103. forduló, 105. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. márc. 5. 9h:10'
EZ A 195. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
196. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,100] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. [+1% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc bal lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló (ld. enc.), ezenkívül 1 ryuku kesztyű. 1195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 285.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 269.]

tps 300 TVP spórolása: 269 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 269 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [269 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 238 TVP elővétele: 238 pontért
Felszabadítottunk neked 238 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! 3.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 208.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! 3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! [30 pontot használtál fel, van még 178.]

tpf 300 TVP elővétele: 300 pontért
Felszabadítottunk neked 31 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 201.]

h 2167 használod a 2167. tárgyat
Előveszed a mágikus térképet, majd egy varázslatolvasás varázslattal értelmezed azt. Ezután már nincs más dolgod, mint a megfelelő mágikus parancsszóval aktiváld azt. Úgy látszik, hogy a térkép nem téged teleportál el máshová, hanem egy bizonyos személyt hozzád. Amint aktiválod a térképet, megjelenik előtted az ellenséges sereg egyik vezére: Poomr Ko. Nem sokat teketóriázol, rárontasz.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Poomr Ko testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Poomr Ko testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Poomr Ko megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Poomr Ko vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel eltalálod a Poomr Ko jobb vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a Poomr Ko testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elhajolsz a Poomr Ko ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 123, gyógyulás: 73, összesen: -50 ÉP}

Ezt a vezért eddig összesen ennnyiszer győzték le: 16. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. [20 pontot használtál fel, van még 181.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[57,99] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Az első ellenfél egy ork sámán.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 727 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar kölyök.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök bal oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szvó-ektoplazma.

(Továbbmész...) [58,98] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy ork bérgyilász.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 csontszablyát. 1389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar mágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 2 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vashegyű nyíl.

(Továbbmész...) [58,97] Még mindig az erdőben vagy. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak.

Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Elsőnek egy vadász varkaudar száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar kósza.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 22 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza bal karját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 80, gyógyulás: 8, összesen: -72 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ragasztó (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.). [24 pontot használtál fel, van még 157.]

m 1 mozogsz északkeletre
[59,96] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő sörényes ubuk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sörényes ubuk testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 ubuk tüskét. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy ork bérgyilász.

Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász jobb lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 csontszablyát. 1389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Második ellenfeled egy ork bérgyilász.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász jobb karját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 csontszablyát. 1389 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 mutáns csont. [8 pontot használtál fel, van még 149.]

kt 1589 1 elkészíted az 1589. tárgyat (1 darabot)
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Kalmárok Kémgömbjét. 172 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

m 1 mozogsz északkeletre
[60,95] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vortexmágus fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 621 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. {GYD:} Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar kósza.

Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 83, gyógyulás: 10, összesen: -73 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy csontpálca. [28 pontot használtál fel, van még 116.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[61,94] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar kölyök. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vark. nekromanta volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [62,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felfedeztél egy gumifát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vark. nekromanta volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [63,92] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vark. nekromanta. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [24 pontot használtál fel, van még 92.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[64,91] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy ork sámán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy vadász varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [65,91] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy ork sámán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy ork sámán. Amikor elhal a zaj, előmászol. [16 pontot használtál fel, van még 76.]

szk 163 keresed a 163. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ef 50 506 energia fejlesztése 50
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 13.]

in 5079 78 501 leírod az 5079. kalandozónak a 78. szörnyet az 501. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kdolét. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 5079 7143 462 leírod az 5079. kalandozónak a 7143. szörnyet a 462. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mocsárivérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 5079 75 426 leírod az 5079. kalandozónak a 75. szörnyet a 426. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Raia pallosát. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 27 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 21, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.

Erő: 27 (43) Szint: 24 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 360/157 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (32) Varázspont: 547/12 Pénz: 2112 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 55/0 Pszi pont: 80/60 EFejl: 12
Eddig összesen 889 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 246 TP-t kaptál. Jelenleg 1 204 517 TP-d van. A következő szinthez még 195 483 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 85. fordulódban 11302 arany került a bankszámládra. 11528 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 ökölvívás: *23/100 szúrófegyverek: 14/4 (+15%)
vágófegyverek: 7/40 ütőfegyverek: 5/79 (+14%) lőfegyverek: *23/100

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
65,91 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 87,89
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 191 időszaki: 145

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/48 (+160%) 2. nyomkövetés: 10/70 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 15/77 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 14/48
7. felderítés: 7/62 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 21/28 (+8%)
10. taumaturgia: 28/28 (+1%) 11. versengés: 8/7 (+18%) 12. harcművészetek: 24/71
13. zene: 1/82 14. szörnyismeret: 12/41 (+34%) 15. pszi: 13/98 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 6/12 18. bányászat: 10/12
19. úszás: 1/11 20. főzés: 4/20 (+20%) 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 219 (limit: 220), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 30 475.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU.
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 540 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 hattyútoll vánkos (#1226) 3 kaja (#2) 1 mágikus térkép (#2167)
1 sallank karom (#128) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 3 csontszablya (#64)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 inváziós trófea (#2166) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
3 mutáns csont (#331) 1 ryuku kesztyű (#690) 1 szvó-ektoplazma (#151)
7 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
(56,100) ryuku futárbérenc (#765), Poomr Ko (#957)
(57,99) Sheran oltár, ork sámán (#345), varkaudar kölyök (#685)
(58,97) vadász varkaudar (#108), varkaudar kósza (#347)
(58,98) ork bérgyilász (#781), varkaudar mágus (#128)
(59,96) Tharr oltár, délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), sörényes ubukok (#89), ork bérgyilász (#781)
(60,95) oltár, 22. jellempróba, vortexmágus (#418), varkaudar (#64), varkaudar kósza (#347)
(61,94) élőholt quwarg (#202), Fairlight oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(62,93) gumifa (#38), 22. jellempróba
(63,92) Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)
(64,91) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 49. jellempróba
(65,91) vaskohó (#155), 42. jellempróba, olvasztókemence (#86)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.03.05 09:05 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 3658. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek