106. forduló, 108. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 7. 12h:06'
EZ A 620. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
621. játékheted kezdete: márc. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,20] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+19 tvp ). Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku csapásvezető nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 270.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[107,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 45, gyógyulás: 20, összesen: -25 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [106,21] Továbbra is síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [105,22] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a proteinfecske testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [45 pontot használtál fel, van még 195.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[104,23] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trollfa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A trollfa lendületes ütése célt téveszt. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-15 életpont)! A trollfa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 15, gyógyulás: 10, összesen: -5 ÉP}

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 göcsörtös bunkó. Magadhoz veszed őket. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [103,24] A terep továbbra is sűrű erdő. Ezt az erdőt Fekete Erdőnek hívják, a benne lakozó rémségekről elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriáspók. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod az óriáspók jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 749 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}

Utad során felfedezel egy óriás liánt. Észreveszel egy phua-kúpot.

(Továbbmész...) [102,24] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a sörényes ubuk jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-1 életpont.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk bal középső lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 361 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 1, gyógyulás: 7, összesen: +6 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 165.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[101,23] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy templomot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,22] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a drasmólyom testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a drasmólyom belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 3 gyöngymangót. Miután lemásztál, továbbindulsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a trikornis bal vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a trikornis jobb első lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A trikornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 772 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol az elf nő letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 36 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [55 pontot használtál fel, van még 110.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy trikornist. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 77.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 39. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 22 (32) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (23) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (26) Életpont: 446/410 Jellem: gonosz (83) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (31) Varázspont: 258/38 Pénz: 8109 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 17/2
Eddig összesen 720 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 694 TP-t kaptál. Jelenleg 394 454 TP-d van. A következő szinthez még 55 546 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar felderítő, hadroszaurusz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/56 (+32%) szúrófegyverek: *20/101 vágófegyverek: 14/9 (+9%)
ütőfegyverek: 2/70 lőfegyverek: 15/99 (+6%) dobófegyverek: 5/67 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
102,22 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/76 2. nyomkövetés: 17/88 (+15%) 3. mászás: 9/53 (+4%)
4. csapdakészítés: 8/72 5. csapdaészlelés: 2/62 (+6%) 6. gyógyítás: 15/72
7. titkosírás: 2/37 8. felderítés: 3/64 9. szörnyidomítás: 3/48
10. teológia: 16/8 (+38%) 11. taumaturgia: 3/99 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/44
13. versengés: 8/63 14. zene: 7/10 (+33%) 15. szörnyismeret: 8/50 (+20%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 4/6 18. bányászat: 7/91
19. főzés: 2/76 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
jók (#990) (csak egyszer), színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 41 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 989 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

Összsúly: 185.21 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 6 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 göcsörtös bunkó (#123)
4 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 9 madártoll (#112)
1 trikornis szarv (#198) 10 tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131)
4 ugh méreg (#166) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
19
20
21
22
23
24
25
(101,23) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 21. jellempróba
(102,22) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), drasmólyom (#60), trikornisok (#104), egy elf nő
(102,24) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, 41. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
(103,24) óriáspók (#303), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), phua-kúp (#372)
(104,23) trollfák (#80)
(105,22) Sheran oltár, proteinfecske (#139)
(106,21) vérszomjas csüldő (#114), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, 39. jellempróba
(107,20) quwarg harcos (#201), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(108,20) a 49. labirintus bejárata

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.03.07 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 2.)
2017.03.07 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 4.)
˙

Üzenet küldése a karakternek