Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 10. 9h:05' EZ A 224. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD 225. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
hu 307 308 110 | hulladék: 307 308 110 |
hu 1553 112 1533 | hulladék: 1553 112 1533 |
tv 33 32 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 32. varázslatot |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megvágod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [91,55] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
jlk 1471 | jelszó kimondása 1471 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 78 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a massza jobb első lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. Vaskarddal felnyitod a massza jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a massza nyitott pofáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [93,54] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Quirov. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Quirov testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Quirov testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a Quirov bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Quirov megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 69 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
be 579 | bemész az 579. épületbe |
be 50 | bemész az 50. titkos labirintusba |
lm 3 5 8 | mozogsz 3 5 8 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 22 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az udvari mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az udvari mágus testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az udvari mágus nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az udvari mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a palotaőr testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a palotaőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a palotaőr jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a palotaőr bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a palotaőr testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a palotaőr jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a palotaőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a palotaőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
dd 40 183 | eldobod a 40. tárgyat a 183. tárgyat |
lm 10 12 905 | mozogsz 10 12 905 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a palotaőr fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a palotaőr testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a palotaőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a palotaőr bal oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
lm 15 15 900 | mozogsz 15 15 900 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a palotaőr jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a palotaőr jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 14 15 13 | mozogsz 14 15 13 |
av 13 | alakváltás 13 |
ef 12 519 | energia fejlesztése 12 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL) Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum előtt, inkább dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két támadó és védekező varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek. |
BUNKÓSBOT (9. TÁRGY) Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik. |
PALOTAŐR (134. ELLENFÉL) A palotaőrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent ők őriznek, a király és a helytartók feleségeitől kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt. |
KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY) Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet. |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY) Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
Erő: | 13 (17) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 21 (22) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 19 (22) | Védekezés: | 18 (21) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 244/218 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (25) | Varázspont: | 292/59 | Pénz: | 427 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 106/47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13/50 (+33%) | vágófegyverek: | 23/30 (+3%) | ütőfegyverek: | 3/32 |
lőfegyverek: | 22/14 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) max. 1 db (7 -13.); tüske (#22) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,53 mezőn táborozol, az 50. labirintusban, 1. szinten, 13. ponton |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/21 | 2. nyomkövetés: | 25/54 (+15%) | 3. mászás: | 4/92 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 11/27 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/50 (+21%) | 6. gyógyítás: | 16/48 |
7. titkosírás: | 3/67 (+12%) | 8. felderítés: | 4/78 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 7/6 (-1%) | 11. taumaturgia: | 13/46 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 1/23 |
13. versengés: | 2/79 | 14. zene: | 2/1 | 15. szörnyismeret: | 11/88 (+22%) |
16. pszi: | 14/7 (+8%) | 17. zárnyitás: | 11/24 (+36%) | 18. vadászat: | 1/35 |
19. bányászat: | 12/45 | 20. főzés: | 5/21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Métely (#7000), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | troll ritualista (#365) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tüskepajzs (#30) | >> | troll ritualista (#365) | védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 71 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 690 TU szükséges.) |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
$1 | bőrpáncél ($51) | $1 | bőrsisak ($57) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||
1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | * | láncing (#222) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rejtőköpeny (#277) | 1 | rézpajzs (#73) | ||
$1 | rézpáncél ($71) | $1 | rézsisak ($72) | 1 | * | sárga erőöv (#276) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
$6 | bronzpenge ($126) | 1 | bunkósbot (#9) | $1 | csontszablya ($64) | |||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 5 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | rövid kard (#171) | ||
5 | szögletes kő (#17) | 5 | * | tüske (#22) | 1 | * | vaskard (#2084) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | $1 | aranygyűrű ($193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | ||
$1 | * | ezüst papi karkötő ($308) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 4 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | fülemüle síp (#1576) | ||
5 | gernim balzsam (#1894) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | helytartói jogar (#228) | ||
11 | kaja (#2) | $1 | karócsapda ($163) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 10 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
$1 | tüskecsapda ($242) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 74] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 19] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 21] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 91] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 84] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 77] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 92] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
44 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
9 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 10 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | 5 | magszim bél (#103) | 1 | pirkit (#153) | ||
5 | + | remák szív (#264) | 2 | smirglilevél (#29) | $1 | + | vapár ág ($110) | |
4 | vasérc (#152) |
Összsúly: 71.63 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aurach bőr (#658) | 50 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 14 | gyöngymangó (#135) | 3 | karbin plazma (#199) | 1 | Morgan kristálya (#659) | $1 | rinóbőr ($651) | 86 | sallank karom (#128) | $1 | sámán erszény ($650) | $2 | szulfagor agyar ($677) | 2 | varázskő (#305) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 121 | madártoll (#112) | 1 | méregfog (#1553) | |||
1 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 9 | tüske (#22) | |||
9 | vapár ág (#110) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
370 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 6 | bronzpenge (#126) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | helytartói jogar (#228) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | rézpajzs (#73) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|