Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 5. 12h:05' EZ A 355. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD 356. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. Semmi hatás! (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.)
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a máguskobold jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.)
Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a máguskobold testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a máguskobold fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Atalanta védekezésképp villámgyorsan felhúz egy fehér glóbusz varázst. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat!
Atalanta egy izomernyesztés varázslatot dob az ellenfélre. Az ellenfél elernyed. A támadóvarázslathoz nem jól helyezkedtél - társad pont előtted áll. Az ellenfél a halál szava varázslatot lő Atalanta irányába. Semmi eredménye! Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Atalanta felé, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Egy gyóntatás varázslattal köszönti Atalantát az ellenfél. Nem hatott rá.
Atalanta még az összecsapás előtt a hosszú íjjal kilő néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a koboldkirály jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Társad az ellenfél és közéd került, így most távfegyver alkalmazására nem nyílik lehetőséged.
Ököllel Atalanta egy borzalmas ütést mérve rá összetöri a koboldkirály jobb oldalát. (1 támadással 228 életpontot sebezve.) Védelmezővel Atalanta egy irtózatos ütéssel felvágja a koboldkirály fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 194 életpontot sebezve.) Atalanta üdvözlésképpen egy sebfertőzés varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Az ellenfél most már könnyebben sebezhető! Sajnos te már nem férsz az ellenfélhez. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg Atalanta irányába az ellenfél. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg Atalanta irányába az ellenfél. Semmi eredménye! A koboldkirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Anton Andemon kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy szopókövet). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 522, összes sebződés: 0}
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: kf 1563 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
fvh 13 | felt. varázslat haszn. 13 |
ek 116 70 187 | t. energia kisütése: 116 70 187 |
a 259 2385 1 | átadod a 259. tárgyat a 2385. kalandozónak (1 darabot) |
a 259 3863 1 | átadod a 259. tárgyat a 3863. kalandozónak (1 darabot) |
ve 174 2 | megveszed a 174. tárgyat 2 |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
ee 1577 696 166 | eladod az 1577. tárgyat a 696. tárgyat a 166. tárgyat |
ea 237 8 | eladod a 237. tárgyat 8 |
ve 210 10 | megveszed a 210. tárgyat 10 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vortexmágus jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 65 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [140,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy móricserjét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Tüzet köpsz. 30 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az epokitféreg testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [140,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal vállát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [139,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy varkaudar felderítő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [139,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manifesztátor fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megkarcolod a manifesztátor testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor egyik lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 8.]
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ek 289 | t. energia kisütése: 289 |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: le 1563 0 0 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
SZOPÓKŐ (259. TÁRGY) Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.) Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel... |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
KRONOKRISTÁLY (1636. TÁRGY) Állítólag létezik a ryuku hegységek egyikében egy eldugott hely, ahol egy időkapu található. A feltételezések szerint a gyűrű alakú átjáró a távoli, nagyon veszélyes jövőbe nyílik, épp ezért több katonai egység is védi a helyet attól, hogy bárki botor módon átsétáljon rajta. A ryuku tudósok nem is olyan régen a kaput vizsgálva meglepő felfedezést tettek: a sugárzás némiképp hatással van a környező sziklákra, kövekre is. Ez a kristály is onnan származik, és magad is érzed, hogy valamiképp különleges: az időkapu közelségének hatására teljesen áttetszővé vált, és olyan belső erő járja át atomjait, melynek megfejtéséről maximum csak álmodhatsz. A ryuku tudósok is feladták a vele való kísérletezést, talán így került a kristály a császár hivatalnokaitól egy nemesi ház kezébe, most pedig hozzád. Addig is, míg jobban meg nem ismered az kronokristály tulajdonságait, csak egy változást tapasztalhatsz: az idő múlása valamicskét lelassul (azaz ha már elérted az egy fordulóban kapható max. TVP korlátot, 30 fordulón keresztül akkor is kaphatsz még TVP-t, fordulónként egyet). Ha netán többet is sikerülne szerezned ebből a tárgyból, azok hatása összeadódna (kettőnél tehát 60 fordulón keresztül élvezhetnéd a +1 TVP/fordulót). Ha a 640 forduló után szerzel kronokristályt, akkor a kronokrisály gyorsabban fejti ki a hatását. Minél később szerzed, illetve minél jobban le vagy maradva a kristályok terén, annál gyorsabban. Max. 25 kristály hatása adódik össze. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 19 | Szint: | 19 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 308/221 | Jellem: | gonosz (145) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 307/8 | Pénz: | 974 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 30/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 4/67 (+7%) | ütőfegyverek: | 25/91 (+14%) | dobófegyverek: | 23/95 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -12.); bumeráng (#249) (13 .); ubuk dobónyíl (#138) (14 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
140,98 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/75 | 2. nyomkövetés: | 19/23 (+24%) | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 4/40 | 5. csapdakészítés: | 14/67 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 3/26 |
7. gyógyítás: | 12/12 | 8. titkosírás: | 1/55 | 9. felderítés: | 3/104 |
10. szörnyidomítás: | 3/31 | 11. teológia: | 10/101 (+45%) | 12. taumaturgia: | 19/99 |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 2/51 (+27%) | 15. zene: | 1/11 |
16. szörnyismeret: | 10/65 (+20%) | 17. zárnyitás: | 9/70 | 18. vadászat: | 3/51 |
19. bányászat: | 11/18 | 20. testépítés: | 5/29 (+78%) | 21. úszás: | 1/0 |
22. főzés: | 7/68 (+13%) | 23. csapatmunka: | 2/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
kutatsz max. 91 TVP-ért |
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Mnebolath (#237) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mérgezd meg öt kalandozó álmát! (teljesítve) |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) Emelj számomra monolitot! [A monolit felépítésének titkát Chara-dintól, tudati képesség útján lehet megszerezni.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1138 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 120.63 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku buzogány (#696) | 6 | tankány karom (#237) | 40 | ugh méreg (#166) | |||
1 | víz (#27) | 1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
245 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | harci kalapács (#174) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nyílvessző (#108) | 4 | ragasztó (#83) |
138 | 139 | 140 | 141 | |
97 | |
|
|
|
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|