105. forduló, 107. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 3. 12h:14'
EZ A 620. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
621. játékheted kezdete: márc. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,23] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+18 tvp ). Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+189 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-4 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed az uzbány bal vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 280.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 265.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

d 2 33 eldobod a 2. tárgyat (33 darabot)
Elhajítasz 33 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[115,22] Még mindig füves síkságon vagy. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [114,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a nyuhaj karbin nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 423 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megvagdalod a karmos tankány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 838 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 14, gyógyulás: 12, összesen: -2 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [113,20] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ork sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 13, gyógyulás: 9, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. [73 pontot használtál fel, van még 182.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[112,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 9, összesen: +2 ÉP}

A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ököllel többször eltalálod az uzbány testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal eltalálod az uzbány nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 383 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}


(Továbbmész...) [111,19] Továbbra is síkságon vagy. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [110,18] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy pattanóböde. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. Bronzpengével megcsapod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaktusztüskét. 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [68 pontot használtál fel, van még 114.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[109,19] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 6 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével néhányszor megcsapod a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 4 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével néhányszor megcsapod az arató csattanat bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 997 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [108,20] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy tavacskát. Északra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 66.]

ef 2 502 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 52.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 39. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 22 (32) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (23) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (26) Életpont: 445/420 Jellem: gonosz (79) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (31) Varázspont: 258/39 Pénz: 8069 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 17/1
Eddig összesen 712 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 774 TP-t kaptál. Jelenleg 389 760 TP-d van. A következő szinthez még 60 240 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar felderítő, hadroszaurusz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/24 (+33%) szúrófegyverek: *20/101 vágófegyverek: 14/0 (+21%)
ütőfegyverek: 2/70 lőfegyverek: 15/93 (+15%) dobófegyverek: 5/59 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
108,20 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/76 2. nyomkövetés: 17/73 (+18%) 3. mászás: 9/49 (+23%)
4. csapdakészítés: 8/72 5. csapdaészlelés: 2/56 6. gyógyítás: 15/72
7. titkosírás: 2/37 8. felderítés: 3/64 9. szörnyidomítás: 3/48
10. teológia: 15/70 (+31%) 11. taumaturgia: 3/93 (+13%) 12. szerencsejáték: 3/44
13. versengés: 8/63 14. zene: 6/77 (+44%) 15. szörnyismeret: 8/30 (+24%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 4/6 18. bányászat: 7/91
19. főzés: 2/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
jók (#990) (csak egyszer), színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 41 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 989 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

Összsúly: 172.09 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 kaja (#2) 6 spiritusz (#170) 8 tüske (#22)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 2 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 4 kerek kő (#19) 1 rinóbőr (#651)
1 tankány karom (#237) 4 ugh méreg (#166) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
17
18
19
20
21
22
23
24
(108,20) a 49. labirintus bejárata, márványtorony (#175)
(109,19) quwarg királynő (#153), arató csattanat (#144)
(110,18) pattanóböde (#145), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(111,19) sóhajtó dorony (#112)
(112,19) márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), uzbányok (#102)
(113,20) ork sámán (#345), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 36. jellempróba
(114,21) márványtorony (#175), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137)
(115,22) szürke rinocérosz (#346), egy ismeretlen isten rúnaköve
(116,23) uzbányok (#102)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A síkokon a manakristály 1000 varázspontot ad, a varázskő 500-at.
* - Az immunitáskristály és cirkonkristály kiírását megkülönböztettük a karakterlapon.
* - A reinkarnált karakternek az AK-s labirintusok random dolgai nem generálódtak újra le, Ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek