Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sárkánykölykök
Küldd el képeslapként!
Talán ezelőtt még soha nem hallottál arról, hogy sárkánytenyésztésre adná valaki a fejét, de hidd el, létezik ilyen. Egy távoli nép fiai hónapokig nevelgetik az "apró" jószágokat, hogy aztán őket "szőrén" meglovagolva, az éppen aktuális háborúba induljanak a hátukon.
Nézz szét a galériában!
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Titanitdukát aukció - 2024. nyár
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Varázsdimenziók lapelemzés 1. rész (19)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)
TF help (6657)
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (9)

További témák...

2024-06-21 22:07:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Cinty 107. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 9. 10h:34'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: nov. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 973
Extra forduló: 4

CINTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,108] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 40 madártollat (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 25 kaját (62 arany), 1 shinai gömböt (69 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 arany papi karkötõ (eladási ár: 635 arany, ebbõl a kezelési költség: 63 arany), 1 mászókampó (eladási ár: 224 arany, ebbõl a kezelési költség: 22 arany), 3 mutáns csont (eladási ár: 104 arany, ebbõl a kezelési költség: 10 arany), 6 bumeráng (eladási ár: 204 arany, ebbõl a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét. A táborozás 1. napján találkozol Bitang Barnabás sal. Elenios felszentelt papja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy elit csatavértet, egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy õszapó piheg a vállán. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. A kalandozó kacagva elõveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elõ. A hatás fantasztikus! (+1 jóság.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Etorlán, amikor összefutottatok, adott neked egy remák szivet. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a kétfejû troll (ld. enc.), a tüskés harci gromak (ld. enc.), a quwarg királynõ (ld. enc.), a dehidrátor (ld. enc.), a szõrös bozsó (ld. enc.) és a Lord Kovács József (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) moa katalizátort (ld. enc.), Mágikus Koponyát (ld. enc.), Fekete Kehelyt (ld. enc.), Szent Kulacsot (ld. enc.), Fairlight köpenyét (ld. enc.) és rózsaszín bugyogót (ld. enc.). Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+82 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+50 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+24 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)] Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy színes dözmöng nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 279.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]


vi 5 viselkedésed: 5
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettõl kezdve 5. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.] [A parancs tárolásra került.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Fõzõcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Rögtön találsz 9 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 161 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 252.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 242.]

v 96 96 107 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[96,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltetõ Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Hideg fémtõl meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 232.]

pbe 2000 beraksz a bankba 2000 aranyat
(Csak 1328 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1930 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

bb 1113 112 214 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (112 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 22 madártollat. Beraksz a bank széfjébe 1 manifeszt.nyúlványt. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kb 326 271 199 kiveszel a bankból a 326. tárgyat (271 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 4 ezüstdarabot. Kiveszel a bank széfjébõl 1 szürke bõrkesztyût. Kiveszel a bank széfjébõl 4 karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

pki 1500 kiveszel a bankból 1500 aranyat
Kiveszel a bankból 1500 aranyat. A számládon van még 430 arany. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

pbe 1500 3010 beraksz a bankba 1500 aranyat
Miss Re Beka számlájára átutalsz 1500 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
[97,107] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy fény szentélyét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa gyõzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy orgyilkos. {támadása: 10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Eladsz 1 magszim belet 5 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért, 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért.

Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemû troll férfival. Bõre bronzként csillog. Fairlight eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy aranyláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr kesztyût, egy láncinget, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. {max. életpontja: 263.} Összeismerkedtek. Az õ neve Borovicska. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Õsi hajnal lovagjai. "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [104,108] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vapár cserjét. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,107] Véget ér az erdõ. Dombos terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy északi aurach. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az északi aurach bal hátsó lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 208.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[103,106] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bíbor szulfagor. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt a bíbor szulfagor agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [102,105] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevõ került az utadba. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az emberevõ bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az emberevõ ragyás irháját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az emberevõ jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az emberevõ karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az emberevõ száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [102,104] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bibircsók-óriás került az utadba. {támadása: 14.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás szõrös kezét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 175.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tûzesõ. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! 3.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! [30 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[103,103] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy mûvészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [102,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely keletrõl folyik nyugatra. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy varkaudar falu van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. {max. életpontja: 131-155.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot sebeztél. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szutykos remák egyik csápját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +9 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-7 pszi pont, -1 TU.) Vasalt bunkóval eltalálod a szutykos remák szõrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +7 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont, -2 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar behemót trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szutykos remák trófeát. 1214 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ezt a szerencsét. 2 aranyérme fekszik elõtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar íjász! Ezt kerested. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszõt lõ ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvesszõ. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a fõtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élõholt mirg jön feléd.

Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az élõholt mirg fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élõholt mirg bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élõholt mirg csõrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezébõl, mire vinnyogva menekül vissza társai gyûrûjébe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy tolmokov-koktél, egy rövid íj és egy rézsisak. Egy varkaudar támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar nyakát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást. {támadása: 9.}

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bõrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltûnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+6.}

Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák lebegõ nyúlványait. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a szutykos remák szõrös testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +6 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont, -3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu fõterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: A következõ kincseket találtad: egy kígyóbõr kesztyû, egy vashegyû nyíl, egy bõrsisak, egy láncing és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerõ). [-6 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mûvészi porolit van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy sörényes ubuk. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Összeismerkedtek. Az õ neve Scorpio. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy aranypikkely! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [74 pontot használtál fel, van még 71.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 66.]

m 6 mozogsz nyugatra
[101,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebbõl sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült varkaudar behemót közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával megcsapod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 40 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 606 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élõholt mirg. {támadása: 7.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az élõholt mirg bal vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élõholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élõholt mirg csõrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Az élõholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [19 pontot használtál fel, van még 47.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 47.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Jártadban belerúgsz 5 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [14 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következõ körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉTFEJÛ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejû troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erõsebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejû troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testû, kemény páncélú mindenevõk. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letûnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta õket, de mostanra már a puszták vadon élõ, kicsinyeiket bõszen védelmezõ lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségû sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni õket.

QUWARG KIRÁLYNÕ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerû társadalomban élõ quwargoknak van királynõje, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynõvel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynõ minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendõ bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynõ harapása erõsen mérgezõ. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütõfegyver alkalmas.

DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testû ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testébõl a vizet. Gyakran lõnek ki hõsugarat a szemükbõl is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlõben levõ) vizet párologtatják el, majd fogják fel bõrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

SZÕRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY)
A szõrös bozsó a sûrû erdõk hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szõrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építõ segédmunkás válhat belõle. Ha nem akarsz ilyesmivel veszõdni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval.

LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL)
Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belõle az erõ és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe õ. Ha bárki akárcsak szóban megkérdõjelezné ezt, hûséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetõn. S hogy ki kerülne ki gyõztesen a küzdelembõl? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése.

MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejû! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idõk mágusai által tervezett folyamat?

MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY)
Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyû kõbõl készült fejfedõ készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselõjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepõ felfedezést fogsz tenni.]

FEKETE KEHELY (283. TÁRGY)
Ez a gyönyörûséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kõbõl van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthetõ a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet.

SZENT KULACS (285. TÁRGY)
Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran fõpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyezõdõ, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértõ, kellõképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Fõzetét, egy varázslatos italt, amelybõl összesen tíz csepp fér a kulacsba.

FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY)
Ezt a sárga, aranymintákkal teleszõtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidõre megnõ hárommal.

RÓZSASZÍN BUGYOGÓ (346. TÁRGY)
A rózsaszín bugyogó a Serény Múmiák KT tárgya, kizárólag a KT tagjai viselhetik. Az elsõ darabot állítólag Toborzásgátló Vlagyimirtól kapták, cserébe áldozatos munkájukért a Zan-indukátorok építésében. A rózsaszín bugyogót a KF paranccsal lehet felvenni, NADRÁGKÉNT viselhetõ. Ez az egyedi viselet olyannyira nevetséges, hogy az ellenfél legtöbbször röhögõgörcsöt kap, ha megpillantja, és nehezebben tud harcolni - ennek köszönhetõen a rózsaszín bugyogó +2 védettséget ad. Ezenfelül viselete annyira élvezetes, hogy hárommal növeli a szerencsét is.

SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerûen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

TÛZESÕ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekezõ Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Elõször megjelenik egy füstfelhõ a feje fölött, majd a következõ pillanatban apró, égõ tûzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. Attól függõen, hogy idõben félreugrik-e vagy sem, a célpont 10d10 ill. 5d10 tûzsebzést fog elszenvedni. Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.



KARAKTERLAP
Cinty, egy kopasz, barna szemû troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bõröd gránitszürke. Tharr kisebb papja vagy. Papi hited: 121. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

 Erõ:20 (29)  Szint:17  Merészség:5/4 Magasság:259 cm 
 IQ:23  Támadás:18  Agresszió:3 Testsúly:459 kg 
 Ügyesség:18 (19)  Védekezés:25  Menekülés:20 % Életkor:18/18 év 
 Egészség:18  Életpont:309/159  Jellem: semleges (+3) Tul. pont:
 Szerencse:20 (23)  Varázspont:189/67  Pénz:35 arany Kép. pont:
 Tudatpont:12/-3   Pszi pont:41/-4      EFejl:
Eddig összesen 601 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7661 TP-t kaptál. Jelenleg 198971 TP-d van. A következõ szinthez még 61029 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, szutykos remák, élõholt quwarg. A 107. fordulódban 430 arany került a bankszámládra. 430 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 3/0   szúrófegyverek: 10/65   vágófegyverek:13/80 (+40%)
  ütõfegyverek: 20/44 (+12%)   lõfegyverek: 16/9 (+15%)   dobófegyverek:9/73 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << vashegyû lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -7.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (8 -9.); bronzhegyû nyíl (#94) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -13.); ubuk tüske (#131) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 6/89   2. nyomkövetés: 21/94 (+29%)   3. mászás:10/12
  4. csapdakészítés: 9/1 (+6%)   5. csapdaészlelés: 2/1   6. gyógyítás:16/74
  7. titkosírás: 2/50   8. felderítés: 5/53 (+25%)   9. szörnyidomítás:3/44
  10. teológia: 12/94 (+30%)   11. taumaturgia: 10/31 (+17%)   12. szerencsejáték:1/44
  13. versengés: 2/75   14. harcmûvészetek: 5/0   15. zene:1/70
  16. szörnyismeret: 5/92 (+18%)   17. pszi: 7/26 (+13%)   18. vadászat:3/25
  19. bányászat: 6/48 (+54%)   20. fõzés: 6/42 (+16%)   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 45% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
kutatsz max. 95 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot , csak egyszer), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), érzõ szívû dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amõba (#420), halálhozó (#419)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Etorlán (#5033), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)csupasz izom (#28)óriáserõ (#53) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) $1   bõrsisak ($57) 1 * gromak páncél (#270)
1   gyöngyberakásos öv (#732) $1   kígyóbõr kesztyû ($49) 1 * kvazár sisak (#266)
1   láncing (#222) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * monstrum vállvédõ (#1577) $1   rézsisak ($72) $1   sárga erõöv ($276)
1   szürke bõrkesztyû (#271) 1 * varkaudar csizma (#317)    
Fegyverek és lövedékek
9   bronzhegyû nyíl (#94) 2   bumeráng (#249) 1   ezüsttõr (#322)
1 * fúvócsõ (#20) 1 * harci kalapács (#174) 1   hosszú íj (#111)
1   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2   mérg. ubuk tüske (#137) 2   mérgezett vasnyíl (#187)
$1   nyílvesszõ ($108) 1   parittya (#18) $1   rövid íj ($107)
1   ryuku szablya (#695) 1   tolmokov-koktél (#351) 12 * tüske (#22)
1   ubuk dobónyíl (#138) 31   ubuk tüske (#131) 8   vas dobónyíl (#189)
1 * vasalt bunkó (#181) 1   vashegyû lándzsa (#182) 1   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1 * gránit szimbólum (#144) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * Tharr Keresztje (#287) 1 * umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 3   aranypikkely (#415) 3   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 3 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
2   fáklya (#36) 1   fûszerkeverék (#1170) 1 + hebrencs csapda (#147)
37   kaja (#2) 1   kulcskarika (#648) 1 + megbûvölt utazóláda (#1218)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   shinai gömb (#348) 1   szeksztáns (#32)
1   tatu dob (#234) 1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)
$1   varkaudar pálinka ($1137)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 15]
4   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
1   molluszk ház (#353) [benne 1 korty degradátor váladék (#354), fér még: 5]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 89]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 24]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
3   zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 53]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5   acélpengõke (#231) 48   álompor (#396) 3   aurach fog (#657)
6   csillezsályalevél (#1253) 11   drótszõr (#37) 6   elkarog szõr (#665)
4   ezüstdarab (#326) 1   fabontó (#106) 7   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 1   grákóbõr (#41) 1   gyíkfû (#201)
10   gyöngymangó (#135) 2   halcsont (#390) 4   kaktusztüske (#114)
5   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 4   madártoll (#112)
2   mákrózsa virág (#56) 2   mocsári penke (#148) 3   móri gyümölcs (#116)
3   nektoraf faggyú (#667) 1   ormánygõte csont (#21) 16   pirkit (#153)
1   púderkõ (#119) 3   remák szív (#264) 4   rókafarok (#124)
7   sallank karom (#128) 11   smirglilevél (#29) 7   sünmedve tüske (#14)
1   szockó hólyag (#355) $2   szulfagor agyar ($677) 1   szuperkötél (#209)
1   varkaudar csont (#1113) 1   varkaudar tekercs (#653) 5   vasérc (#152)

Összsúly: 82.30 kgMegterheltség: 100%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 224% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3   ezüsthegyû nyíl (#323) 82   madártoll (#112) 2   manifeszt.nyúlvány (#214)
2   mérg. vas dobónyíl (#190) $2   rejtõköpeny ($277) 14   varkaudar csont (#1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1284 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
2 bronzhegyû nyíl (#94) 5 kaja (#2) 18 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 9 ubuk tüske (#131)
3 ugh méreg (#166) 6 varkaudar csont (#1113)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 bõrsisak (#57) 3 csillezsályalevél (#1253)
4 ezüstdarab (#326) 4 karbin plazma (#199) 1 kígyóbõr kesztyû (#49)
1 láncing (#222) 1 nyílvesszõ (#108) 2 remák szív (#264)
1 rézsisak (#72) 1 rövid íj (#107) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szürke bõrkesztyû (#271) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vashegyû nyíl (#176) 32 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(101,101) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), Fairlight oltár, 40. jellempróba, mûvészi porolit (#720),
varkaudar behemót (#189), élõholt mirg (#135)
(102,101) varkaudar íjász (#687), élõholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191),
varkaudar falu (#1109), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Scorpio (1094. kalandozó)
(102,102) patak, szutykos remák (#191)
(102,104) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), Tharr oltár, érclelõhely
(102,105) emberevõ (#119), csillezsálya (#1252, belõle készíthetõ: #1253)
(103,106) vaskohó (#155), érclelõhely, bíbor szulfagor (#358)
(103,107) vaskohó (#155), oltár, érclelõhely, északi aurach (#350)
(104,108) vapár cserje (#109, belõle készíthetõ: #110)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.