Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 11. 13h:04' EZ A 356. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD 357. játékheted kezdete: jún. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1563 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
ek 273 1 6 | t. energia kisütése: 273 1 6 |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 156 | elmormolod a 156. varázslatot |
ek 7 21 5 | t. energia kisütése: 7 21 5 |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
139 | 140 | 141 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 127 220 | bemész a 709. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [143,99] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Észreveszel egy smirglibokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku futárbérenc nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 arany. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 153 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}
(Továbbmész...) [145,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített roguena nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena jobb első lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a roguena testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [146,99] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy púdersziklát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woorgard. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a woorgard testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [148,99] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [149,99] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 58.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: le 1563 0 0 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 28 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL) Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől. |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 25 (27) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 13 (16) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 12 (14) | Életpont: | 285/233 | Jellem: | gonosz (149) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 23 (33) | Varázspont: | 318/21 | Pénz: | 556 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 30/2 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/20 (+96%) | vágófegyverek: | 4/74 | ütőfegyverek: | *25/100 |
dobófegyverek: | *23/100 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -12.); bumeráng (#249) (13 .); ubuk dobónyíl (#138) (14 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
150,99 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/86 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 19/72 (+8%) | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 4/40 | 5. csapdakészítés: | 14/67 | 6. csapdaészlelés: | 3/26 |
7. gyógyítás: | 12/12 | 8. titkosírás: | 1/55 | 9. felderítés: | 4/10 |
10. szörnyidomítás: | 3/31 | 11. teológia: | 10/107 | 12. taumaturgia: | 20/42 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 2/78 | 15. zene: | 1/22 |
16. szörnyismeret: | 10/65 | 17. zárnyitás: | 9/70 | 18. vadászat: | 3/62 |
19. bányászat: | 11/84 (+55%) | 20. testépítés: | 5/60 (+31%) | 21. úszás: | 7/35 (+26%) |
22. főzés: | 8/23 (+16%) | 23. csapatmunka: | 2/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 91 TVP-ért |
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Mnebolath (#237) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
láthatatlanság (#76) | varázspáncél (#156) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mérgezd meg öt kalandozó álmát! (teljesítve) |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) Emelj számomra monolitot! [A monolit felépítésének titkát Chara-dintól, tudati képesség útján lehet megszerezni.] (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1087 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 129.00 kg | Megterheltség: 153% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
447 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | kaja (#2) | 3 | ragasztó (#83) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | ubuk tüske (#131) |
140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|