikus teremtményt is meg lehet vele sebezni, amelyet normál fegyverekkel (fa, csont, bronz, vas) nem. Az ezüsttőr 2d4+1 sebzésű szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható. Elkészítéséhez 25 TVP, két ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. |
Erő: | 33 (49) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 22 (30) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 16 (24) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 38/46 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 563/493 | Jellem: | jó (253) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (38) | Varázspont: | 506/7 | Pénz: | 67471 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 24/13 | Pszi pont: | 70/60 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/47 (+42%) | szúrófegyverek: | 23/71 (+4%) | ütőfegyverek: | 23/76 |
lőfegyverek: | 24/75 | dobófegyverek: | 1/13 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
73,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/59 | 2. nyomkövetés: | 12/6 (+12%) | 3. mászás: | 11/36 |
4. csapdakészítés: | 6/96 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/95 | 6. gyógyítás: | 41/47 |
7. titkosírás: | 1/5 | 8. felderítés: | 6/50 | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
10. teológia: | 16/63 (+5%) | 11. taumaturgia: | 21/39 (+7%) | 12. versengés: | 6/95 |
13. harcművészetek: | 14/60 | 14. zene: | 2/25 | 15. szörnyismeret: | 1/54 |
16. pszi: | 8/89 (+6%) | 17. zárnyitás: | 1/6 | 18. vadászat: | 5/33 |
19. vitalitás: | 1/39 | 20. bányászat: | 10/23 (+26%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 35 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 42, 53, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1078, az összesen kapott pontszám: 255825. (összesen ölhető: 1080 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 897 TU szükséges.) |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
208 | arany (#50) | 9 | bot (#4) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
4 | grifftojás (#179) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | 1 | ősi rúna (#2520) | |||
20 | szögletes kő (#17) | 4 | ugh méreg (#166) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | |
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|