Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 25. 9h:11' EZ A 1154. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD 1155. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
le 253 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
kf 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
bb 2 50 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot) |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
168 | 169 | 170 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó bal karját. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs és egy igazgy. fülbevaló. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 21, gyógyulás: 10, összesen: -11 ÉP}
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló nyakát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal súrolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 71 életpontot sebeztél. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal végigmetszed a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 3 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 36, gyógyulás: 17, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [171,105] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ryuku ostromteknős. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 2, gyógyulás: 15, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [173,105] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Ciang Csí. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Ciang Csí testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Ciang Csí nyakát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a Ciang Csí fényes páncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő, ezenkívül 1 hősiesítő medál. 2 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 7, gyógyulás: 17, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [174,105] A síkságot ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bűbájlidérc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Ellenfeled elszívta a varázsenergiád egy részét!(-16 varázspont.) Elpusztult 2 poszogó möszéd! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 31 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
rm 358 79 | rombolsz a 358. tárggyal a 79. tárgyat |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [176,104] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
le 1558 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
Erő: | 21 (30) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (26) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (49) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 484/434 | Jellem: | gonosz (8) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 27 (53) | Varázspont: | 385/50 | Pénz: | 3280 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 72/34 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 24 (+1) |
dobófegyverek: | 21 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
176,104 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 12 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. titkosírás: | 6 | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 34 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 8 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 14 | 15. szörnyismeret: | 8 |
16. pszi: | 11 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 7 |
19. bányászat: | 4 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | 4 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | gyíkfű (#201) | 33 | kaja (#2) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | varkaudar csizma (#317) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
296 | arany (#50) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | zöld üveg (#82) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|