Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. szept. 25. 11h:00' EZ A 275. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD 276. játékheted kezdete: okt. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4041 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: v 156 0 0 | elmormolod a 156. varázslatot |
* 5. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
ek 7 16 5 | t. energia kisütése: 7 16 5 |
v 7 64 4 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 22 189 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
lm 77 78 | mozogsz 77 78 |
kf 1528 2168 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat a 2168. tárggyal |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
ftv 155 10010 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot 10. szinttől |
fvh 6 | felt. varázslat haszn. 6 |
tv 107 31 | támadó/véd. varázslat a 107. varázslatot a 31. varázslatot |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
vd 10 | m 10 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 54 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a királygyík farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a királygyík farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,64] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy woor-antilop. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a woor-antilop testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra támadsz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a woor-antilop testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A woor-antilop szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [48,64] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy grákó denevér került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a grákó denevér testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A grákó denevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a fabontó szójer testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal megütöd a fabontó szójer testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a fabontó szójer bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pókvadász testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alattomos manó verdeső szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal megütöd az alattomos manó verdeső szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az alattomos manó bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a fabontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a fabontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csodabogár jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csodabogár jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csodabogár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csodabogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a technokolin jobb középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a technokolin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A technokolin feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a grákó denevér testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a grákó denevér testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A grákó denevér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a technokolin bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a technokolin köpőszervét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a technokolin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A technokolin feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gorombilla nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a gorombilla jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a gorombilla testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [50,65] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi elementál lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta a pszi-energiád egy részét!(-59 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a garokk bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel több döféssel felnyársalod a garokk bal vállát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a húsevő magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a húsevő magszim egyik csápját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a húsevő magszim testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a félelem-járó farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sünmedve bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a sünmedve bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az acéldarázs bal első lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az acéldarázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vízionár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a vízionár puha bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a vízionár jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a lila brekk puha hasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a lila brekk bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lila brekk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vízionár bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vízionár fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a surranó kígyó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tim 2020 | titkosírás megfejtése 2020 |
* 1. BP: h 238 10 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 26 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
VARKAUDAR ÉKKŐ (2168. TÁRGY) Ez az apró kis ékkő, ami kitűzőként tudsz feltűzni a ruhádra (nem foglalja a helyet más kitűzőid elől) a varkaudarok sámánjainak kreálmánya. Viselőjét, amint az harcba bocsátkozik, félelmetes dühvel tölti el, így az berserkerként veti magát a csatába. Szerencsére te nem vagy varkaudar, ezért rád kisebb hatással van az ékkő. Eggyel növeli a támadásodat és a sebzésedet, de eggyel csökkenti a védettségedet. Nem fogod másnak odaadni. |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY) Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY) Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte. |
ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY) Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon. |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
RYUKU RÚNATEKERCS (1162. TÁRGY) A vízálló tekercstartó tartalmát csak dolgod végeztén, a tengerből kimászva van lehetőséged szemügyre venni. A lakat kinyitása - melyen helyenként már rozsdás foltokat fedezhetsz fel - nem okozhat fejtörést, hiszen elég gyatra minőség. Miután szemügyre veszed, mit rejt a tekercs belseje, egyértelművé válik, hogy a ryuku mágusok miért nem óvták jobban a rúnajelekkel vésett papírosokat: ugyanis egy kukkot sem értesz abból, ami a tekercsre van írva. De az nem lehet, hogy a kettős védelemből pont a második állítson meg, gondolod, és azonnal alternatív megoldásokon kezded törni a fejedet. Valahogy biztos elolvashatnád ezeket a sorokat, és megtudhatsz többet is a hódító ryukuk varázstudományáról. Talán olyan dolgot, ami az egész további életedre kihathat. Na de ne szaladjunk ennyire előre... A rúnatekercset, amíg nem fejted meg, mit tartalmaz, nem adhatod át másik kalandozónak. |
NEFIL RÚNA (2522. TÁRGY) Érdekes rúnára bukkantál. Bár semmilyen módszerrel nem érzékeled a mágiáját, ami - tekintve a moa eredetét - nem meglepő, mégis valahogy hasznos tulajdonsággal bír: tested és elméd is megerősödik (+1 minden tulajdonságodra). Több nefil rúna hatása nem adódik össze, és nem tudod egyszerre KF-elni a nozar rúnával. Figyelem, a rúnák egy új tárgyhely a karakter felszerelései között. A rúnák a korábbi felszereléseidhez hasonlóan KF-elni kell ahhoz, hogy kifejtsék a hatásukat, de egy speciális "slotra", a rúna slotra mennek. A rúnákat nem veszítheti el a karakter, nem lophatóak és nem átadhatóak. Egyszerre bármennyi rúnád lehet "KF-elve", de több egyforma rúna hatása nem adódik össze. A rúnák találkozáskor nem íródnak ki a karakter felszerelései között. |
Erő: | 25 (31) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 34 (35) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 111/111 év |
Egészség: | 23 (24) | Életpont: | 294/294 | Jellem: | semleges (+8) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (26) | Varázspont: | 714/29 | Pénz: | 1054 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 36/11 | Pszi pont: | 105/1 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | 23/50 (+5%) | vágófegyverek: | 12/32 (+20%) |
ütőfegyverek: | 11/68 (+76%) | lőfegyverek: | 23/65 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (300%) << vadászkés (#1264) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
50,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 852 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/90 | 2. nyomkövetés: | 21/15 | 3. mászás: | 2/82 |
4. csapdakészítés: | 8/85 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 1/74 | 6. gyógyítás: | 15/25 |
7. titkosírás: | 4/55 | 8. felderítés: | 3/33 (+27%) | 9. szörnyidomítás: | 1/36 |
10. teológia: | 13/26 (+19%) | 11. taumaturgia: | 56/66 (+45%) | 12. versengés: | 2/35 |
13. zene: | 1/86 (-1488%) | 14. szörnyismeret: | 5/38 | 15. pszi: | 14/11 (+13%) |
16. zárnyitás: | 6/74 (+512%) | 17. vadászat: | 5/8 | 18. bányászat: | 11/9 |
19. főzés: | 7/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázspáncél (#156) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | villámcsapás (#50) | >> | karmos tankány (#137) | |
villámcsapás (#50) | >> | troll ritualista (#365) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi rák (#61) (málhás: +4 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 8, 9, 10, 22, 24, 41, 42, 53, 170. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 614, az összesen kapott pontszám: 76400. (összesen ölhető: 1212 ) |
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a fzversenyben. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
mérgezett fegyver (119) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3388 TU szükséges.) |
Összsúly: 92.65 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | csontszablya (#64) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
21 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 4 | aranygyűrű (#193) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | destabilizátor (#1275) | 3 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 2 | gernim balzsam (#1894) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
5 | grifftojás (#179) | 4 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 20 | madártoll (#112) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 6 | ork csodaszer (#1228) | 3 | ősi rúna (#2520) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | titanitdukát (#1480) | 9 | tüske (#22) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar ékkő (#2168) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vasérc (#152) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | |
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|