104. forduló, 106. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 9. 15h:17'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,17] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyűrűt, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Iván Nitró. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Motyogni kezd: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. Aztán büszkén kihúzva magát, átnyújt egy mákrózsa virágot. Elbűvölten hallgatod, szemed, fejtartásod, szájad mind-mind arról árulkodik, hogy kedveled. A kézfogás, a szemezés után jön az első, tétova csók, majd a következő, az őrülten szomjas és végtelenségig tartó. Ahogy kezeitek felderítő útra indulnak, lassan a földre ereszkedtek. Felszereléseteket félredobáljátok a vad ölelkezés közben, és ami ezután következik, azelől még a környéken mászkáló bakkura-porontyok is szégyenlősen elfordulnak...
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 50 kaját (51 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 szent jogart (210 arany).
Iván Nitró, amikor összefutottatok, adott neked 3 csontpálcát.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Varázserőd regenerálódik. (+67 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork bérgyilász nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 245.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

dd 255 123 eldobod a 255. tárgyat a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 tatu ködmönt. Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

fvh 5 felt. varázslat haszn. 5
Harci varázslataidat használni fogod minden 5. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,29] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Találsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross előtt. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
Összeakadsz Sir Somával. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy ekharion trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Megszólal: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egyszercsak megakad a szemed valamin... Huh, mi a Por! Észreveszel a földön egy csodás képet: Nap szimbólumosok kisebb csoportja egy fekete csuklyás alakot fog közre. Agresszív tekintetük nem sok jót ígér! A közrefogott alak láthatóan bajban van. Képtelenség kitörni a gyűrűből, ezért térden állva, két kezét összetéve kegyelemért könyörög. Fantasztikus, eredeti kompozíció! Rádöbbensz, hogy te ilyet sosem lennél képes alkotni! A legkevesebb, amit tehetsz, hogy 1 arannyal honorálod a művész tehetségét. Adományoddal a Kalandozók Városainak építését segítetted! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Dornodon eljövendő papja. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy sötét kámzsát, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy bunthar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
Összeakadsz Bruenor a Megakilllel. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezető trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy ekharion bébi trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt tart. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[12 pontot használtál fel, van még 218.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 193 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 215.]

h 1602 260 50 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 13 isteni könnycsepp beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 remák szív. [3 pontot használtál fel, van még 212.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,30] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku futárbérenc került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával megvagdalod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


(Továbbmész...) [132,31] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)


(Továbbmész...) [132,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 171.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[131,33] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Borzalmas Yonda előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [130,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 147.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+84 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 145.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[130,35] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 40 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megkarcolod az arató csattanat bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Pterois volitans előtt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [130,36] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy Pikoló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Pikoló tollpihés hasát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,37] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Scipio vigyorog kajánul.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy bunthar trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Magenta Junior. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
[36 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 mozogsz délkeletre
[131,38] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart.

Észreveszel egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Zárlatos Inkubátor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 97.]

ff 329 516 87 felt. fegyverváltás: 329 516 87
Felt. fegyverváltás: << csontpálca << varkaudar szablya << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

tv 97 98 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 98. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

v 82 186 369 elmormolod a 82. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a szörnyészlelés I varázslatot! A környéken nem észlelsz ilyen szörnyet. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 92.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [2. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-16 varázspont).
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy degradátor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a degradátor testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a degradátor bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a degradátor középső potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csontpálcával iszonyatosan megcsapod a degradátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A degradátor megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [2. PONT.] Egy degradátor lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a degradátor jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a degradátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csontpálcával kegyetlenül megütöd a degradátor jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a degradátor középső potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy degradátor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a degradátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a degradátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csontpálcával kegyetlenül megütöd a degradátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A degradátor megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 69.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

lm 4 4 9 mozogsz 4 4 9
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [2. PONT.] Egy degradátort pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedéked átfúrja a degradátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontpálcával iszonyatosan megcsapod a degradátor ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a degradátor jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a degradátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [2. PONT.] Egy degradátort pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a degradátor testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával iszonyatosan megcsapod a degradátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a degradátor megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a degradátor középső potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a degradátor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [2. PONT.] Egy degradátort pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a degradátor ízelt testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a degradátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a degradátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 51.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 15 mozogsz 15
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy degradátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a degradátor jobb első lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a degradátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A degradátor megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csontpálcával kegyetlenül megütöd a degradátor ízelt testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 114 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 19, 17.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 276 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (38). Ez a 105. fordulód.

Erő: 17 (21) Szint: 17 Merészség: 10/1 Magasság: 141 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 388/344 Jellem: jó (277) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 493/0 Pénz: 352 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 139/139 EFejl: 30
Eddig összesen 468 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3597 TP-t kaptál. Jelenleg 188566 TP-d van. A következő szinthez még 71434 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, ryuku futárbérenc, ekharion bébi. A 99. fordulódban 1751 arany került a bankszámládra. 1803 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 20

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << varkaudar szablya (#516) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 27 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 11 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 14 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 13 12. taumaturgia: 19 (+1)
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. harcművészetek: 1
16. zene: 6 17. szörnyismeret: 14 18. pszi: 20
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 5 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 7 (+1) 23. főzés: 9 (+1) 24. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (68,10) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) lángcsóva (#31) >> sötét főgnóm (#136)
vakító fény (#43) >> férfiak (#998) vakító fény (#43) >> varkaudar behemót (#189)
vakító fény (#43) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> ragyás burástya (#111)
vakító fény (#43) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> Chara-din hívők (#987)
villámcsapás (#50) >> láplidérc (#352) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985) villámcsapás (#50) >> ryuku futárbérenc (#765)
villámcsapás (#50) >> Jerome (#956) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329) 6 drótszőr (#37)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 szent jogar (#150) 1 tatu ködmön (#255)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
113 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99)
1 kaja (#2) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 remák szív (#264) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,34) Chara-din monolitja (#534), erszényes elkarog (#354)
(130,35) arató csattanat (#144), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba
(130,36) Pikoló (#7010)
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, művészi porolit (#720), Magenta Junior (2603. kalandozó)
(131,33) karmos tankány (#137), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, degradátor (#210)
(132,29) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, művészi porolit (#720), Sir Soma (1651. kalandozó), egy árnymanó férfi, Bruenor a Megakill (4353. kalandozó)
(132,30) ryuku futárbérenc (#765)
(132,31) oltár, 49. jellempróba
(132,32) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)

Üzenet küldése a karakternek