Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. márc. 7. 12h:11' EZ A 195. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD 196. játékheted kezdete: márc. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
be 698 5 | bemész a 698. épületbe |
a 318 5079 1 | átadod a 318. tárgyat az 5079. kalandozónak (1 darabot) |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
tv 50 31 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 31. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 45, gyógyulás: 12, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt.
ve 317 1 | megveszed a 317. tárgyat 1 |
kf 2168 317 | kézbeveszed/felveszed a 2168. tárgyat a 317. tárggyal |
ve 108 200 | megveszed a 108. tárgyat 200 |
kf 107 108 | kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
m 6 1 8 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északra |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. [+2% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 373 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 26, gyógyulás: 16, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [74,82] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 12, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 1389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 11, gyógyulás: 14, összesen: +3 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. [+2% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 1389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 26, gyógyulás: 18, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [74,81] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Itt csata lesz.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. [+3% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 691 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 373 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 36, gyógyulás: 17, összesen: -19 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 68 életpontot sebeztél. [+3% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 83, gyógyulás: 30, összesen: -53 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 13, gyógyulás: 18, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [76,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 5, gyógyulás: 17, összesen: +12 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal eltalálod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1738 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 58, gyógyulás: 20, összesen: -38 ÉP}
im | imádkozol |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [78,77] Füves síkságra érkeztél.
(Továbbmész...) [79,76] Továbbra is síkságon vagy.
h 1589 687 689 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 691 692 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 693 189 | használod az 1589. tárgyat |
ef 48 506 | energia fejlesztése 48 |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY) Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át. |
QUWARG KAPUŐR (7349. SZÖRNY) A szuperboly védelme különleges testfelépítésű, és még különlegesebb képességű quwargok kifejlődését tette szükségszerűvé. A kapuőrök életének célja, hogy mindenáron megvédjék a szuperboly bejáratát, nem számít, hogy ez milyen áldozattal jár. A bennük lévő iszonyatos mennyiségű és erejű robbanógáz, a kapuőr halálakor belobban, és minden élőt elpusztít a közelben, legyen az quwarg, vagy idegen behatoló. Nem csoda, hogy a szuperbolyt még a xenók is elkerülik. A kapuőrt nem könnyű elpusztítani, így ez a fajta kataklizma csak ritkán igen következik be. Talán annyit érdemes még tudni, hogy a kapuűr savlehelete mindenféle fémtárgyat képes elpusztítani. |
QURQUMMA, A KAPUŐR (7350. SZÖRNY) Qurqumma a legöregebb quwarg kapuőr. Öregebb talán a boly összes lakójánál, beleértve a kolonizátort, a kisebb isteneket, és az anyakirálynőket is. A korral persze nem csak a tapasztalata nőtt meg, hanem a harci tudása is, és ha netán arra számítanál, hogy ez a vénséges-vén quwarg tán végelgyengülésben fog elpusztulni a szemed láttára, akkor ki kell, ábrándítsalak. Sokkal erőteljesebb és fürgébb, mint a többi kapuőr, ráadásul ő valami parancsnokféle közöttük. Ritkán látni a szuperboly bejáratában. Sokkal inkább a tojócellák, és a tojások közelében szokott őrjáratozni. |
HOLLE ANYÓ (259. TESZT SZÖRNY) Holle anyó egy, a TF-en nem létező szörny, ezért már az is baj, hogy egyáltalán olvasod ezt az enciklopédiát. Holle anyó azért van, hogy mindenféle új lényképességet, varázslatot, és programhibát rajta próbálhassak ki, mert korábban többször előfordult, hogy a teszt kedvéért átírtam valamilyen lény paraméterét (60000 TP-s rájanyék vagy hatalom szavát lövő quwarg királynő) és utólag nem lett visszaírva, és így bekerült a játékba -> galiba. Szóval, ha holle anyóval harcolsz, készülj fel még rosszabbra, mint a legvadabb massza esetén, és feltétlenül reklamálj programhiba miatt. |
RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY) Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY) Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY) A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod! |
Erő: | 27 (43) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 20 (29) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (22) | Védekezés: | 37 (41) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 362/360 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (34) | Varázspont: | 561/223 | Pénz: | 2304 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 51/5 | Pszi pont: | 88/68 | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/9 | ökölvívás: | 24/3 (+3%) | szúrófegyverek: | 14/25 (+14%) |
vágófegyverek: | 7/40 | ütőfegyverek: | 6/81 (+88%) | lőfegyverek: | 24/9 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
79,76 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 87,89 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 196 időszaki: 150 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/16 (+96%) | 2. nyomkövetés: | 10/96 (+13%) | 3. mászás: | 7/49 |
4. csapdakészítés: | 15/89 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/31 | 6. gyógyítás: | 14/48 |
7. felderítés: | 7/62 | 8. szörnyidomítás: | 8/54 | 9. teológia: | 21/63 (+28%) |
10. taumaturgia: | 28/58 (+24%) | 11. versengés: | 8/25 | 12. harcművészetek: | 23/71 |
13. zene: | 1/82 | 14. szörnyismeret: | 12/41 | 15. pszi: | 14/12 (+7%) |
16. zárnyitás: | 1/6 | 17. vadászat: | 6/23 | 18. bányászat: | 10/12 |
19. úszás: | 1/11 | 20. főzés: | 4/40 | 21. csapatmunka: | 2/35 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 229 (limit: 230), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 32 095. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU. |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 523 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
272 | arany (#50) | 10 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | taposó tappancs (#318) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csontszablya (#64) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | inváziós trófea (#2166) | |||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 185 | nyílvessző (#108) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
6 | pirkit (#153) | 1 | rinóbőr (#651) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|