106. forduló, 108. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 7. 12h:10'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,18] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku gárdista nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 280.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: kf 1562 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

ftv felt. tám/véd. varázslat
Összes feltételes támadó/védekező varázslás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

a 205 4523 1 átadod a 205. tárgyat a 4523. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kazmár gyökeret Torgeist részére. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

tv 31 33 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 33. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 267.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[8,17] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy szutykos remák. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák lebegő nyúlványait. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a szutykos remák jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [8,16] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [9,15] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 249.]

m 8 mozogsz északra
[9,14] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vemhes Guppi. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 243.]

szm 89 megölöd a 89. szörnyet
Unod már, hogy ez a sörényes ubuk állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kőkéssel felnyitod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 243.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[8,13] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy ragyás burástya van - állapítod meg a nyomokból. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Nagy reccsenéssel a ragyás burástya belezuhan a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Had'lámmidvan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész "
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy copfos aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Raia ministránsa. Egy arany pikkelyvértet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy földsárkány trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Továbbmész.

(Továbbmész...) [9,13] A bozótost dombság váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel megvagdalod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák bal első lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 207.]

kt 6 8 elkészíted a 6. tárgyat (8 darabot)
Begyűjtöttél 8 kőkést. Erőd TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 183.]

cir 23 vándorcirkusz látogatása 23
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 3 1 3 mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre
[10,14] Még mindig dombos terepen vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy rőtmanó. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a rőtmanó bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [11,13] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar mágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [12,14] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy varkaudar mágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar mágus testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Látsz egy varkaudar falut. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Napsugár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 165.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar jobb karját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl, egy rézsisak, egy csontpálca (ld. enc.), 5 mérg. ubuk tüske és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 120.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 100.]

kt 312 3 elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 70.]

id 111 70 idomítod a 111. szörnyet 70 pontért
Hozzálátsz a ragyás burástya neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 10 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 100 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [70 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: le 1562 0 0 leveszed/lerakod az 1562. tárgyat
Lecsatolod a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. 2 kaját nyel le a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTPÁLCA (329. TÁRGY)
A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

Erő: 26 Szint: 19 Merészség: 7/1 Magasság: 110 cm
IQ: 20 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 60/60 év
Egészség: 17 Életpont: 267/268 Jellem: gonosz (140) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 126/87 Pénz: 2449 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 32/10
Eddig összesen 888 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 115 TP-t kaptál. Jelenleg 348 359 TP-d van. A következő szinthez még 101 641 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 12/96 (+44%) ütőfegyverek: 24/90 (+2%) lőfegyverek: 23/42 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -12.); tüske (#22) (13 .); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,101 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 102,101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/40 2. nyomkövetés: 24/59 (+35%) 3. mászás: 11/38
4. csapdakészítés: 11/26 (+23%) 5. csapdaészlelés: 2/90 6. gyógyítás: 12/44
7. titkosírás: 2/57 8. felderítés: 5/3 (+24%) 9. szörnyidomítás: 5/31 (+77%)
10. teológia: 7/56 (+8%) 11. taumaturgia: 10/19 (+10%) 12. versengés: 3/31
13. zene: 1/33 14. szörnyismeret: 13/44 (+20%) 15. zárnyitás: 9/25
16. vadászat: 3/44 17. bányászat: 25/94 (+48%) 18. főzés: 3/88 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pszinapszis (#974), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével. (teljesítve)
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 95.71 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205) 1 madártoll (#112)
6 tüske (#22) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 3 borkonyó bibe (#312) 1 csontpálca (#329)
8 kőkés (#6) 19 mákrózsa virág (#56) 5 mérg. ubuk tüske (#137)
2 mocsári penke (#148) 1 remák szív (#264) 1 rézsisak (#72)
3 spiritusz (#170) 5 tinta (#101) 5 ubuk tüske (#131)
1 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

6 7 8 9 10 11 12 13
12
13
14
15
16
17
18
19
(8,13) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Fairlight oltár, 28. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy alakváltó férfi
(8,16) manaelementál (#290), 48. jellempróba, oltár
(8,17) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kardfogú fülemüle (#146), szutykos remák (#191)
(9,13) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(9,14) rájanyékek (#58), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, sörényes ubuk (#89)
(9,15) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102)
(10,14) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, rőtmanó (#55)
(11,13) varkaudar mágus (#128), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 31. jellempróba, érclelőhely
(12,14) varkaudar mágus (#128), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189)

Üzenet küldése a karakternek